[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Cze 2010, 17:26

Image




OPIS:


- Nowa fabula i nowy protagonista
- Mod dotyczy wojny frakcji, wszystkie frakcje są dla siebie wrogie i walczą o dominacje nad Zona, mechanizmy wojny frakcji zostały znacznie ulepszone.
- Dwie nowe frakcje do których można dołączyć: Najemnicy i Opór
- Samotnicy nie są już zorganizowaną frakcją jak w Czystym Niebie tylko zachowują się jak w Cieniu Czarnobyla.
- Samotnicy komunikują się między sobą za pomocą radia. Wysyłają ostrzeżenia o zagrożeniach, informacje o znaleziskach, oferują przedmioty na sprzedaż, pytają o zagrożenia lub po prostu rozmawiają.
- Samotnicy są bezcennym źródłem informacji. Ich system dialogów jest bezpośrednio sprzężony z alife w TFW. Rozmawiaj z nimi kiedy tylko ich spotkasz a szybko staniesz się bogaty.
- Lekko zmodyfikowane PDA.
- Radio do wydawania rozkazów oddziałom frakcji i kompanom.
- Nowy system ekspansji frakcji.
- Nowy system misji pobocznych. (Prawie na każdej mapie jest niezależny handlarz który może zlecić graczowi misje)
- Nowe skafandry.
- Nowe bronie.
- Każda frakcja posiada unikatowe cechy które wyróżniają ja od innych. (więcej w README)
- Artefakty przeniesione z Cienia Czarnobyla.
- Artefakty już nie pojawiają się ciągle w tych samych miejscach. Każda anomalia może "zrodzić" artefakt, więc jak jesteś blisko jakieś to wyciągaj detektor.
- Losowa zawartość schowków.
- Nowe schematy AI: omijanie anomalii, przeszukiwanie ciał, "oczyszczanie" obozów i baz z ciał poległych towarzyszy/wrogów, chowanie się w bezpiecznych miejscach przed emisjami.
- Możliwość stworzenia własnego oddziału poprzez rekrutowanie kompanów.
- Unikatowy system punktów XP oraz zdolności, które bohater może nabywać.
- Losowe patrole wojskowych helikopterów z nowym AI.
- Możliwość okradania Samotników będąc Bandytą.
- Bandyci mogą w każdym momencie okraść gracza jeżeli nie należy on do ich frakcji. Będąc Samotnikiem lepiej omijać ich w miarę szerokim łukiem.
- Świat Zony jest o wiele bardziej brutalny i bezwzględny niż dotychczas. Oczekuj, że jeżeli nie masz reputacji to będziesz traktowany jak śmieć. Stalker będzie miał gdzieś, że zobaczyłeś dany przedmiot/artefakt/broń pierwszy. Jeżeli nie wyglądasz na twardziela to przystawi ci lufę do skroni i grzecznie poprosi abyś mu dany przedmiot oddał.
- Nowe schematy modyfikacji broni i pancerzy.
- Dodatkowe efekty specjalne takie jak parująca szybka maski gazowej czy pulsacyjne krwawienie.
- Bohater odczuwa głód i zmęczenie. Każdy kiedyś musi coś zjeść albo się przespać. Jeżeli akuratnie nie możemy odpocząć to napój energetyczny w łapę i lecimy dalej zagryzając kiełbasą.
- Mod jest w pełni dopasowany i przetłumaczony dla Polskiej wersji językowej gry Czyste Niebo, bez potrzeby instalowania żadnego spolszczenia.
DOKŁADNY OPIS WSZYSTKICH ZMIAN W README_POL




INSTALACJA:


Rozpakuj archiwum i uruchom plik instalacyjny. Później podążaj według wskazówek.

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to zmień pierwszą linijkę w pliku fsgame.ltx na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

TYLKO PRZECZYTAĆ README!!!! ŻEBY POTEM NIE BYŁO BEZSENSOWNYCH PYTAŃ!!




LINKI DO PLIKÓW:
__________________________________________________

Najnowsza wersja moda (TFW 3.8)
*Nie zapomnijcie odinstalować(Readme) poprzednich wersji TFW przed instalacją tej.
**Jest to wersja podstawowa i wersja "Lite" w jednym pliku instalacyjnym.


Mirror 1 - http://stalker.pl/download/?did=24 (zawiera wszystkie poniższe fixy)

Mirror 2 - http://uploading.com/files/7f4b2582/the ... %2B3.8.7z/

Mirror 3 - https://www.dropbox.com/s/q461ilslajff8 ... .8beta.rar

NAJNOWSZY 7-ZIP (zupełnie darmowy) potrzebny do rozpakowania

!!! CZYTAJ:
:

!!!!!!!!!!!!!
WYMAGANA NOWA GRA!

Mod został wykonany na plikach z wersji 1.5.10*, a więc na tej wersji powinno się go instalować. Mod może ruszyć na starszych wersjach Czystego Nieba, lecz nie gwarantuje, że wszystko będzie działać poprawnie.

!!!!!!!!!!!!!


* Patch 1.5.10 można pobrać tutaj: http://stalker.pl/download/?did=10


__________________________________________________

Fixy do TFW:

Fix naprawiający wypady do pulpitu przy zapytaniu o pracę:

https://dl.dropbox.com/u/66826401/fix1.zip

Wrzucić do gamedata/scripts/

Poprawka naprawiająca medyków:

"Klik! -> ":

1. Otwórz xr_motivator.script w notatniku.

2. Znajdź tą linijkę:

self.object.health = math.min(self.object.health + heal_rate, 1)

3. Zamień ją na:

self.object.health = heal_rate

4. Zapisz


__________________________________________________


*Zalecam zwrócenie uwagi czy podczas rozpakowywania nie pojawiają się błędy CRC spowodowane niepełnym ściągnięciem pliku. Jeżeli tak się zdarzy, niestety trzeba ściągnąć moda ponownie.





MEDIA:

Screeny:
:

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image


Screeny (nowe):
:

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image


Video:
:







Krótkie filmiki pokazowe z przyszłej wersji:











FAQ (WIP):

Do jakich frakcji mogę dołączyć?

Na chwilę obecną do Czystego Nieba, Oporu, Powinności, Najemników, Wolności i Bandytów.

Czy mogę wejść do Limańska i przejść dalej do Elektrowni?

Na chwilę obecną nie. Gra jest w tej fazie w trybie freeplay. Jak już podbijesz całą Zonę na południe od Limanska zostaje Ci wykonywanie zadań pobocznych, zwiedzanie, obserwacja alife, szukanie błędów, rozpoczęcie nowej gry inną frakcją, zagranie jako samotnik, albo oczekiwanie na nowe wersje. ;)

Nigdzie nie mogę znaleźć FN 2000. Czy ktoś może powiedzieć mi gdzie ową broń można dostać?

W obecnej wersji nigdzie nie można dostać FN 2000. Pojawi się dopiero w przyszłych.



Smoq2
PhoenixHeart
Darkenneko
RoboMook
Solarius
MacTavish
Grunt
Ostatnio edytowany przez smoq2 27 Wrz 2012, 10:59, edytowano w sumie 97 razy
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GenerałPawel, Magnus14, Pawlowicz, satan696, wajs94, Grave, rafi27996, Gentleman's White, BSQ, kubekpop, Kobalt, Adamus966, matekfpol, Szarlej, Neavy, Drewno, Sonny Psycho, Zona_Citizien, Idek, Vidic, Sarlinov, Damianox, Krzysu_Pl, The Witcher, Misq675, stroboskop, Junx, Stalkier_100, Huan, Piterxd, Megantereon, robo_pl, edimul, Kłapouch, PeterHD, Iwan Iwanow, mayer99, Adriomeniks, franki w, Kudkudak, kolokolo98, wiewiur551, desperado macho, duty, Gość, KriegsMajor, Xen, Anubis, 123PACZE, gosciu121, smichal74, Eleventh, DJ[Zone], kapiszon10, Siekator, Inevitable, Vorox, Gavdylenko, Jo_Mason, Connor, KOSHI, reks, SkullDagger, GhostRider44, adam9609, nati20, Wojak, Szweminek999, kupiszczan123, ThermalsPL, Wienia, Aracz, marcel, Gorianov, Shaker279, RIPPERO, Kill_Flint, Kamasz Stalker, Majster Pijawa, Fraszka-Wolność, DimkaParszywiec, Delat, kolak, shoter, kajzerPL, lobanovsky, Strelok_90, Oskar, Pangia, Ranger801, Kenzelek, Afrose, SypakuZ, Wojorowskipl, Tajemniczy, MaszkaraPL, Skaven13, zip94, DarkAvenger1989, Major N, n1ck, Świrus, Borak, Gizbarus, M3Fis70, Szczur, RadekNioch, Gregorius, DiegtiariowTM, kiku, Argo, radionek, xHUNT3Rx, RadiaitonPL, 101, Predemon, Generał Golonka, ZiomB, MorderiTor, Albert115, Trikster, chciwiec, RysiowatyZwierz, CrosSs, Leo0502, Krzyk19, nismoztune, PerrytPL, CptMEEM, Eros, Jurand, Samotnik - Kruk, Artem 2033, Kubuś_Puchatek, Parij, StefanStrielok, trolololo, Decimus76, STALKER ZERO, tdx110, Strielok86, EGZOdaw.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 03 Cze 2016, 15:27
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 496

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez Pawlowicz w 25 Cze 2010, 11:37

Ściągam zobaczymy co z tego wyjdzie.
Image
Falloutowe Wojny Frakcji http://fallout.wojnyfrakcji.org/
Stalkerowe Wojny Frakcji http://www.stalker.wojnyfrakcji.org/
Awatar użytkownika
Pawlowicz
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 08:13
Ostatnio był: 07 Cze 2014, 18:24
Miejscowość: Zona
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Cze 2010, 02:10

Jako autor moda i lider projektu TFW, zalecam wizyte na forum GSC.

Link do wątku o TFW:

http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... =22#294014

Link do wątku z "mirrorami" TFW:

http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... =21#292998

Obecnie do ściągnięcia jest tylko wersja 1.1, jednak na dniach robię upload 1.8.

W nowej wersji szczególnie na uwagę zasługuje możliwość tworzenia własnego oddziału. (Kompani)

Skoro ten wątek już istnieję to będę go regularnie odwiedzał. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące TFW.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Matt, Marcinez.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 03 Cze 2016, 15:27
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 496

Re: [Total Faction War]

Postprzez majdanek w 27 Cze 2010, 13:44

Mógłbyś napisać coś więcej o fabule?? Zauważyłem też na screanach poziom doświadczenia, jak on działa i jakie bonusy otrzymujemy??
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Pawlowicz w 27 Cze 2010, 17:56

Jest coś nie tak nic mi się nie zmieniło. Jest taj jak bym nie wgrał moda. Dziwne. Ale i tak mi nie zależy :E
Image
Falloutowe Wojny Frakcji http://fallout.wojnyfrakcji.org/
Stalkerowe Wojny Frakcji http://www.stalker.wojnyfrakcji.org/

Za ten post Pawlowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Naznaczony6758, cybo_zeus.
Awatar użytkownika
Pawlowicz
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 08:13
Ostatnio był: 07 Cze 2014, 18:24
Miejscowość: Zona
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Cze 2010, 20:21

Może ogólnie napisze o wszystkim, przepraszam ze dopiero teraz, ale nie oczekiwalem zbyt duzego zainteresowania od rodakow(moj blad) i nie poswiecilem czasu na napisanie polskiego readme. Wiec tak pobieznie:

Celem modyfikacji jest wyniesienie motywu wojny frakcji w Clear Sky na zupelnie nowy poziom. Jak wiekszosc zauwazyla wojna frakcji w orginale, choc miala byc jednym z kluczowych aspektow gry, jest dosc kulawa. W zwiazku z tym pozwolilem sobie napisac cala mechanike alife frakcji od nowa. Fundamenty modyfikacji polegaja na osobnych skryptach ktore obsluguja zachowanie frakcji, tj. wybor celow do przejecia, umocnianie kluczowych lokacji, zarzadzanie oddzialami frakcji, itd. Na potrzeby modyfikacji caly glowny watek fabularny z gry zostal usuniety. W chwili obecniej jako takiej otoczki fabularnej brak, poza celem kazdej frakcji do calkowitej dominacji Zony, w czym pomaga gracz. Kazda frakcja jest wobec innej wroga, poza Samotnikami ktorzy zamiast byc zorganizowana frakcja teraz zachowuja sie tak jak w Cien Czarobyla. Dodalem 1 nowa frakcje do ktorej można sie przylaczyć - Najemnicy - ich głowna baza znajduje sie w Jantarze. Może jednak lista cech bedzie bardziej przejrzysta:

- Nowy głowny bohater

- Nowa frakcje: Najemnicy(Mercenaries) i Opór(Defiance)

- Nowe bazy frakcji: Wolnosc - Magazyny Wojskowe, Bandyci - Dolina Mroku

- Nowy, bardziej wydajny, system AI, lub Alife jak kto woli, obslugujacy frakcje. Frakcje walcza ze soba takze poza wzrokiem gracza, nie dziwic sie jezeli w bazie Wolnosci nagle znajdziemy Bandytow bo ci ich wytlukli. :)

- Nowe opcje dialogow dla dowodcow przyjaznych oddzialow pozwalajcy na wyslanie oddzialu w dane miejsce na mapie.

- Nowe przedmioty:
Radio - Do wydawania rozkazow przyjaznym oddzialom na odleglosc np. wezwanie posilkow, zarzadanie raportu na temat ogolnego stanu frakcji, itd
Spiwor - do spania :)
Nowe pancerze - zaleznie od frakcji w ktorej jestesmy
Artefakty - wszystkie takie jak w Cieniu Czarnobyla plus kilka nowych

- Mozliwosc zostania samotnikiem, wystarczy nie przylaczyc sie do zadnej frakcji i po czasie nasz status zmienia sie na "Loner".

- Neutralni handlarze: Na kazdej mapie jest jeden. Daja losowe misje takie jak w Cieniu Czarnobyla, maja na sprzedaz sprzet do ktorego frakcje moga nie miec dostepu, itd, przydatni bardzo kiedy sie jest Samotnikiem

- Nowy system zadan losowych: Znajdz czesc mutanta, znajdz artefakt, zabij stalkera, oczysc miejsce z mutantow, itd

- Lup w skrytkach jest teraz generowany losowo, mozna znalezc w nich leki, bron, a przy odrobinie szczescia nawet pancerz lub artefakt

- Inni stalkerzy nie chodza biernie, zabieraja sprzed od poleglych stalkerow, zbieraja artefakty jezeli jakis zauwaza, zabieraja ciala poleglych z obozow i baz, itd.

- Zmodyfikowana frakcja Samotnikow: Samotnicy sa neutralni wobec innych frakcji, robia to co powinni, czyli przemierzaja Zone w poszukiwaniu artefaktow lub innych cennych zdobyczy. W radiu mozna sluchac ich komentarzy na temat sytuacji w ktorej sie znajduja, niebezpieczenstw na ktore natrafili, oferuja swoje znaleziska na sprzedaz po korzystnej cenie(nie zawsze, czasem trzeba sie zapytac ktoregos czy nie ma czegos do sprzedania), staraja sie unikac walki, jak dwie frakcje maja starcie to Samotnicy uciekaja, lup jest dla nich najcenniejszy, wiec zawsze sprawdzaja ciala. Relacja z samotnikami wplywa na ceny u neutralnych handlazy i u nich samych. Do podbicia relacji nalezy wykonywac misje od neutralnych handlarzy albo kupowac od Samotnikow przedmioty.

- Nowe HUDy dla pancerzy, dzieki AMK

- Wazne lokacje wyszczegolnione sa na mapie PDA, zolte punkty oznaczaja lokacje mozliwe na oboz, niebieskie punkty z zasobami(zdobywanie ich jest potrzebne do powiekszania zasobow wlasnej frakcji, tj. wyposazenie oddzialow, inwentarza handlarza frakcji, wzmocnienie obrony baz), seledynowe oznaczaja punkty nadajace sie na baze(zwiekszaja ilosc czlonkow frakcji, za czym idzie mozliwosc utworzenia nowych oddzialow).

- Bazy obslugiwane sa przez skrypt ktory zapewnia im lepsze oddzialy broniace(Base Defenders), ilosc posiadanych niebieskich lokacji wplywa na aktywnosc i wyposazenie obroncow.

- Na mapie widoczne sa tylko przyjazne odzialy.

- Nowy skrypt obslugujacy tworzenie artefaktow przez anomalie. Kazda, ale to kazda anomalia w grze moze wytworzyc artefakt wiec przy kazdej warto wyciagnac detektor.

- Nowy mini skrypt obslugujacy zachowanie mutantow. Mini wersja tego dla frakcji. :) Mutanty w dzien staraja sie omijac ludzkie skupiska, w nocy jednak sa bardziej niebezpieczne. Co nie oznacza ze w dzien mozna podejsc i poglaskac. :)

- Przyjazne odzialy, tak jak Samotnicy, informuja przez radio ze np. sa atakowani. Pomoc oznacza nagrode.

- Mozliwosc spotkania w roznych miejscach Zony patrolujacych odziallow wojska badz Monolitu.

- Jezeli gracz jest bandyta to moze zarzadac od Samotnika jego pieniedzy. Sukces jest zalezny od ilosci Samotnikow i Bandytow w poblizu. Wiecej naszych podbija nasze szanse. Gracz jednak moze zostac tez zignorowany badz nawet zaatakowany. Naturalnie po Zonie slowo szybko sie rozchodzi i taka akcja wplywa negatywnie na nasze relacje z Samotnikami.

- System zdobywania punktow XP. Wykonanie zadania badz zabicie mutanta/stalkera nagradzane jest punktami XP. Ilosc punktow XP jest zalezna od rodzaju zadania/mutanta/stalkera. Punkty XP mozna dostac tez od pomyslnej transakcji z Samotnikiem badz wyludzenia od niego pieniedzy. Punkty XP sa potrzebne do podniesienia naszej rangi jako stalkera. Wyzsza ranga oznacza wieksza odpornosc na anomalie badz lepsze wynagrodzenie za zadania. Myslimy zeby rozwiac zastosowania dla systemu XP ale Stalker to bardziej strzelanka z elementami RPG niz wlasciwe RPG i byc moze zmiana rodzaju rozgrywki jest troche ponad nasze sily.

- Frakcje ktore chaca utrzymac dobre relacje z Samotnikami tj. Powinność, Wolność, Czyste Niebo i w szczegolnosci Opór, karza sankcjami za ich zabijanie. Gracz na ktorego zostanie nalozona sankcja musi zaplacic okreslona ilosc pieniedzy u handlarza swojej frakcji, wtedy zostaje ona zniesiona. Dopoki nalozona jest na gracza sankcja odzialy frakcji nie odpowiadaja na rozkazy. Najemnicy i Bandyci zwyczajnie maja to gdzies.

- Bohater odczuwa glod i sennosc po pewnym czasie. Dwie rozne ikony wskazuja poziom glodu i poziom sennosci. Glod wplywa na odzyskiwanie poziomu zmeczenia. Zielona ikona widelca i noza wskazuje na lekki glod i wplyw na zmecznie jest znikomy, jednak kiedy ikona zmieni kolor na zolty badz czerwony poziom zmeczenia znacznie wolniej bedzie sie odnawial. Sennosc wplywa podobnie, z tym nie tylko wplywa na zmeczenie ale takze bohater zaczyna miec takze problemy ze wzrokiem, zaczyna mu sie mienic przed oczami :D. Oczywiscie przy zoltej i czerwonej ikonie snu objawy sie nasilaja. Trzeba cos zjesc i sie przespac. :)


To sa glowne cechy modyfikacji do tej pory - wersja 1.1. Na dniach wrzucamy wersje 1.8 ktora bedzie miala nowa, flagowa funkcje TFW tj. Kompani i mozliwosc tworzenia wlasnego oddzialu:

http://img52.imageshack.us/img52/6031/s ... 56agro.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/623/ ... 14agro.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/5272/s ... 18agro.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/1941/s ... 42agro.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/7205 ... 53agro.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/4769/s ... 45mili.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/9223 ... 14mili.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/4337 ... 04mars.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/6905 ... 202gar.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/3487/s ... 344gar.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/2992/s ... 408gar.jpg

- Kompanow mozna wyposazyc wedle uznania. Za pomoca interfejsu handlu mozna im dac bron albo lup zeby nie nosic wszystkiego samemu ale uniesc moga tylko 60kg. Za pomoca dialogu mozna dac im takze pancerz, lecz wezma tylko taki ktory reprezentuje barwy ich frakcji.

Komendy dialogowe:

- Atakuj pozycje
- Czekaj
- Podlecz sie za pomoca swojej/mojej apteczki

Komendy radiowe do wszystkich kompanow naraz:

- Zatrzymac sie!
- Wstrzymac ogien!
- Strzal bez rozkazu!
- Utrzymuj formacje! (Odwrot!)

Kompani sa znacznie bardziej wytrzymali niz standardowi bohaterowie niezalezni, ale nie niezniszczalni. Jezeli kompana poziom zdrowia dojdzie do 0% wchodzi on w stan "ranny". Przestaje wtedy walczyc i kona z bolu. :) Jego zdrowie zaczyna wtedy isc od -1% do -100% po czym umiera. Mozna go wtedy podleczyc apteczka i wtedy znowu bedzie mogl walczyc. Jezeli gracz sie oddali na wieksza odleglosc to kompan wtedy tez umiera. Jezeli kompan ma apteczki w plecaku to bedzie leczyl sie sam. Wartosc odzyskanego zdrowia jest zalezna od typu apteczki ktora uzyje.

Rekrutacja odbywa sie na podobnej zasadzie co w Zew Prypeci. Tzn. Jest kilka osob w Zonie ktore chetnie sie przylacza badz beda chcieli czegos w zamian.

W 1.8 dorzucam takze kilka nowych mutantow, tj. Chimera, Burer, Szczor i Kot.

Mam nadzieje ze to rozwieje wiekszosc pytan. :)
---------------------
Pawlowicz napisał(a):Jest coś nie tak nic mi się nie zmieniło. Jest taj jak bym nie wgrał moda. Dziwne. Ale i tak mi nie zależy :E


Powinno sie zmienic wszystko. Nawet lokacja w ktorej sie zaczyna gre. Cos zle zainstalowales. :) Masz patcha 1.5.10?

Uwagi moderatora:

Edytuj swoje posty i nie pisz jednego pod drugim bez sensu... - caleb59
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pyr0, PoloNieMaLipy, Marcinez, Kłapouch, PeterHD.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 03 Cze 2016, 15:27
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 496

Re: [Total Faction War]

Postprzez kamilfgangsta w 28 Cze 2010, 08:23

Pawlowicz napisał(a):Jest coś nie tak nic mi się nie zmieniło. Jest taj jak bym nie wgrał moda. Dziwne. Ale i tak mi nie zależy :E

Po wypakowaniu moda w folderze stalkera jest folder Total_Factional_Warfare_v1.1beta i wtedy wchodzisz w to i wycinasz gamedate i wklejasz do folderu stalkera.
Jak ci nie zależy to poco ściągasz moda.
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez majdanek w 28 Cze 2010, 09:53

Zacznij nową grę, menu główne jest takie samo jak w "czystym" CS, więc może dlatego wydaje Ci się ze nie ma zmian.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez stalker51 w 28 Cze 2010, 10:21

No no pierwszy mod do clear sky które zapowiada się na prawdę świetnie!
Jak tylko zainstaluje sobie CS na kompie zabieram się za ściąganie.
Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2010, 13:55

Nowa wersja(TFW 1.8) juz jest w necie:

http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... =21#299816


Start nowej gry jest wymagany zeby wszystko dzialalo ok.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 03 Cze 2016, 15:27
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 496

Re: [Total Faction War]

Postprzez kamilfgangsta w 28 Cze 2010, 14:07

Mod jest zarąbiasty ale zdarzają się bugi.Gdy biorę nagrodę od wilczarza to nie mogę wyjść z okna dialogowego.smoq2 będzie spolszczenie?
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2010, 14:58

kamilfgangsta napisał(a):Mod jest zarąbiasty ale zdarzają się bugi.Gdy biorę nagrodę od wilczarza to nie mogę wyjść z okna dialogowego.smoq2 będzie spolszczenie?


Sciagnij wersje 1.8. Nie powinno byc tam tego buga. Spolszczenie bedzie, jak skonczymy prace nad caloscia. Ostateczna wersja bedzie takze po polsku. Na tej samej zasadzie co orginal. :)
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Relkov, PartyzantRX.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 03 Cze 2016, 15:27
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 496

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron