[AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Marcus_Polonus w 05 Gru 2017, 02:00

Pusty log z reguły znaczy, że zabrakło mu RAMu - wtedy wystarczy obniżyć ustawienia. Zdarza się, że daje puste logi też, gdy coś ze sobą zgrzytnie i X-Ray tego nie zidentyfikuje.

Swoją drogą przeczytaj, co gra Ci mówi z tego loga, gdy się prawidłowo wyłączyła. Coś Ty zrobił z teksturami?!? Pewne źle coś zainstalowałeś.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Akinaro w 05 Gru 2017, 11:21

Przeinstaluj to bo gra nie czyta większości tekstur nieba. Pamiętaj o kolejności instalacji.

Co do Ramu to, nie, nie jest ważne że masz 16 czy ileś tam Gigabajtów. Stalker to dziadek w zasadzie, nawet z patchem na 4GB który w zasadzie nie robi nic, bo gra i tak nie wyciągnie ci więcej niż 3.5.
Bardziej tu chodzi o kartę graficzną i to jak szybko mieli te tekstury(szybkość i ilość pamięci na niej).

Pic polega na tym że możesz mieć tylko 4GB Ramu i 2GB VRamu na kompie, ale powinno ona być jak najszybsza.
To samo tyczy się dysku. Stalker BARDZO się opiera na szybkości dysku, dla tego nawet najtańszy dysk SSD jest lepszy od jakiegokolwiek HDD. Poza tym Pamiętaj że po każdej większej instalacji, defragmentacja jest wskazana, większość aplikacji, jak np. Auslogics Disk Defrag Touch pozwala na defragmentację tylko wybranego folderu.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Frytejro w 05 Gru 2017, 12:56

Te tekstury znikają jak zainstaluje tego tematycznego moda z opcją zachowaj tekstury. Najpierw instaluje wszystkie patche, potem absolute teksture i potem atmosfear. Po odinstalowaniu atmosfera na samym absolute dxiala ok. Zainstalowałem wczoraj atmosfera z jego teksturami ale też go wywalilo.

Kartę to ja mam gtx670 i wszystkie inne stalkery działaja ok. Ale wiem że z kodami zawsze mogą być kwiatki dlatego bez stresu szukam pomocy tutaj :)
Frytejro
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 06 Paź 2011, 07:27
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 00:52
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 05 Gru 2017, 13:34

Opcja 'no textures (already installed)' działa tylko prze re-instalacji AtmosFear-a. Jeśli go instalujesz po raz pierwszy musisz wybrać którąś wersję tekstur.
Prawdopodobnie masz jakiś problem z RAMem, dlatego log jest pusty jak napisał @Marcus_Polonus

EDIT: spróbuj zmniejszyć zasięg widzenia w opcjach zaawansowanych.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Frytejro w 05 Gru 2017, 15:01

A te tekstury się nie gryzą? Te z atmosfera z tymi z absoluta? Używać tych 2? Może wystarczy coś jednego by smaczek w grze zrobić? Zależy mi tylko na jak najładniejsze grafice

Zasięg widzenia ogólny? Mogę zmniejszyć choć wątpię by to coś dało, bo grę wywala np podczas rozmowy w budynku z lebiedievem. A jaki tam zasięg jest...
Frytejro
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 06 Paź 2011, 07:27
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 00:52
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 05 Gru 2017, 15:46

Tekstury się nie gryzą, bo Absoluty to roślinność i budynki, a AtmosFear to pogoda i tekstury nieba.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Frytejro w 05 Gru 2017, 18:28

Suwak w połowie widocznosci i wywalilo gre w pierwszej minucie :D



po zainstalowaniu tekstur mam takiego loga... :

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3300.00 mhz, 22-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27671 files cached 36 archives, 4785Kb memory used.
Init FileSystem 0.689734 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3981552 K], reserved[53664 K], committed[159024 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8737 K], process heap[694 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4083 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1189]: NVIDIA GeForce GTX 670
* CREATE: DeviceREF: 4
*     Texture memory: 1989 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [2481 ms]
"d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 122572 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
! Can't find texture 'sky\emission\emission_1#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_2#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_3#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_3_1#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_3_2#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_3_3#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_4#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_4_1#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_5#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_6#small'
! Can't find texture 'sky\emission\emission_7#small'
* [prefetch] time:    25746 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 26148 ms
* phase cmem: 113489 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 704 ms
* phase cmem: 100128 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 280 ms
* phase cmem: 100128 K
Wczytywanie zapisanej gry "12.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22042 objects are successfully loaded
* Game 12 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\12.sav' (2.877s)
* phase time: 2876 ms
* phase cmem: 155283 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 1157 ms
* phase cmem: 155327 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 1170 ms
* phase cmem: 155360 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 227 ms
* phase cmem: 155360 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3253 ms
* phase cmem: 266308 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 648 ms
* phase cmem: 267813 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 56742 verts, 1773 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65522 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65507 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65515 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65501 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11053 verts, 345 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50268 verts, 1570 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 741387 indices, 1448 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22720 verts, 266 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 466236 indices, 910 Kb
* phase time: 538 ms
* phase cmem: 267981 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 285 ms
* phase cmem: 279227 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 22936 v(20), 11468 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(447K), IB(67K)
* phase time: 521 ms
* phase cmem: 279268 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\marsh\level.hom
* phase time: 267 ms
* phase cmem: 279595 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 584 ms
* phase cmem: 279595 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 588 ms
* phase cmem: 279595 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1128, 934100 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
* phase time: 3678 ms
* phase cmem: 307939 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 1279 ms
* phase cmem: 307955 K
* [win32]: free[2132696 K], reserved[91136 K], committed[1970408 K]
* [ D3D ]: textures[981241 K]
* [x-ray]: crt heap[307955 K], process heap[37696 K], game lua[44500 K], render[226 K]
* [x-ray]: economy: strings[14841 K], smem[1560 K]
* MEMORY USAGE: 373002 K
* End of synchronization A[1] R[1]
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
refCount:m_pSwapChain 1
DeviceREF: 52
refCount:m_pAdapter 3


moze to wina ze uzywam dx10-1? zobacze jescze jakies zwykle tekstury a nei te ultra...
Frytejro
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 06 Paź 2011, 07:27
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 00:52
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 05 Gru 2017, 18:42

To może być to. DX10 w Czystym Niebie dodali raczej jako eksperyment. Sprawdź na DX9 czy też wywala.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Frytejro w 05 Gru 2017, 20:18

Na dx9 wszystko dziala jak nalezy, szkoda ze dx10 nie bo fajnie wyglada :)
Frytejro
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 06 Paź 2011, 07:27
Ostatnio był: 14 Sty 2018, 00:52
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez MajorDiegtiarov w 21 Paź 2019, 14:23

Czy to normalne, że ok godziny 23 jest tak widno a dopiero po północy robi się całkiem ciemno? Ogrywam od nowa wszystkie części a dawno nie grałem w Czyste Niebo to nie pamiętam jak tam wyglądał cykl dnia i nocy. Zainstalowałem atmosfear 1.3, absolute nature 2 oraz absolute structures dodatkowo czasami mam wrażenie, że niebo podczas nocy jest zbyt jasne w stosunku do oświetlenia na ziemi, które jest praktycznie czarne mimo tego, że wybrałem nieco jaśniejsze noce podczas instalacji atmosfear 1.3 https://imgur.com/a/YQCvO76
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 21 Paź 2019, 17:39

Zainstalowałeśżeś wg. instrukcji? Wszystkie 6 kroków?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear] Cromm Cruac - Zmodyfikowana Pogoda

Postprzez MajorDiegtiarov w 21 Paź 2019, 18:49

Tak zrobiłem wszystko tak, jak napisane plus po rozpoczęciu gry załadowałem user_atmosfear przez konsole i zrobiłem restart gry i dopiero zacząłem grać dodatkowo zauważyłem że prawie zawsze po wczytaniu save zmienia się pogoda.
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 3 gości