[New Sleep Mod] by Mechanic & Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[New Sleep Mod] by Mechanic & Shoker

Postprzez nelson82 w 03 Maj 2012, 07:04

Opis
Jak sama nazwa wskazuje jest to kolejny mod dodający do gry możliwość spania. Autorzy moda (w tytule) zaadaptowali dla SOC rozwiązanie z "Zewu Prypeci", czyli: spać możemy jedynie w bezpiecznych miejscach w których znajdziemy łóżko.
---------------------------------------------------------
Mod działa na wersji gry 1.0004

Instalacja
Po wypakowaniu archiwum skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Pobierz
http://pl.rghost.net/9541661

Pobierz łatkę spolszczającą
http://www.sendspace.com/file/hd8vzc

Uwaga!!!
Częścią moda jest plik all.spawn. Jeżeli jednak macie już własny, edytowany przez siebie spawn i nie chcecie go zamieniać, wówczas musicie otworzyć (ACDC) swój spawn i w pliku alife_l05_bar.ltx odszukajcie sekcji opisującej ochroniarza pilnującego wejście na zaplecze u barmana. W wyszukiwarce wystarczy wpisać
name = bar_bar_guard
gdy ją znajdziecie, należy tą sekcję zamienić na:
Kod: Zaznacz wszystko
; cse_abstract properties
section_name = stalker
name = bar_bar_guard
position = 126.514854431152,-4.81453084945679,23.8163642883301
direction = 1.39329529247334e-006,-1.57078802585602,-1.38376108225202e-005

; cse_alife_trader_abstract properties
money = 5000
character_profile = bar_barman_guard

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1236
distance = 4.90000009536743
level_vertex_id = 35569
object_flags = 0xffffffff
custom_data = <<END
[smart_terrains]
none = true

[logic]
active = walker@guard_door

[walker@guard_door]
path_walk = bar_bar_guard_door_walk
path_look = bar_bar_guard_door_look
def_state_standing = ward
def_state_moving1 = walk
def_state_moving2 = walk
def_state_moving3 = walk
on_info = {+bar_barman_need_room} %-guard_said_can_go_2%
on_info2 = {+bar_barman_need_room} %-guard_can_be_used%
on_info3 = {+bar_barman_need_room} walker@guard_nodoor
;soundgroup = bar_visitors1
danger = danger_ignore
on_actor_in_zone = bar_bar_room_area | walker@guard_nodoor
meet = meet@1

[meet@1]
meet_state       = 2 | ward@{-guard_didnot_say_stop} bar_guard_stop
meet_state_wpn   = 2 | ward@{-guard_didnot_say_stop} bar_guard_stop
victim          = nil
victim_wpn       = nil
use            = {+guard_can_be_used} true, false
use_wpn         = false
abuse         = false

[meet@2]
meet_state      = 2 | ward@{+bar_barman_need_room} bar_guard_move
meet_state_wpn   = 2 | ward@{+bar_barman_need_room} bar_guard_move
victim          = nil
victim_wpn       = nil
use            = {+guard_can_be_used} true, false
use_wpn         = false
abuse         = false

[danger_ignore]
ignore_distance = 0

[walker@guard_nodoor]
path_walk = bar_bar_guard_nodoor_walk
path_look = bar_bar_guard_nodoor_look
def_state_standing = ward
def_state_moving1 = walk
def_state_moving2 = walk
def_state_moving3 = walk
on_actor_not_in_zone = bar_bar_room_area | {!dist_to_actor_le(5)} %-bar_barman_need_room%
on_actor_not_in_zone2 = bar_bar_room_area | {!dist_to_actor_le(5)} %+guard_can_be_used%
on_actor_not_in_zone3 = bar_bar_room_area | {!dist_to_actor_le(5)} %+guard_said_can_go_2%
on_actor_not_in_zone4 = bar_bar_room_area | {-bar_barman_need_room} walker@guard_door
;soundgroup = bar_visitors1
danger = danger_ignore
meet = meet@2
END

; cse_visual properties
visual_name = actors\neytral\stalker_bar_security

; cse_alife_creature_abstract properties
g_team = 0
g_squad = 5
g_group = 20
health = 1
dynamic_out_restrictions =
dynamic_in_restrictions =

upd:health = 1
upd:timestamp = 0
upd:creature_flags = 0
upd:position = 126.514854431152,-4.81453084945679,23.8163642883301
upd:o_model = 0
upd:o_torso = -1.57078802585602,1.39329529247334e-006,0
upd:g_team = 0
upd:g_squad = 5
upd:g_group = 20

; cse_alife_monster_abstract properties
base_out_restrictors = bar_restrictor

upd:next_game_vertex_id = 65535
upd:prev_game_vertex_id = 65535
upd:distance_from_point = 0
upd:distance_to_point = 0

; cse_alife_human_abstract properties
predicate5 = 2,2,2,1,0
predicate4 = 1,2,1,2

; cse_ph_skeleton properties

upd:start_dialog =

; se_stalker properties
Nastepnie z powrotem pakujemy swój spawn i gotowe.
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [New Sleep Mod] by Mechanic & Shoker

Postprzez HitFan w 25 Kwi 2015, 22:06

Wybaczcie odkop, ale zrobił to ktoś dla 1.0006?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [New Sleep Mod] by Mechanic & Shoker

Postprzez Plaargath w 26 Kwi 2015, 00:08

Jeśli mnie pamięć nie myli, w AA2 jest spanie w obszarach, popytaj twórców.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości