[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 04 Lip 2011, 20:45

Bambosz, nie bawiłem się w nic prócz shaderów, wszystkich tekstur oraz wszystkich dźwięków. Jedyne co zmieniłem w configach, to udźwig, który i tak potem zapomniałem zmienić z 1500 kg na 80 oraz odległość oka od przyrządów celowniczych, czyli analogicznie wyszukiwałem zoom_scope_factor i wprowadzałem daną liczbę. Nic więcej.

Bambosz, jeszcze jedno pytanie- masz problem z grafiką gdy wsadzasz AA na Vanille czy Zew Monolitu? Zaraz wam tutaj wsadzę co nieco, bo sam jestem ciekaw czemu jest tak a nie inaczej.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Bambosz107 w 04 Lip 2011, 21:06

Na vanillę. Wku*wia mnie też ten zoom, o którym pisałem wcześniej. No i te AK...
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 04 Lip 2011, 22:27

Na vanilli masz problem z grafiką? No to powiem Ci, że to coś dziwnego, bo testowałem AA na 5 komputerach u sąsiadów/znajomych i wszystko wyglądało tak samo jak u mnie, z tym, że niektórzy mieli mniej fps ze względu na słabsze komputery. Ludzie na Moddb również nie narzekają, była jedynie mała niezgodność z wersją gry wyższą od 1.0004 ale została naprawiona. A co tego Ak- nie wiem, ja nic nie robiłem w tym kierunku. Na celowniki zrobię patcha jutro.

Caleb, sprawdź posta z instrukcją na poprzedniej stronie. Edytowałem go w taki sposób, że teraz wręcz niemożliwe byłoby aby Ci się nie udało.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez caleb59 w 04 Lip 2011, 22:48

Dzięki za cynk ale ja już skasowałem mody i odinstalowałem grę - może niech @Bambosz się pobawi skoro też aktualnie wykazuje zainteresowanie tematem i widziałem też coś narzekał na jakość grafiki... ;)
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 05 Lip 2011, 09:50

W porządku. Zrobiłem ponownie tak jak mówi edytowana instrukcja, pościągałem owe pliki (które de facto mam u siebie, ale żeby być pewnym...) no i- jest tak jak powinno...zobaczymy.

EDIT: Dodano do pierwszego patch usprawniający kilka rzeczy.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Bambosz107 w 06 Lip 2011, 17:46

Absolute Scopes z patcha są do Zewu, to ma jakieś znaczenie?

Aha, Walker P9m nawet po tym drugim patchu nie ma tekstury w inventory.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 06 Lip 2011, 18:23

Nie ma, zainstaluje Ci tak samo jak na Zew Prypeci, po prostu wybierz sobie odpowiednią rozdzielczość. Co do Walthera, to pojecia nie mam jak to rozgryźć.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 06 Lip 2011, 18:36

Bambosz107 napisał(a):Aha, Walker P9m nawet po tym drugim patchu nie ma tekstury w inventory.


Podaj mi sekcję
Kod: Zaznacz wszystko
inv_grid_x   =
inv_grid_y   =

z w_walther.ltx i dobrze by było żebyś mi upnął ui_icon_equipment.dds to Ci go ustawię

Edit: Zresztą możesz się sam pobawić - tu masz tutorial - to jest proste jak budowa cepa
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 06 Lip 2011, 18:41

Więc tak:

Kod: Zaznacz wszystko
inv_grid_x               = 20
inv_grid_y               = 5


I ekwipunek:

http://www.sendspace.com/file/srqynq

Dzięki z góry.

EDIT: Jeśli byś mógł to machnij proszę, trochę mnie czas goni a nie lubię na szybkiego robić bo się robię kłębkiem nerwów :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 06 Lip 2011, 19:19

Kod: Zaznacz wszystko
inv_grid_x               = 19


zmień na taką wartość i będzie git

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Bambosz107 w 07 Lip 2011, 15:30

Nie wiem, czy ten błąd tylko u mnie występuje, ale w Barze wszystkie plamy krwi na asfalcie mają takie kwadratowe 'otoczki', jakby tekstury, na których jest ta krew. Nie wygląda to zbyt zacnie, wiadomo coś o tym błędzie?
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 07 Lip 2011, 16:13

to już zależy od shaderów i ustawień w wyświetlaniu. Najpierw pokombinuj z ustawieniami zaawansowanymi.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości