[S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez nelson82 w 18 Kwi 2012, 09:37

Na problem z granatami wypróbuj tę łatkę.
http://www.sendspace.com/file/pqtowr
Są to pliki odpowiedzialne za granaty z AI Tunning Mod, którego mam u siebie i granaty wybuchają. Sam jestem ciekaw czy to coś pomoże. Rzecz jasna, zrób wcześniej kopię tych plików ze swojego moda.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Jerycho w 18 Kwi 2012, 10:47

Mnie nie pomogło :| , przetestowałem to w wyżej wymienionym przeze mnie momencie
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Tormentor w 18 Kwi 2012, 11:50

Mam to samo. Granaty nadal nie wybuchają. Ale to w zasadzie szczegół, więc nie ma co się fatygować.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Jerycho w 18 Kwi 2012, 13:09

Ale jednak z granatami lepsza zabawa jest i poziom trudniejszy :] Co mnie w ogóle zdziwiło, dostaje zadanie od Sidora zeby zlikwidować stalkera co jakies badziewie wciska, chodzi sobie taki po kordonie, jest troche dalej za gospodarstwem gdzie wieziono Żwawego, przy małym ognisku z dwoma innymi stalkerami siedzi . Likwiduje go , oni mnie zaczynają atakować, wracam do Sidora a tu cała wioska mnie napiera :/
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 18 Kwi 2012, 13:51

To takie małe urozmaicenie żebyś se tak otwarcie nie strzelał do neutralnych NPC - musisz trochę pogłówkować :E

Broń faktycznie mocna, ale my też szybko padamy jak ktoś nam pociśnie krótką serie. Tylko granatnik strasznie mocny ma chyba 100 m zasięgu rażenia. :D


Rzeczywisty zasięg granatnika GP-25 czy M203 to około 400 metrów. W grze ustawiłem zasięg na 80 co powinno odpowiadać w przybliżeniu zasięgowi realnemu. Poza tym musi być taki zasięg - jak strzelisz za blisko to sobie sam pofruwasz :D
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Tormentor w 21 Kwi 2012, 12:51

Mógłby mi ktoś podesłać pliczek "guitar_1" , pliczek odpowiedzialny za muzykę graną przez stalkerów w przy ognisku. Dodam, że są trzy takie pliczki bo są trzy foldery human(human;01 - 03) Ostatnio się bawiłem z tym katalogiem chciałem se własny utwór dorzucić, mimo konwersji nie zadziałało a teraz jak jestem w Magazynach Wojskowych to mam bug trapa. :/
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez nelson82 w 21 Kwi 2012, 14:05

Zajrzyj do tego tutka, jeżeli konwertujesz własne utwory do gry. Nowy utwór powinien mieć taką samą nazwę jak ten, który zastępujesz.
Jeżeli w modzie nie ma pliku guitar_1.ogg, to gra użyje vaniliowego, chyba, że Tobie chodzi o plik z moda.
Podaj log błędu z bugtrapa.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Tormentor w 21 Kwi 2012, 17:10

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ovi
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 70
[error]Description   : Invalid source info:
[error]Arguments     : d:\gry\stalker\gamedata\sounds\characters_voice\human_03\dolg\music\guitar_1.ogg


Chyba będę musiał wymienić cały katalog "character_voice" :( wcześniej zamiast dolg miałem freedom. Nie potrzebnie się bawiłem z tymi pliczkami, zachciało się Slayer'a w Zonie :D
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez nelson82 w 21 Kwi 2012, 17:30

A zajrzałeś do tutka zapodanego przez @Czaro? Masz tam wszystkie potrzebne informacje. Ja właśnie idę wg. jego wskazówek, gdy dodaję swoją muzykę i nie mam żadnych problemów. Przed zamianą oryginalnego dźwięku na swój, sprawdź oryginał pod kątem jego parametrów. Możesz to zrobić programem Gold Wave. Otwierasz oryginalny plik i na dole masz podane jego parametry screen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Post poprawiłem po sugestii :arrowd: vandra.
Ostatnio edytowany przez nelson82 21 Kwi 2012, 18:56, edytowano w sumie 2 razy
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Tormentor w 21 Kwi 2012, 17:34

Zmieniłem tylko format na OGG ale inne parametry zostawiałem, bo nie wiedziałem, że te również trzeba przemeblować. W link wchodziłem, będę wiedział na przyszłość dzięki ;)

Teraz będę pamiętał by robić kopie zapasowe :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez vandr w 21 Kwi 2012, 17:56

w SoCu wszystko ma być w ogg mono. Silnik nie obsługuje mp3. Pojawiło się to dopiero później.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. NEW FACE] kompilacja

Postprzez Tormentor w 22 Kwi 2012, 18:20

Mam kolejny bug trap. Tym razem związany z zupełnie z czymś innym.


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 753
[error]Description   : std: out of memory



Po wejściu do Czerwonego Lasu.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości