[ Repair mod ] czyli naprawiamy broń i kamizelki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Stalk3r w 19 Sty 2008, 16:39

Któryś z tych modów musi się gryźć...Skasuj wszystkie mody i wgraj tego.
Le Slavic Untermensch
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Reklamy Google

Postprzez Fred w 19 Sty 2008, 18:29

Nie pamiętam dokładnie ale chyba trzeba zacząć gre od nowa. Bo mod dodaje pare nowych skryptów.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez SandFighter w 04 Lut 2008, 14:42

Dzisiaj rozpracowałem tego moda od środka. Otóż z Float32 się nie powinien gryźć (u mnie działa), nie powinien się także gryźć z Ultra Graphics Mode 1.1 (jeden nie koliduje z drugim). Sprawdź, czy jakiś mod nie koliduje z plikami innego. Zapobiegawczo odpal grę z parametrem "-noprefetch" (nie dość, że przyspiesza wczytywanie sie leveli to jeszcze sprawia, że pod Vistą Stalker płynie). Poza tym mod dodaje jedynie kilka kwestii dialogowych i trzy instrukcje naprawy, a są one napisanie naprawdę nieźle, więc nie ma możliwości żeby mod sam w sobie wpływał na stabilność gry (a tym bardziej plików zapisu).

Co do samego moda, to wydaje mi się, że twórcy trochę przegięli z obliczaniem ceny za naprawę. Dla przykładu pancerz SEVA u doc'a kosztuje 45 tys rubli - zniszczyłem go w połowie (ok 50% stanu uzywalności), a gdy go chcę naprawić to każdy z handlarzy woła sobie za to ok 29 tys rubli... To ja już bym wolał nowy... Ktoś wie jak to zmienić (ingerencja w moda dała mi tyle, że naprawianie przestało działać w ogóle).

EDIT: Nie trzeba zaczynać gry od nowa: jedyne skrypty dodane to te z naprawą i pojawiają się one w dialogach, więc nie ma problemu. Testowane na save z X-16 i dalej sobie gram.
;)
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Markus Grizzly w 09 Mar 2008, 00:07

ja też mam tego moda, uzywam go z modem na frakcje i wszystko działa, gitara

ale też sie zastanawiałem nad cenami, podobnie jak mój Poprzednik
rzeczywiście są strasznie duże i nieproporcjonalne, ale mnie to szczególnie nie robi różnicy

mam za to inny problem: gdy uzywam tego moda, to moje kombinezony, nawet te najlepsze dają kiepską ochronę, szczególnie przed kulami. to samo artefakty tak jakby nie działały
nie wiem co sie dzieje...
Awatar użytkownika
Markus Grizzly
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 04 Lut 2008, 13:01
Ostatnio był: 27 Kwi 2019, 14:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 15

Postprzez Hellios w 24 Mar 2008, 12:45

Mam dokladnie ten sam problem co Wet77.
Nie działa mi żaden sejw zrobiony z aktywnym repair modem. Taki sejw jest juz tak uszkodzony ze nie pozwala sie wczytac nawet jak usune moda :(
Testowałem na wersjach od 1.0004 do 0006 z zainstalowanym tylko tym jednym modem. Nie działa niezależnie od tego czy zaczne nowa gre czy odpale z sejwa (po powrocie do baru z Mózgozweglacza)
Wyglada to tak jakby gra nie potrafila załadować textur (napis "wczytywanie textur" na ekranie ładowania tylko mignie przechodząc do "klient: synchronizacja" i wywala do windy :(
Kurcze, nie wiem jak to obejsc :( to najlepszy mod moim zdaniem jaki wyszedl bo tworcy (z jakze typowym dla naszych wschodnich sasiadow mysleniem ;) ) stawiajac realizm na wysokim poziomie implementujac mozliwosc zuzycia calkowicie go zepsuli nie dajac mozliwosci naprawy ....
SandFighter
Wolisz zapłacić 45k RU niz 29 za ten sam efekt? Ciekawe ;)
W readme moda jest wyraźnie napisane że handlaż poza kasa za naprawe pobiera również prowizje za usługę i to jest dobre bo w końcu to handlaz i nie ma nic za darmo no nie? :) Oczywiście można ustawić prowizje na 0 (a nawet na minus, a nawet zrobic tak zeby ci handlaz jeszcze doplacal za mozliwosc naprawy twojego ekwipunku lol) ale realizm będzie moim zdaniem 0 rownież.
Hellios
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Mar 2008, 12:17
Ostatnio był: 08 Sty 2013, 10:48
Kozaki: 0

Postprzez ebelbeb w 27 Mar 2008, 14:58

Hellios napisał(a):Testowałem na wersjach od 1.0004 do 0006


Patcha 1.0006 skąd wytrzasnąłeś ? :wink:
Tego moda sprawdzałem na czystym Stalkerze anglojęzycznym. Używałem go też na polskiej wersji bez patchy i z patchem 1.0003. Działały zarówno sejvy zrobione przed, jak i po zainstalowaniu moda. On nie jest w stanie uszkodzić sejva.
Ale jeżeli sejv już jest uszkodzony (przez np. inny mod) to nie ma zmiłuj się - trzeba przywrócić z kopii zapasowej zrobionej przed instalacją ostatniego moda (po przywróceniu gry do stanu sprzed instalacji moda). Backup rządzi :)

Edit:
Na oficjalnej stronie http://www.stalker-game.com/en/?page=patches nie przyznają się do 1.0006 ale na innych stronach widzę go dodanego w marcu. Jedyny news mówiący o tym patchu był w styczniu http://www.stalker.pl/index.php?site=news_comments&newsID=154&lang= i zapowiadał jego nadejście bez żadnych konkretnych dat.
Przegapiłem jego wydanie więc, Hellios, zwracam honor :)
Ostatnio edytowany przez ebelbeb, 27 Mar 2008, 15:35, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
ebelbeb
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Lut 2008, 21:41
Ostatnio był: 27 Mar 2008, 15:42
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 27 Mar 2008, 15:18

Przecież jakiś czas temu wyszedł już 1.0006. Nie czytasz newsów? Chyba nawet na stronie głównej stalker.pl była o nim wiadomość.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez golfiarz w 09 Kwi 2008, 15:28

Czysta instalacja; patch 1.0005; przeszedłem tylko misję z pendrivem i wrzuciłem moda. Save zrobiony po odebraniu pena od nimble zniknął a gra zaczęła się dziwnie zachowywać. Coś mi się zdaje, że ten patch ostro gmera w strukturze plików/katalogów gry i stąd takie problemy. Np. dodaje katalog mods.

Gra w angielskiej wersji językowej.

EDIT:
na wersji 1.0001 działa bez problemu.

EDIT2:
na wersjach 1.0003 oraz 1.0004 także działa.
golfiarz
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Kwi 2008, 15:25
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 20:20
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Postprzez KrzychuS w 04 Maj 2008, 01:21

Podpinam sie z pytaniem do tego tematu zeby nie robić bałaganu -otóz czy oprócz Repair Mod istnieje jakis mod sprawiający ze broń i pancerze nie zużywają sie ? Z góry wielkie dzieki za pomoc :wink:
KrzychuS
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 28 Kwi 2008, 10:16
Ostatnio był: 20 Sty 2010, 04:48
Kozaki: 0

Postprzez Adriano w 04 Maj 2008, 09:55

Basix Monstrosity 1.2

TUTAJ

W tym modzie pancerze i bronie całkowicie się nie zużywają.
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez KrzychuS w 04 Maj 2008, 11:00

Dzieki ale to chyba mnie nie urządza -nie chce czegoś zmieniającego grę w tylu opcjach, przechodzę ja pierwszy raz i nie chciałbym jej zbytnio zmieniac, zalezy mi na oryginalnym pomysle twórców...choldziłoby mi tylko o pojedynczego, małego moda który daje opcję "niesmiertelnosci" broni i pancerzy, jest coś takiego ?
KrzychuS
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 28 Kwi 2008, 10:16
Ostatnio był: 20 Sty 2010, 04:48
Kozaki: 0

Postprzez Adriano w 04 Maj 2008, 11:16

Moda takowego raczej nie ma... żeby zmieniał tylko wytrzymałośc broni i pancerzy ... Ale zapewne trainer będzie powodował takie coś .

patch 1.0004 >>> Trainer 1.0004
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości