[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Tajne Ścieżki 2]

Postprzez k4r00 w 04 Kwi 2011, 16:25

Image

Znalazłem tego moda na StalkerTeam.pl. Osobiście jeszcze go nie instalowałem, ale dla tych, którzy grali w pierwszą część "Ścieżek", powinien być strzałem w dziesiątkę.
Oto krótki opis z owej stronki:

W tym modzie główną nitką scenariusza będzie poszukiwanie przez Striełoka jego brata.
Na tej drodze naszego bohatera (GG) czekają nowe spotkania, przygody, potyczki z wrogami i pomoc przyjaciołom. W miarę przechodzenia kwestów przez GG, będą otwierać się nowe przejścia (tajne ścieżki). Czasem jednorazowe, tylko w jedna stronę. I do tego trzeba będzie je znaleźć. Będzie spotkanie z nowymi ugrupowaniami: Wędrowcy, Myśliwi, Pacyfiści - i wszyscy oni będą mieli jakieś zadania dla Striełoka.
Będzie przejęcie terytorium Baru przez siły ugrupowania Powinność, nie bez udziału GG.
Oczywiście, będą również kwesty z ТТ.
Kwestowe przedmioty są zasadniczo przemieszczone.
Zrealizowano dwie końcówki, czas na namysł i działanie dla osiągnięcie prawidłowej końcówki = 5 sekund.
Grajcie, wyznaczajcie swoją drogę i cieszcie się grą.

Opis moda:
:

Nowy wygląd: nowe główne menu i odnowiony HUD, nowe ekrany ładowania, nowe ikonki inwentarza, muzyczna zawartość gry (wykorzystane kompozycje i fragmenty muzyki: Clint Mansell, Marylin Manson, Sting, Nansy Synatra, Camel, Linda Perry, Doors, Soungarden, Tito & Tarantula, Black Sabbath, Deep Purple, King Crimson, Beatles, Jimi Hendrix, Finch, M, 5'nizza, Morcheeba, Pol Moria, Mireille Mathieu, Aria, Aukcja i wiele innych). Udźwiękowiono praktycznie wszystkich kwestowych NPC-ów, dodano zakadrowe monologi.
2) Dodano więcej nowych personaży, nowe potwory, obiekty i przedmioty. Trzy nowe ugrupowania: Wędrowcy, Pacyfiści, Myśliwi. Elektro-Chimera zamieniona została na nową "Łysą Chimerę". Zmieniono handlarzy: w Barze rządzi Dzik, na Kordonie - Barman, Sidorowicz (który dopiero szykuje się do roli handlarza) - mieści się w pobliżu Korpusu Pokoju. Ale w trakcie przechodzenia scenariusza wszystko się zmieni i handlarze zajmą swoje "normalne" miejsca, po dogadaniu się i przeprowadzeniu pewnej "wielkiej" sprawy, która w konsekwencji wiele zmieni w Zonie. Powinnościowcy zajmą Bar, wyganiając stamtąd braciaków, chociaż nie będzie to proste i konieczna będzie pomoc GG. Będzie to warunkiem prawidłowego przechodzenia scenariusza. Końcówka została zrealizowana zupełnie inaczej. W grze są teraz trzy zakończenia. Prawidłowe (umownie prawidłowe) - jedno. Nie będzie łatwo przejść grę.
3) Dodano 4 nowe lokacje: Martwe Miasto, Las, Bagna i Korpus Pokoju. Przejścia pomiędzy poziomami - jako zasada, Ścieżki będą prowadzić tylko w jedną stronę, drogi powrotnej trzeba będzie szukać albo otrzymywać od personaży sceariusza. Niektóre stabilne przejścia są tylko w zamieszkałej części Zony (Bar - Wysypisko - Agroprom - Dolina Mroku - Kordon) a takżę Prypeć - Czarnobyl.
4) Przeważająca większość przedmiotów kwestowym, znanych z TS, została przerzucona w inne miejsca. Teraz trzeba ich szukać od nowa.
5) Dodano nowe bronie i artefakty. Zestaw przedmiotów też się powiększył.
6) Zmieniono muzykę w Barze. Dodano Totalizator - można dobrze "podbudować się" w sensie gotówki. Dla obstawienia stawki trzeba porozmawiać z Bukmacherem.
7) Czytajcie uważnie dialogi i SMS-y - będzie tam wiele wskazówek oraz bardzo użytecznej informacji, nie zaznaczonej w zadaniach.

HUD i promieniowanie:
:

Żeby w nowym HUD-zie działała skala radiacji, trzeba powiesić na pasie dozymetr, który mamy od razu w startowym zestawie GG. Następnie należy uważać, żeby to urządzenie nie zginęło z inwentarza i nie było zdjęte z pasa. Jeśli jednak utracicie dozymetr, to można go kupić u handlarzy. W nowym HUD-zie zadania pokazywane są na ekranie w formie wiadomości SMS (nie ma już dużych liter w centrum ekranu, pokazujących otrzymane zadanie) dlatego bądźcie uważni, czytajcie każą wiadomość. Był jeszcze zauważony fakt, że dopóki nie zawiesi się dozymetru na pasie, nie można wziąć w rękę grantu.. Ale jak tylko dozymetr trafi na pas, z granatami od razu jest wszystko w porządku. Wieszajcie od razu.
Na temat radiacji:
*) Jednostka pomiarowa dawki skumulowanej radiacji - Rentgen albo Ber
*) Dozymetr pokazuje strzałką poziom radiacji wokół gracza
*) Są nieśmiertelne poziomy radiacji
*) Jeden Antyrad wyprowadza nie całą radiację, a około 20 - 25 Rentgrnów
*) Artefakty odprowadzają skumulowana dawkę. Ale antyrady i tak sie przydają
*) Pewna doza radiacji odprowadza się samoczynnie z czasem, ale bardzo mało
*) Przy skumulowaniu 150 R, zaczyna się zmniejszać wytrzymałość - szybciej spada, wolniej wraca.
*) Tak samo, od 300 R, zaczyna pogarszać się zdrowie, spada jego maksymalny poziom. Nie jest to śmiertelne, ale utrudnia grę przy napromieniowaniu.
*) Przy skumulowaniu 600 R, radiacja staje się śmiertelna - zdrowie stopniowo spada do zera, niższego poziomu zdrowia nie ma. Przy dalszym zwiększaniu sie dawki, szybkość pogarszania sie zdrowia zwiększa się i zachodzi nieodwracalny proces..

Możliwe problemy:
:

Możliwe są wypady na dużych lokacjach, a także przy przechodzeniu z lokacji na lokację. W tym przypadku pomaga obniżenie nastawień grafiki. Przy wypadach w momencie porzechodzenia na inna lokację, zazwyczaj autosave działa. Po prostu wczytać atosave i to wszystko..


Link do downloadu czystego moda (772.26 Mb)
http://www.filesonic.com/file/399828964

A tu drugi uploadowany przez Stalkera51 (dzięki ;))
http://www.megaupload.com/?d=E40MZOLE

Instalacja taka sama jak w innych modach:
Rozpakowujemy gamedatę i wrzucamy do folderu z grą.
Dla tych, którzy nie instalowali wcześniej żadnych modów:
Zmieniamy linię w pliku fsgame.ltx....linia powinna wyglądać tak:
"$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata

Fix 0.2
Dodano nieco "rozumu" Zacharowi, żeby nie mulił (podziękowania dla Milicza za znalezienie tego błędu), również dodano trochę rozumu Wasiliwowi, który jest w Lesie, oprócz tego jeszcze kilka drobnych poprawek w dalszym scenariuszu. Poprawione możliwe wypady na pełnej dynamice w Lesie z powodu kontrolerów. Skorygowany atak Baru przez Powinnościowców. Poprawiony Merlin w autobusie. Poprawiona możliwość zapisu przy przeprowadzaniu Kła do Prypeci (tylko przy zaczęciu nowej gry). Poprawione również teksty na temat niektórych błędów.
http://rghost.ru/4498840
Skopiować zawartość katalogu gamedata z fiksa do swojego katalogu gamedata z zamiana plików.
Nowa gra NIE KONIECZNA !
Fiks zawiera wszystkie poprzednie poprawki.

Adaptacja moda pod 1.0005
http://rghost.ru/4480355

UWAGA!! Wszyscy którzy chcą grać w wersję oryginalną TS2, a maja polską wersję Cienia Czarnobyla mogą pobrać plik z podanego niżej linka i wkleić go do głównego katalogu gry, tam gdzie są pliki .dbx samej podstawki. Ten plik doda brakujące pliki .xml i umożliwi odpalenie gry. Plik ma 85 kB.
http://www.rapidshare.com/files/450301960/gamedata.dbz

Polonizacja: (tylko ze stalkerteam.pl)
http://stalkerteam.pl/pobieralnia/pobierz.php?plik=69

Mod pod wersję 1.0004.

ZALECENIA:
1) Raczej nie należy używać "szybkiego zapisu", a zapisywać przez menu lub konsolę żęby uniknąc uszkodzenia sejwów. Róbcie zapisy przed przechodzeniem na kolejna lokację, na wszelki wypadek.
2) Żeby usunąć bujanie kamery przy chodzeniu, trzeba w pliku user.ltx (ścieżka: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\stalker-shoc) znaleźć wyrażenie cam_invert i zmienić wartość na 0. Domyślnie jest tam 0.7.
3) Zalecane jest włączenie w opcjach AMK opcji "Rzadkie schowki" (tym bardziej, że teraz nie są już takie rzadkie), znajdziecie dużo interesujących rzeczy.

Autorzy:
:

antreg i Dimos z bezpośrednim udziałem Erlik (Garry_Galler) i Stalk15, jak również Gruber amik i Ruvin
Ostatnio edytowany przez k4r00 04 Kwi 2011, 23:12, edytowano w sumie 3 razy
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!

Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, sassin.
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: Tajne Ścieżki 2

Postprzez stalker51 w 04 Kwi 2011, 17:54

No, zapowiada się ciekawie, ściągam bo aktualnie znudził mi się zew monolitu :)
p.s. przy odrobinie wolnego czasu upne moda na lepszy serwer bo z filesonica nie da się ściągać bez premium....
=======================================================
EDIT:http://www.megaupload.com/?d=E40MZOLE macie linka do gołej wersji, mam nadzieję, że ułatwi komuś życie, a autora tematu proszę o wklejenie linka do postu :)
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3

Za ten post stalker51 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive k4r00, jalkavaki, Mitchel.
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: Tajne Ścieżki 2

Postprzez smok61 w 04 Kwi 2011, 23:09

Najlepszy mod w jaki grałem. Są to rozbudowane Ukryte Ścieżki. Nowa fabuła, lokacje, zadania, frakcje, mutanty, postacie, broń. Mod jest stabilny. Kończę go właśnie po raz drugi. Polecam.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: Tajne Ścieżki 2

Postprzez jalkavaki w 04 Kwi 2011, 23:36

Link do polonizacji nie bangla.
:

Stąd:
http://www.stalkerteam.pl/topic/2123-po ... -z-260311/
klikać link
Polonizacja TS2 z 26.03.11 do wersji NIEspakowanej

EDIT: chyba nie zostanie to uznane jako reklama innego forum o tej samej tematyce :?:

Uwagi moderatora:

To dla nas żadna konkurencja. "Reklama" może być.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez iwan-iwanowicz w 05 Kwi 2011, 00:25

Można to jeszcze ściągnąć z ruskiego torrenta razem z instalką bez wylotów do windy :E adres:
[ CIACH ]
Jest tam jeszcze kilka innych ciekawych modów polecam sprawdzenie

pozdrawiam admina :E

Uwagi moderatora:

No i oprócz tego masa nielegalnego stuffu na stronce. Warn. - xKoweKx

Za ten post iwan-iwanowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative wiewiur551.
Awatar użytkownika
iwan-iwanowicz
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 25 Lut 2010, 22:29
Ostatnio był: 23 Gru 2014, 23:09
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: -3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 05 Kwi 2011, 09:14

Ale jaja, ja dopiero zaczynam pierwszą część a tu już druga...czeka mnie piękna wiosna ze Stalkerem :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Tajne Ścieżki 2

Postprzez caleb59 w 05 Kwi 2011, 12:10

jalkavaki napisał(a):Link do polonizacji nie bangla.
:

Stąd:
http://www.stalkerteam.pl/topic/2123-po ... -z-260311/
klikać link
Polonizacja TS2 z 26.03.11 do wersji NIEspakowanej

EDIT: chyba nie zostanie to uznane jako reklama innego forum o tej samej tematyce :?:

Niestety ale link nadal "ssie" i nie da się pobrać spolszczenia - mam takie coś:
B WmFweXRhbmllIGJ5s28g
C
D b78fd7efb9fd7983ed094f215ff700a8
E
F cHVzdGU=
G
H
I
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez k4r00 w 05 Kwi 2011, 12:23

Macie tutaj spolszczenie z MegaUploada:
http://www.megaupload.com/?d=FT32GWV6
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!

Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fade, Lolexior.
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez iwan-iwanowicz w 05 Kwi 2011, 15:58

kowek to co jest na tej stronie to mody ludzi którzy je zrobili! Dead City Mod wprost od modera Lost Zone: Armageddon3 też. wycięcie adresu poczuwam jako dyskryminację dlatego że można zainstalować skopiować gamedate i reszte skasować. Ale nie lepiej dać warna niż samemu sprawdzić co i jak, nieograniczaj nikomu dostępu do takich treści jeśli ktoś będzie chciał to sam zobaczy i zdecyduje.

Pozdrawiam Administratora :E

Za ten post iwan-iwanowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative KoweK.
Awatar użytkownika
iwan-iwanowicz
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 25 Lut 2010, 22:29
Ostatnio był: 23 Gru 2014, 23:09
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: -3

Re: Tajne Ścieżki 2

Postprzez Piterxd w 05 Kwi 2011, 16:16

caleb59 napisał(a):
jalkavaki napisał(a):Link do polonizacji nie bangla.
:

Stąd:
http://www.stalkerteam.pl/topic/2123-po ... -z-260311/
klikać link
Polonizacja TS2 z 26.03.11 do wersji NIEspakowanej

EDIT: chyba nie zostanie to uznane jako reklama innego forum o tej samej tematyce :?:

Niestety ale link nadal "ssie" i nie da się pobrać spolszczenia - mam takie coś:
B WmFweXRhbmllIGJ5s28g
C
D b78fd7efb9fd7983ed094f215ff700a8
E
F cHVzdGU=
G
H
I

A zalogowałeś się na stronie? Mi przed zalogowaniem też tak wyskakiwało.
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez k4r00 w 05 Kwi 2011, 18:07

Sprawa rozwiązana, link do MU wstawiony :P
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez caleb59 w 05 Kwi 2011, 19:43

Ten mod to tylko nakładka na pierwszą część zawierający dodatkowe questy + te z pierwszej części moda... Grę zaczynamy w autobusie w Martwym Mieście kiedy to ratuje nas Leśnik (tak, tak :E ), drugą lokacją jest Las, który mnie osobiście bardzo przypadł do gustu - jest gęsty, zarośnięty, ogromny, posiada duże wzniesienia jak i głębokie doliny, spawn nie jest debilnie przesadzony bynajmniej do momentu dotarcia do Prypeci i tu niestety zaczyna się to co mi osobiście nie przypadło do gustu czyli budzimy się znowu w autobusie obok Merwina czy jak mu tam było, ten daje nam swojego Colta i lecimy rozwalać Snorki - ot to samo co w podstawce - dalej już nie grałem bo jak pomyślę o ponownym lataniu po NPP i okolicy to mi się słabo robi - mod dla maniaków pierwszej części, wprowadza rozgałęzienia do fabuły, jest w miarę stabilny (do momentu dojścia do Prypeci miałem tylko 3 losowe crashe do pulpitu bez błędów w logu - dalej nie sprawdzałem bo w pierwszej części moda nie dałem rady wyjść z Prypeci tak mnie zasypywało crashami i tutaj myślę byłoby podobnie od momentu gry w Prypeci), mod testowałem na oświetleniu statycznym + wszystkie suwaki na max a później na oświetleniu dynamicznym + wszystkie suwaki na max - grało się płynnie - nawet w Lesie, który jest lokacją mocno zarośniętą i ogromną nie odczułem drastycznych spadków fps...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości