[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[AMK MOD]

Postprzez KoweK w 16 Lis 2007, 18:57

OPIS:

Zainstalowałem tego moda i powiem, że jest genialny. Pod każdym względem przebija Oblivion Lost Mod. Gram razem z modem Sky4CE 2.0, oraz z teksturami dłoni z Alphy 1935 co daje niemalże idealną mieszankę i zbliżenie się do STALKERa takim jakim miał być! :) Oto rzeczy, które mi się spodobały (aktualnie nie przeszedłem jeszcze gry na tym modzie, gdyż miałem buga i muszę od początku cisnąć :/):
-Dynamiczne wiadomości w PDA
-Losowe Zadania (!)
-Większy realizm
-Efekty obrażeń (czasami, gdy oberwiemy, broń upada na ziemie lub kręci się w głowie)
-Więcej przedmiotów u handlarzy etc.
-Spanie (a raczej to jak zostało to rozwiązane. Nie możemy spać, gdy nie jesteśmy zmęczeni, a gdy wypijemy stalkerowskiego "Red Bulla" to nie pozwala nam on zasnąć przez około 2-3 godziny).
-Nowe AI przeciwników (Rzucają granaty, używają apteczek, przeszukują ciała martwych stalkerów, po prostu niesamowite!!!)
-Anomalie przemieszczają się
-Poprawiona fizyka
-Lepsze A Life
-GPS

I wiele, wiele innych... Ten mod to niesamowicie solidna robota.

DZIAŁA TYLKO NA PATCHU 1.0004

DOWNLOAD

I jakby ktoś chciał...

DOWNLOAD AMK 1.4

A potem na tą wersję zainstalować patch.

PATCH

Wersja z patchem

Stalker.pl


INSTALACJA

Niestety. Ten kto posiada polską wersję językową to wywali go z błędem do Windowsa. Co trzeba zrobić?
1)Wchodzimy do gamedata\config i otwieramy plik localization.ltx
Zastępujemy pierwsze wpisy tym:

Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language   = pol
font_prefix   = _cent ;_west


2)W gamedata\config\text kopiujemy folder eng i robimy jego kopie w tym samym folderze, w którym jest. Zmieniamy nazwę folderu "eng - Kopia" (bynajmniej tak na Viście jest:P) na "pol".

I to wszystko, teraz można uruchomić gierkę i cieszyć się tym genialnym modem! :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Apacz97.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Postprzez Silas w 16 Lis 2007, 19:06

Piękne, jakby odwzorowanie świata Czarnobyla, Szacunek dla gościa który to zrobił :D

Za ten post Silas otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Huan.
Silas
Tropiciel

Posty: 213
Dołączenie: 17 Sie 2007, 19:15
Ostatnio był: 09 Gru 2023, 00:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 1

Postprzez Infernal w 16 Lis 2007, 19:21

Może to wybuch w 2006 czy w którymś tam roku. Ale fajne by były takie zajawki losowo umieszczone w trakcie gry co ileś dni :)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Microtus w 16 Lis 2007, 19:25

Zainstalujcie ABC mod w nim te blow-outy są.
http://stalker.filefront.com/file/ABC_INFERNO;84144
tu jego kolejna wersja.
Te blow-outy miały być w grze ale z nich zrezygnowano.
W modzie są za często i po 3 pod rząd gra brzydnie niemniej jednak warto zobaczyć.
Sam mod całkiem spoko nowe mutanty i bronie/ekwipunek.
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Postprzez Towarzysz Lenin w 16 Lis 2007, 19:50

Właśnie miałem ten link zamieścić. Przejrzyjcie dobrze filmik, w momencie zaczynania "blow-outa" (to coś co zabiło Freemana?) koleś coś wyrzucił z plecaka. Turczepasztet, aż znowu zachciewa się instalować Stalkera.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 16 Lis 2007, 20:35

Być może nie wyrzucił, a użył. Mimo wszystko to musi być albo z bety, albo kiegoś moda. Tak czy owak ikon do tych przedmiotów nie ma w Stalkerze pudełkowym. Tu jest wersja z Faiaksa.

EDIT:
Znalazłem ten wasz mod!
Strona projektu AMK Mod.
Prosiłbym kogoś, kto zna dobrze rosyjski o oglądniecie strony i wyszukania co ciekawszych szczegółów. Po czym podania ich tu łącznie z linkami (np. download bety moda, lub wersje finalną).
BTW wszystkie filmiki z tego moda są tutaj.

EDIT2:
Najciekawsze zmiany przeze mnie zaobserwowane:
- Nowe bronie - miotacz ognia, PKM,
- Ekstra sprzęt - wykrywacz ruchu,
- Zakres widzenia zależy od rodzaju pancerza - te z maskami ograniczają odpowiednio widoczność,
- Pojazdy - możliwość polatania helikopterem,
- Szybsza muzyka podczas starć,
- Freeplay - chyba najważniejsza zmiana, po skończeniu prawdziwego zakończenia lądujemy w Prypeci.

EDIT3 (chyba najważniejszy dla niektórych):
Download modu.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez harappa w 16 Lis 2007, 21:26

Moze wrzucic tego moda na rapidopodobny serwis bo gdy daje sciagaj(chyba) to jakies litery sa tylko i nic sie nie dzieje...
harappa
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Paź 2007, 09:55
Ostatnio był: 18 Lis 2007, 11:14
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 16 Lis 2007, 21:37

To nie litery, a plik (archiwum) .7z. Miałem podobnie. Po prostu coś im serwer/stronka nawala i otwiera plik w przeglądarce, zamiast wyświetlić pobieranie.
Ale skoro lud domaga się mirrora, to proszę bardzo. Plik otwieramy 7zipem albo winrarem.

BTW brak czegoś w Twoim poście. Na przykład ogonków.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez maciekt w 16 Lis 2007, 21:48

.
Ostatnio edytowany przez maciekt, 14 Lip 2019, 22:44, edytowano w sumie 1 raz
maciekt
Tropiciel

Posty: 346
Dołączenie: 30 Cze 2007, 15:46
Ostatnio był: 14 Lip 2019, 21:25
Kozaki: 1

Postprzez Towarzysz Lenin w 16 Lis 2007, 22:02

Ktoś prosił znającego rosyjski wejście na stronę moda i przetłumaczenie zmian. Jak zacząłem pisać jeszcze coś takiego było Ale pouczę się języka, matka nie będzie zrzędzić że znowu grałem cały dzień :) Na mój rosyjski to będzie:
INTERFEJS
-instalator z wyborem składników
-menu opcji moda w czasie gry
-inny HUD dla każdego kombinezonu
HANDLARZE
-ceny skupu u handlarzy, uczcie się cyrylicy bo nie chce mi się przepisywać na polski, a każdy by zrozumiał:
Artefakty - от 80% до 200% стоимости товара
Bronie - от 50% до 70%
Kostiumy - от 50% до 80%
Modyfikacje - от 50% до 80%
Amunicja - от 50% до 60%
Lekarstwa - от 60% до 80%
Jedzenie - от 30% до 50%
Części potworów - от 60% до 200%
-Ceny sprzedaży przez handlarzy (ros: раза больше - razy więcej (od ceny oryginalnej)):
Broń - в 10 раз больше от оригинала
Kostiumy - в 3.5 раза больше
Modyfikacje - в 5 раз больше
Amunicja - в 5 раз больше
Lekarstwa - в 5 раз больше
Jedzenie - в 2 раза больше
-Sid sprzedaje od razu obrzyna, TOZ-a i kałachy
-Barman sprzedaje wszystkie bronie i modyfikacje , chyba także Gaussa
-Sacharow sprzedaje Gaussa za 500000, skupuje części potworów za podwójną cenę, sprzedaje żółte apteczki
Stalkerzy kupują amunicję i części potworów
FIZYKA
-można ciągnąć ciała potworów
-można ciągnąć przedmioty
TRANSMUTACJA ARTEFAKTÓW (?)
-można ulepszać artefakty
-recepty na ulepszanie można znalaźć w Zonie
SEN
-po 30 bez snu zaczyna się podwójne widzenie
-po 36 godzinach GG (gławnaj gieroj - główny bohater) zasypia sam
-są leki przeciwsenne, ale można użyć tylko 3 razy - organizm nie żjeleznyj:)
-jednak GG śpi po uch użyciu dłużej
-GG może mieć ze sobą namiot
NOWOŚCI ZONY
-nowe grupy?, nie rozumiem tego
LAMPKI
-latarkę kupujemy
DETEKTORY
-pierwszy detektor dostajemy od Sida, wykrywa tylko radiację
-drugi detektor kosztuje 10000 u Barmana, wykrywa anomalie
-trzeci detektor, elitarny, stoi po 50000, pokazuje rozmieszczenie anomalii
BRONIE
-zmieniona będzie balistyka pocisków
-do każdej snajperki będzie inna luneta, umożliwiające lepsze celowanie z każdej
-usunięty będzie zoom z oczu (?)
-będzie kilka rodzajów amunicji 7.62x54, tak jak 9x39
-inne celowanie z każdej pozycji
-będą granaty dymne u Sida i Barmana
ROZGRYWKA
-sześć slotów na pasku, ale też na detektory
-inni będą oferować kasę i przedmioty za życie jeśli im zagrozimy (?)
-duże krowy (?)
-inne działanie apteczek - zwykła 30%, wojskowa 60%, żółta 100%
-bandaże leczą słabo
-wrogowie boją się w nocy włączać latarki
-na misję mamy tydzień
-mogą nas okraść
-latarka świeci mocniej
-można usunąć czerwone kropki z radaru
-dołączyła panika (?)
-można wstąpić do Powinności
-jak podczas rozmowy nie opuścimy broni, to dostaniemy tak po mordzie że broń wypada, wstawię tu oryginalną wiadomość bo jest porażająco śmieszna:
сли подойти к некоторым сталкерам, проигнорировать требование опустить оружие и попытаться заговорить с ними снова, получите такой удар по морде, что даже оружие с рук вывалится :). (Спасибо КиБеРг'у с форума GSC)
-po Kozaczku będziemy widzieć podwójnie
UBRANIE
-ciuchy będą chronić też przed atakami psionicznymi
POTWORY
-wrony nie będą nieśmiertelne
-są nowe potwory (na stronie moda widać filmik z zombie, lokacja wygląda na X18)
NAPRAWA SPRZĘTU
-cena naprawy będzie pokazana
MUZYKA
-nowe piosenki w Barze, bazie Powinności i w laboratorium Sacharowa

No i to by było na tyle. Kurde, więcej takich a nauczę się rosyjskiego jak trzeba!
Tylko kurczę, dlaczego akurat sciągnąłem ABC?
Ostatnio edytowany przez Towarzysz Lenin 16 Lis 2007, 22:18, edytowano w sumie 3 razy

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez swatu w 16 Lis 2007, 22:04

To chyba beta, tak mi się wydaje po przeczytaniu słowa w nawiasie, dokładniej w nagłówku.

Beta wybuchu. Wybuchu w modzie. - МЦ -
...the right man in the wrong place can make all the diffrence...
swatu
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 14 Sie 2007, 20:41
Ostatnio był: 04 Lip 2008, 21:24
Miejscowość: x12
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 16 Lis 2007, 22:10

Już mi się podoba ten modzik. Przejdę STALKERA i od razu go instaluję :D Tylko działa ze spolszczoną wersją?
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości