[Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez nelson82 w 03 Cze 2012, 17:27

Opis
Jest to niewielka modyfikacja urozmajcająca grę o patent 'ładowania magazynków", który ostatnio coraz częściej pojawia się w większych modach.
Tutaj jako osobna modyfikacja, przeznaczona dla wersji 1.0004

Pobierz
Pobierz moda
Pobierz łatkę spolszczającą

Instalacja
Aby przygotować moda do poprawnego działania:
- ściągnij i wypakuj moda
- po rozpakowaniu otrzymamy sześć folderów + dokument tekstowy. Nas interesują jedynie 4 zaznaczone na skrinie foldery
- zmień nazwę folderu 1.0004 na gamedata i wrzuć do niego foldery: meshes, sounds, textures, nastepnie ściągnij łatkę spolszczającą i połącz folder gamedata (z łatki) z modem nadpisując powtarzające się pliki.
Gotowego moda wrzuć do folderu z grą.
PS. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Uwagi
Aby załadować opróżniony magazynek, musimy go umieścić na pasie dla artefaktów, następnie klikamy na klawisz 5 (lornetka), a potem klawisz R (ładowanie). Magazynki znajdujemy przy ciałach.
Łatka spolszczająca pochodzi z moda [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"
Ostatnio edytowany przez nelson82 10 Mar 2013, 01:00, edytowano w sumie 2 razy
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez Junx w 03 Cze 2012, 17:30

Ciekawe, a nie wiesz czy ten patent dało bo rade zastosować w CoP?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez nelson82 w 03 Cze 2012, 17:44

Chyba, raczej, zdecydowanie nie :/ .
Ktoś znający się na edycji modeli i tworzeniu skryptów pewnie dałby radę, ale nawet ja się domyślam, że byłoby z tym sporo roboty.
Mod testowany i przeznaczony dla wersji 1.0004 (Cień Czarnobyla), zapewne dałoby się go przygotować dla wersji 1.0003 lub 1.0005/06, ale Zew Prypeci to już całkiem inna historia. Pamiętam, że wszystkie moje próby przeniesienia pomysłów, a także modeli z COP do SOC, kończyły się niepowodzeniem, więc przypuszczam że w drugą stronę byłoby podobnie.
Żeby była jasne, ja jedynie zapodałem link do moda i wrzuciłem łatkę spolszczającą (autorów należy szukać w tym temacie).
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez mCq w 20 Lip 2012, 14:21

Link ze spolszczeniem nie działa. Podrzuć mi go na prv a ja wrzucę na swoje konto na Mediafire i podasz link do tematu.

Uwagi moderatora:

A sam nie to możesz napisać pw?
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 12 Maj 2025, 19:48
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez nelson82 w 21 Lip 2012, 15:15

Nowy link dla spolszczenia w pierwszym poście.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez jalkavaki w 21 Lip 2012, 16:10

O przeniesienu tego do Czystego Nieba pewnie można pomarzyć?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez nelson82 w 21 Lip 2012, 16:24

Ktoś naprawdę opcykany (przez duże O) w skryptach pewnie dałby radę przystosować to dla CS lub COP, ale modyfikacja z linku jest zrobiona pod "Cień Czarnobyla" (patch 1.0004*) więc przeniesienie na zasadzie edycji waniliowych plików z "Czystego Nieba" raczej** na pewno jest skazane na porażkę.

* - zapewne dałoby się przystosować moda dla nowszych patchy i być może również dla 1.0003
** - to tylko moje przypuszcenie oparte na dotychczasowych doświadczeniach, może ktoś to zweryfikuje
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez ms87 w 10 Mar 2013, 00:48

"pobierz łatkę spolszczającą" - nie działa
ms87
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 09 Mar 2013, 23:40
Ostatnio był: 10 Mar 2013, 12:34
Kozaki: 0

Re: [Gamedata magazines v1.0] czyli ładowanie magazynków

Postprzez nelson82 w 10 Mar 2013, 01:01

Łatka spolszczająca zaktualizowana w pierwszym poście
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości