[S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zewie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zewie

Postprzez Darth ReX w 02 Maj 2011, 12:50

Sam go nie testowałem, bo mam zainstalowaną wersję 1.0006 do multiplayera, może ktoś się o to pokusi?
Opis:
Dość ciekawy mod. Przy swojej minimalnej wadze tworzy fabułę od nowa.
Lista zmian
1. Całkowicie nowy scenariusz: Strelok Wraca do Kordonu wraz z grupą Wojskowych po zakończeniu Zewu Prypeci
2. Nowe postaci
3. Nowa frakcja
4. Możliwość naprawy i wstąpienia do frakcji
5. Trudne misje

Zaczynamy jako Striełok w Kordonie, po zakończeniu Zewu Prypeci.

Zero nowych tekstur, i tym podobnych innych innowacji, toteż nie zamieszczam screenów, bo nie ma to sensu.
Ponoć mod jest dość trudny.

Napisany pod 1.0004.

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Mogą być problemy związane z językiem, bo mod jest po rosyjsku. Można próbować usunąć plik localization.ltx, by go odpalić.

Download:
Playground.ru
Ostatnio edytowany przez Darth ReX 02 Maj 2011, 17:01, edytowano w sumie 4 razy
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis

Postprzez Jarexxx w 02 Maj 2011, 13:10

Sprawdzam, ale to rosyjski mod, więc nic i tak nie będę kumał.
1 próba odpalenia ,,No nie, trza zmienić z Pol na Rus" Zmieniłem
Log : Error parsing file,
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\rus\string_table_tips_escape.xml]

Mod jako archiwum ma 2 MB :D.
Edit:
Dobra kij, mod po różnych kombinacjach się nie odpala (oczywiście że mam wersję 1.0004).
Edit:
Chyba trzeba mieć ruską wersję gry, albo jakiś patch jest.
W każdym razie poprostu brakuje paru plików :) to pewnie wina wersji językowej.
Za Polskę !

Za ten post Jarexxx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive desmond.
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis]

Postprzez sylwek1984 w 02 Maj 2011, 15:50

Zapowiada się ciekawie skoda tylko że narazie nie można odpalić, może ktoś zrobi by działał pod polską wersje.
sylwek1984
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Mar 2011, 21:15
Ostatnio był: 28 Lip 2012, 20:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis

Postprzez Wheeljack w 02 Maj 2011, 15:54

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis]

Postprzez smok61 w 02 Maj 2011, 16:12

Pograłem trochę w tego moda i uważam, że nie jest taki zły. Oczywiście Solianką czy TS to ten mod nie jest, zmienia jednak fabułę i to jest najważniejsze. Jego poważną zaletą jest to, że do działania nie potrzebuje wypasionego komputera i nawet na moim komputerze-emerycie mogę grać na wysokich ustawieniach.

Mała podpowiedź na początek gry w Kordonie:
1. Rozmawiamy z żołnierzem - mechanikiem w baraku obok budynku.
2. Rozmawiamy z monolitowcem w exoszkielecie w koszarach.
3. Rozmawiamy z dowódcą posterunku.
4. Rozmawiamy z Sidorowiczem.
5. Rozmawiamy z Wilkiem, Piertuchą, Szóstym i majorem Kuźniecowem (pod mostem)
Zadanie od Szóstego - zabijamy 9 bandytów
6. Po wykonaniu wszystkich zadań wracamy do dowódcy posterunku i dostajemy zadanie - Dostarczyć produkty do bunkra naukowców. Dostajemy też SWD, Grozę i leczący Beryl.
Tyle udało mi się znaleźć w Kordonie. Oprócz zadań jest też sporo strzelania. Poznajemy nowe ugrupowanie - Łowcy głów.
Grałem na rus. wersji Stalkera, natomiast na polskim Stalkerze można moda uruchomić usuwając plik localization.ltx i nie zmieniając nic więcej. Ma to jednak paskudny skutek uboczny - nowe zadania są nie do odczytania w postaci niezrozumiałych krzaczków.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez jaras76 w 03 Maj 2011, 22:40

Ktoś grał w tego moda na polskiej wersji stalkera?
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez Minio w 07 Maj 2011, 13:47

hmmmm. 2,3 mb?? i inna fabuła??? coś mi tu nie gra. może ktoś zrobić spolszczenie do tego moda??

Za ten post Minio otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative mentalmaste7.
Awatar użytkownika
Minio
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 06 Maj 2011, 20:27
Ostatnio był: 04 Lut 2017, 09:15
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -6

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez smok61 w 07 Maj 2011, 20:01

Minio- wszystko gra. Mod zmienia tylko fabułę a to tylko tekst. Na stalkerteam spolszczanie w toku.

jaras76- grałem na polskiej wersji stalkera, ale jest z tym trochę roboty. Postępujemy identycznie jak z większością rus. modów z tym, że w pliku "localization.ltx" zmieniamy tak:
[string_table]
language = pol ;rus
font_prefix = ;_cent ;_west
Wypakowujemy Stalkera SOC, a konkretnie gamedata.dbb i kopiujemy brakujące pliki ( nazwy pojawiają się w STALKER-SHOC\logs\) do S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\text\rus i to tyle.

Pojawił się mod "Apocalypse v1.0". Zmiany głównie w grafice, ale nie tylko.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez vandr w 07 Maj 2011, 21:59

Brzmi ciekawie. A mam pytanie czysto informacyjne...skoro tekst, zajmuje 2 mb, to ile zajmuje fabuła takiego Zew Monolitu? Nie będzie to jakiś krótki mod?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez smok61 w 07 Maj 2011, 22:30

Tak naprawdę to mod spakowany ma 2.3MB, a po wypakowaniu 8,53 MB.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez vandr w 07 Maj 2011, 22:43

Smok, możemy liczyć na informację od Ciebie odnośnie gotowego spolszczenia?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez smok61 w 08 Maj 2011, 00:01

Tak, ale to dopiero początek roboty. Wbrew pozorom tekstu jest całkiem sporo.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości