Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Idź do diabelskiego młynu. (koło takie wielkie ) Stojąc tyłem do stadionu w Prypeci spójrz na lewo. Dostrzeżesz wielki czerwony szyld na piętrowym budynku Wejdź do niego. Na wprost wejścia jest wnęka, znajdziesz tam skrzynkę(dokładnie pod schodami).
Tak masz rację Przepraszam mój błąd Pomyliło mi się z zadaniem "Skrzynka z dynamitem dla Ducha" Dom jest koło autobusu w którym zaczynasz przygodę. Ale na przyszłość wiesz już gdzie szukać dynamitu dla Ducha
U mnie snorki buszowały w każdym. Pijawki wolały inne budynki Swoją drogą elektrochimera jest dosyć cieżkim przeciwnikiem jeśli blisko podejdzie, te jej wyładowanie jest mocne