[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Towarzysz Lenin w 27 Sty 2008, 00:35

Skrętakiem anomalię zrobiłem strzałem, a nie wyrzuceniem, ale dzięki.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez weasel w 27 Sty 2008, 00:36

W tych laboratoriach nie spotkałem żadnych nowych przeciwników. A tak przy okazji, czy wam też wywala grę podczas rozmowy z przywódcą Powinności?
Awatar użytkownika
weasel
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Cze 2007, 23:41
Ostatnio był: 08 Sie 2020, 14:46
Miejscowość: Gdzieś w Lubuskim
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 10

Postprzez rzambol w 27 Sty 2008, 01:12

Ten mod pali jak stary przyrdzewiały Vladimirec mojego ojca, ale pograć się da. Choć mnie po raz 1258 wkurza ładowanie M. wojskowych, by się dostać dalej, a cholerny bug trap wywala przy ładowaniu poziomu. Jeszcze chwila i pójdzie to razem z kosmicznym syfem w kosmos...

Za ten post rzambol otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Soma.
Awatar użytkownika
rzambol
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 29 Lip 2007, 18:17
Ostatnio był: 10 Lis 2018, 08:26
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Postprzez CLEAR SKYline w 27 Sty 2008, 14:11

Z tymi teleportami jest jeszcze jeden bug: gdy chciałem się teleportować z komplexu nad jantarem do baru, to wyrzuciło mnie koło wejścia do X16. Czy może to być spowodowane tym, że teleport był pod dachem (na lewo od komplexu)?
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez MeZZerschmitt w 27 Sty 2008, 15:14

weasel napisał(a):...A tak przy okazji, czy wam też wywala grę podczas rozmowy z przywódcą Powinności?


Niestety tak. Woronina po prostu omijam, trudno.
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Sipso_III w 27 Sty 2008, 17:30

Czy mod działa poprawnie pod wersji 1.0005? I kiedy będzie wersja dobrze zoptymalizowana? I czy opłaca się/ czy da się go zainstalować i grać gdy jestem przed X18? Czy trzeba grać od nowa?

I gdzie można znaleźć (polską jeśli można) listę zmian i dodatków?
ABC Inferno - polecam dla tych którzy przeszli podstawkę.
Awatar użytkownika
Sipso_III
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 10 Cze 2007, 10:22
Ostatnio był: 09 Lip 2008, 19:42
Miejscowość: KASZANKA!!!
Kozaki: 2

Postprzez rzambol w 27 Sty 2008, 18:20

1. Nie
2. Nie wiem
3. Tak / zawsze można zmienić nazwę twojego "gamedata" i pozostawić save'y
4. Tak
5. Szukaj

Ps. Wszystko było w tym topicu i w ABC Inferno PL - spolszczenie
Awatar użytkownika
rzambol
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 29 Lip 2007, 18:17
Ostatnio był: 10 Lis 2018, 08:26
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Postprzez HawkEye w 28 Sty 2008, 00:48

Ja przed chwilą przeszedłem gierkę z tym modem, który jest moim zdaniem ekstra, choc nie ustrzegł się kilku bugów. Jak się omija Voronina i nie używa portali to mod chodzi stabilnie i mi ani razu sie nie wywalił.

Pzdro
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez rogigor w 28 Sty 2008, 02:10

Jak narazie wydaje mi się, że ten mod ma wszystko czego od 2 dni szukam :) tj.
1) śpiwór
2) Lepsza grafe (daliście tu realism graphic mod prawda?)
3) lepsze obrażenia

Pytanie tylko - czy ten mod ma coś takiego jak a-life? W sensie czy zona zaczęła żyć własnym życiem?[/i]
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

Postprzez Towarzysz Lenin w 28 Sty 2008, 02:10

Miałem fajnego buga z teleportem, chciałem przeteleportować się do Baru z Magazynów. Dziwnym trafem znalazłem się w Agropromie, gdzie portalu nie było.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 28 Sty 2008, 02:31

Lepsze obrażenia? Czy ja wiem, wpakowałem chyba z 42 pociski p.pancerne w nogę bandyty, a ten nawet nie padł. Natomiast wystarczyły dwa strzały w brzuch z HPSS-1m (FN HP-SA), by ten padł i błagał o dobicie. A zombie już są całkiem kuloodporne - jednego specjalnie nie dobijałem, to chyba z dziesięć razy powstał. Dwa pociski z granatnika powalają zombiaka, nawet gdy pierwszy przyjmie na główkę.

Co do portali, to postawiłem dwie drogi, lecz tylko raz użyłem Jantar - Bar. Wywaliło mnie na Wysypisko przy wejściu do Kordonu. Jak doszedłem do przejścia do Baru, to wylądowałem przy portalu, który sam umieściłem.

No i jeszcze te Horror Time... aktywowałem go raz używając Skrętaka. :P
Co ciekawe - oprawiłem wtedy bandytę, który padł na ziemię wyjąc, a zombiaczki wcale się nim nie interesowały, choć był łatwiejsza zdobyczą.

Podsumowanie: Muszę jeszcze wypróbować SRP, a także AMK, o ile mi się uda. ABC jak dotąd jest w zbyt wczesnej wersji by wydać werdykt, zwłaszcza, że ma się ukazać kolejna wersja.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez rogigor w 28 Sty 2008, 03:04

Swoją drogą - co trzeba zrobić, żeby tuż po zaczęciu gry nie było tego błysku (blowouta) ?
rogigor
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2008, 02:19
Ostatnio był: 01 Lut 2008, 23:25
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości