[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez SandFighter w 19 Lut 2008, 16:11

Przechodziłem, ale nie miałem pojęcia co tam zrobić. Potraktowałem to kulami - zero reakcji, no to olewka i idę dalej. Co do Koshei, to zastanawiam się, czy podchodzić na tyle blisko. Kanychalos pisał mi, że jest dość niebezpieczny nawet w zwarciu, ale widocznie będę musiał spróbować.

To jak się w końcu dobrać do tego końcowego questa ze Świadomością Z?
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Reklamy Google

Postprzez emgee w 19 Lut 2008, 16:25

Ja podszedłem tak, że gdybym miał jakąś kartę typu Smell Blaster to pewnie bym jego atomowy oddech poczuł na twarzy :wink:

Do Świadomości Z dobierasz się niszcząc niebieskie, połyskliwe kulki(?) rozmieszczone na okrągłej maszynie w ostatnim pomieszczeniu przed wyjściem na tyły elektrowni. Nie wiem jak to opisać dokładniej. Jesli podzielisz się z nimi swoimi zapasami ołowiu to zaczną pękać z radości. Pojawią się ogniste poltergeisty (sztuk trzy). Jak zniszczysz wszystkie wspomniane kulki pojawi sie coś w rodzaju hologramu, z którym możesz sobie pogadać i wybrać jedno z zakończeń gry. U mnie tak to wyglądało :)
emgee
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 15 Maj 2013, 23:41
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Postprzez fef w 20 Lut 2008, 01:17

Co do Koshei'a, to jest w skrytce w barze notka o tym, że jest wrażliwy na wszelkiego rodzaju ataki granatami.

BTW: Czy tylko mi się wydaje, ale gauss w tym modzie ma chyba mniejszy demedż ?
Awatar użytkownika
fef
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 03 Wrz 2007, 23:17
Ostatnio był: 06 Paź 2008, 16:37
Miejscowość: Agropolis
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 20 Lut 2008, 08:23

Chyba rzeczywiście mniejszy, bo w podstawce jeden strzał to jeden trup, chyba, że ktoś miał egzoszkielet. Tutaj gość z egzoszkieletem wymaga czasem nawet 3 strzałów na klatę, a i zwykli "sołdaty" czasem 2. Co do zakończenia: zatłukłem Koshei ustawiając pułapkę z anomalii Whirligig (ach ten efekt rozbryzgania głównego bossa na ścianach elektrowni... mniam), ale teraz nie mam pojęcia jak wrócić do Świadomości Z. Ktoś ma jakieś pomysły?
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez emgee w 20 Lut 2008, 12:11

Wróćić możesz na nóżkach lub samochodem po prostu obchodząc lub objeżdżając elektrownię aż do drzwi, z których wyszedłeś z niej na tereny otwarte. Jest to niedaleko pierwszego teleportu, chyba na zachodnim krańcu elektrowni.
emgee
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 15 Maj 2013, 23:41
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Postprzez SaS TrooP w 26 Lut 2008, 20:14

Mam problem: Ściągnąłem sobie OL no i wszystko jest ok gdyby nie fakt, że nie może skopiować pliku dream_rats_I. Lepiej, mam go cały czas NA PASKU ZADAŃ (tam gdzie zegar) i nie umiem go wyłączyć. Może ktoś mi pomóc?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez MeZZerschmitt w 27 Lut 2008, 11:57

Znowu ten sam problem. Kiedyś go rozwiązałem...lecz teraz nie pamiętam co zrobiłem wtedy.
Gra normalnie się włącza, później ją zapisuje i już jej nie wczytam:]


FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)


stack trace:


może ktoś pomóc?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Crew w 28 Lut 2008, 14:47

weź spróbuj dodać linijkę -noprefetch
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Postprzez MeZZerschmitt w 29 Lut 2008, 12:22

niestety -noprefetch nie pomogło

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)

mogę grać ale niestety, gry już nie wczytam
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez atikabubu w 29 Lut 2008, 19:06

Kanyhalos "splodzil" patcha 1.3.2!
Jest na [url]stalker.filefront.com[/url].
Nie sciagalem dziada ale nie trzeba ponoc zaczynac nowej gry i jest w nim <werble>


!!!MINIGUN!!!
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 25 Kwi 2024, 14:58
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Postprzez Crew w 29 Lut 2008, 20:18

Teraz tylko poczekać na polską wersję ....
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Postprzez Hiklen w 01 Mar 2008, 03:42

Hmmm tylko jedno bym sobie zmodyfikował...długość i natężenie blowout'ów. Jakoś mi nie podchodzi na początku gry siedzieć i czekać pięć minut, aż przejdzie i modlić się żeby mi starczyło tych cholernych leków. Fakt dodaje to w końcu sens ich noszenia i w końcu kasa na coś sie przydaje, ale lekka przesada...zwłaszcza jeśli jesteśmy w środku starcia. Wydaje mi się, że w jakimś innym modzie, pomagało chowanie sie do bunkra, ale tu mi to jakoś nie wychodzi...no i nie zawsze jakiś jest ... pod nogami :D . Pomijając ten przy długawy wstęp...gdzie jest plik odpowiedzialny za te cholerne blowouty...w scripts? Szukałem go, ale znaleźć nie mogłem.
Hiklen
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 09 Wrz 2007, 18:13
Ostatnio był: 13 Mar 2008, 22:51
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości