[S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zewie

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez wes w 18 Cze 2011, 10:07

To które spolszczenie polecasz ? Jak dla mnie jest ono ok . Pozdrowienia i podziękowania dla KOBAL i SMOX
wes
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 17 Lut 2010, 23:29
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 10:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez WheeljackSPW w 18 Cze 2011, 10:11

A jest jakieś inne? Nie polecam, bo jest niechlujnie zrobione, gdyby wyszło jakieś inne spolszczenie to zaraz je wrzucę.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez djcycu w 18 Cze 2011, 11:01

To spolszczenie takie jakieś bez jadu było... Pomocne ale wolę na rosyjskim grać bo się przynajmniej z tekstów pośmieję :) Co prawda mod ciekawy ale straszliwie ponaginany. Dodatkowo bardzo nie składny bo człowiek nieraz nie wie czy iść już sobie czy jeszcze z kimś pogadać... Tego w modzie brakuje właśnie czyli starych rozwiązań z zaliczaniem się questów. Ale zagrać można. Wielki plus to zero głupawego ingerowania w tekstury który powiększa moda i zmienia sens kontynuacji. Mamy z resztą wolną rękę do edycji tych tekstur.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez WheeljackSPW w 17 Wrz 2011, 19:55

Wkurwiwszy się na mapy wróciłem do moda i... stwierdzam, że jest chu*owy i baaardzo nierealistyczny, oczywiście nie mówię tu o wysokości skoku, tylko o gadżetach typu BTR-teleport
( :facepalm:) czy broń bez odrzutu i ze 100% celnością. Latamy od gościa do gościa jak szczenie ze sraczką, co 2,5 zadania musimy się wracać do kordonu, w którym co 3minuty spawnuje się 98457348957943 przeciwników. Etap w prypeci mnie dobił, kilku kolegów (którzy co chwila mówią żebym schował broń) i armia 9485435794385743985743985438 wrogów, po wybiciu wszystkich okazuje się, że trzeba się wrócić do agropromu. :facepalm: A tak fajnie się zapowiadało. O spolszczeniu już pisałem, ale napiszę jeszcze raz, jest ch**owsze od samego moda, no ale tak to jest jak się translatorem tłumaczy.

A ty w ogóle broń remontujesz?

Za ten post WheeljackSPW otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop,
Negative Gorianov.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez smok61 w 18 Wrz 2011, 08:49

A mnie mod się podoba. Piszesz, że nie jest realistyczny, a który mod jest. Przeciesz to jest gra i służy do zabawy, a nie symulator pola walki. Stalker to tzw. "strzelanka" i w grach tego typu się strzela. To chyba dobrze, że jest do kogo.
Spolszczenie jakie jest, takie jest, ale jest. Gdyby go nie było, mało kto zagrał by w tego moda i głeboko w d..ie mam, czy jest odstęp po przecinku, czy go nie ma. Ważne jest to, że wiem co robić.
Dziwię się ludziom grającym do końca w moda, który im się nie podoba, a potem jęczą jaki to mod jest "bee". Przymusu nie ma, ja moda, który mi się nie podoba - wywalam i tyle.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ulvhedin.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez blacho w 22 Paź 2011, 17:51

Siema mam taki problem że w x16 w jantarze wszedłem do lab. i znalazłem tam Pinoczeta lecz nie mogę z nim gadać.
Może wiecie dlaczego,nawet niem interakcji klawisz "F" mimo że stoję obok niego.
Może czegoś nie zabrałem,nie wiem pomóżcie.
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez tybet64 w 26 Sty 2013, 17:35

smok61 napisał(a):Minio- wszystko gra. Mod zmienia tylko fabułę a to tylko tekst. Na stalkerteam spolszczanie w toku.

jaras76- grałem na polskiej wersji stalkera, ale jest z tym trochę roboty. Postępujemy identycznie jak z większością rus. modów z tym, że w pliku "localization.ltx" zmieniamy tak:
[string_table]
language = pol ;rus
font_prefix = ;_cent ;_west
Wypakowujemy Stalkera SOC, a konkretnie gamedata.dbb i kopiujemy brakujące pliki ( nazwy pojawiają się w STALKER-SHOC\logs\) do S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\text\rus i to tyle.

Pojawił się mod "Apocalypse v1.0". Zmiany głównie w grafice, ale nie tylko.


Niestety to nic nie daje
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez Darth_Vader w 06 Maj 2013, 07:50

Mam taki problem, jak próbuję odpalić Stalkera z tym modem to wywala do pulpitu z takim logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found stable_repair_dialogs.xml, for language pol

Próbowałam wcześniej grać na "czystym" modzie, tzn. po rosyjsku, bez wprowadzania zmian, później na innych patchach itd. teraz próbowałam spolszczenia ze StalkerTeam, ale też nie działa. Mam jeszcze loga z rosyjskiej wersji
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus

Wszystko jedno w jakim języku, byle by działał! help!
Awatar użytkownika
Darth_Vader
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 02 Maj 2013, 11:01
Ostatnio była: 13 Wrz 2014, 00:04
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez vandr w 06 Maj 2013, 08:02

Co do drugiego loga spróbuj tego sposobu.

viewtopic.php?t=625#p98484
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez Darth_Vader w 06 Maj 2013, 08:32

Tym razem taki log wyskakuje:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : false
[error]Function      : ParseFile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 48
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\rus\string_table_tips_escape.xml]
Awatar użytkownika
Darth_Vader
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 02 Maj 2013, 11:01
Ostatnio była: 13 Wrz 2014, 00:04
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez Meesh w 06 Maj 2013, 08:46

Darth_Vader napisał(a):Tym razem taki log wyskakuje:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : false
[error]Function      : ParseFile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 48
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[text\rus\string_table_tips_escape.xml]


To jest kod ostrzegawczy Windowsa w ramach tzw. "Stupid Game Alert" - system dokonuje autoresetu, aby uchronić Cię przed zmarnowaniem kilku godzin życia na dojście do oczywistego wniosku, że "Stalker: Apocalypsis" jest rzadki, jak kupa po kasztanach. Próbowali to samo zrobić na Applu, ale tam po prostu automatycznie łączy się z kontem bankowym i przelewa losową ilość pieniędzy do urny Jobbsa.
"Patrząc po forum, to głównym objawem meeshophobii jest ból dupy." - T.
"Przybędzie autor wielki na forum wasze i ferment siać będzie wśród userów płochych, prowadząc do upadku domeny Kowuniowej" Whl 6:15 - S.

Za ten post Meesh otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DarthAvalon,
Negative Pangia.
Awatar użytkownika
Meesh
Tropiciel

Posty: 390
Dołączenie: 02 Sty 2013, 19:38
Ostatnio był: 15 Maj 2018, 23:39
Miejscowość: Sochaczew
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 91

Re: [S.T.A.L.K.E.R.: Apocalipsis] czyli co się działo po Zew

Postprzez vandr w 06 Maj 2013, 08:50

Vader, dziwna sprawa. Załóż konto tutaj i pobierz tego moda stąd:

http://stalkerteam.pl/topic/2222-stalke ... by-zaurus/

Ja pobierałem właśnie z tego forum i nie miałem najmniejszych problemów. Upewnij się tylko, że masz patch 1.0004
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości