Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Autor zapowiada 120 nowych tekstur nieba, dynamiczną pogodę, efekt HDR-a na statyku (R1), SSAO w R2 i całkiem nowe shadery bazujące na buildach 2215 i 2232.
Szykuje się bardzo mocna konkurencja dla AtmosFear-a
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Nie tylko z bagien, 4 screen jest chyba z mapy zwanej "Predbannik" (Ci co grali w TT2 skojarzą to z Korpusem Pokoju, w DMX też można było ją chyba znaleźć.) Może mod oprócz tekstur zmienia również wątek fabularny?
Mod zmienia tylko grafikę. Nie dodaje lokacji, nie dodaje fabuły itp. Na stronie ModDB autor wytłumaczył, że screeny z różnych lokacji są tylko poglądowe i demonstrują możliwość łatwego mergowania z innymi modami.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian