[S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez vandr w 16 Cze 2011, 18:20

Opis:
Przypadkowo znalazłem tego moda. Mod ingeruje (między innymi) w elementy cząsteczkowe gry (particles). Nowe efekty dymu, krwi, wybuchów, anomalii oraz artefaktów.



http://www.moddb.com/mods/stalker-parti ... n#imagebox

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|



Download:

Gamefront

EDIT: Chciałem podmienić particles.xr pod Zew Monolitu, i wywala mi buga:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R2\r2.cpp
[error]Line          : 330
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : amk_anoms\bold_idle
 


Można jakoś to obejść?
Ostatnio edytowany przez vandr 17 Cze 2011, 17:30, edytowano w sumie 4 razy
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez Wheeljack w 16 Cze 2011, 21:26

Zew monolitu dodaje własnego particla którego nie ma w tym modzie. Nie wiem czy da się połączyć dwa particles.xr, musisz przeboleć.

:arrowd: EDIT: Ja bym to próbował w SDK robić. :E
:arrowd: EDIT2: Wiem. :P

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez Cromm Cruac w 16 Cze 2011, 22:42

Da się. Trzeba zdekompilować oba pliki tym narzędziem. Skopiować co brakuje do jednego z nich i skompilować z powrotem.

:arrowu: Tyle, że w SDK nie da sie zaimportować dwóch plików particli.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez vandr w 16 Cze 2011, 22:52

Czyli nici z tego? Kurczę, szkoda, bo sprawdziłem te particle na vanilli i są po prostu ŚWIETNE. Aż takich umiejętności nie mam, ale fajnie gdyby dało się to w ogóle wykonać, bo w Zew Monolitu często gram, a jako że mod jest dość rozbudowany, to fajnie by było użyć tych particli.

Jakby ktoś chciał się pobawić (za co będę niezmiernie wdzięczny) to poniżej podaję linka do particli (1mb).

http://www.sendspace.com/file/2iw19w
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez Cromm Cruac w 16 Cze 2011, 23:03

No przecież napisałem, że sie da. Robisz 2 katalogi. Do każdego z nich wrzucasz particles.xr i PETool-a.
dekompilujesz oba
Kod: Zaznacz wszystko
petool -d particles.xr
Kopiujesz te z PP do tych z Zewu nadpisując pliki (plik ltx też) i kompilujesz te z Zewu
Kod: Zaznacz wszystko
petool -c particles.ltx -soc
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez vandr w 16 Cze 2011, 23:11

Więc tak, stworzyłem dwa foldery, wsadziłem narzędzie do obu, po czym otworzyłem decomp, ale pojawia się takie okno. Gdy klikam na PETool'a, okienko cmd pojawia się na ułamek sekundy i znika.

:

Image
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez Cromm Cruac w 16 Cze 2011, 23:18

Bat-a trzeba bby zrobić.
Nieważne, chwataj : http://www.sendspace.com/file/fid2f4

Od razu mowię, że nietestowane.
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 16 Cze 2011, 23:25, edytowano w sumie 2 razy
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez vandr w 16 Cze 2011, 23:20

Dzięki wielkie :) Jeszcze tylko mi powiedz, czy mam usunąć ten new z nazwy czy wklejać tak jak jest?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez Cromm Cruac w 16 Cze 2011, 23:21

Ściągnij jeszcze raz bo mi się zły plik wrzucił i usuń .new
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, scigacz1975.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez scigacz1975 w 17 Cze 2011, 14:31

pe-tool pobierz - ten działa na pewno tylko klikacie na decomp.bat i comp.bat

Edit - sprawdziłem na particlu z OL i jak na razie wsio ok! :D :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez vandr w 17 Cze 2011, 17:29

Dodałem do pierwszego postu filmik (dla chętnych w HD) pokazujący jak owe particle się prezentują (testowane na Zew Monolitu, stąd kilka sekund muzyki w pierwszym fragmencie- wziąłem questa od Księcia).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Particle Paradise]

Postprzez Junx w 09 Sie 2012, 01:02

Mamy odkop, jest aktualnie wersja Build 2614.
http://www.moddb.com/mods/stalker-parti ... build-2614
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 9 gości