[Szkielet Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Szkielet Mod]

Postprzez nelson82 w 22 Sie 2012, 17:17

opis
"Szkielet Mod" jest kompilacją 5 powszechnie znanych modyfikacji bez których trudno (przynajmniej mi) wyobrazić sobie grę w SOC.
Owe modyfikacje, to:
- AI Tunning Mod (Lepsze AI npc. Autor kompilacji: Freeman)
- Blowout Mod (Dodane emisje na bazie plików OGSM)
- Det Artifact Mod (Dodane wykrywacze artefaktów, które normalnie są niemal niewidoczne, do momentu gdy się do niego zbliżymy. Autor moda: Singapur22)
- Dynamic Weather Mod (Dynamiczna, nieprzewidywalna pogoda. Autor moda: nandersen)
- New Sleep Mod (Możemy spać tylko w określonych bezpiecznych miejscach. Autorzy moda: Mechanic i Shoker)

Kompilacja może spokojnie funkcjonować jako pełnoprawna modyfikacja, choć dla mnie jest to przede wszystkim "szkielet" wokół którego spróbuję zbudować coś większego.
Kompilacja jest przeznaczona do gry na patchu 1.0004. Na innych prawdopodobnie nie będzie działać jak należy.
Kompilacja nie zawiera żadnych zbędnych tekstur, dźwięków itp. oczywiście poza wymaganymi do poprawnego działania przez poszczególne mody wchodzące w skład "Szkieletu".

instalacja
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

pobierz
Szkielet Mod (6,45mb)
Ostatnio edytowany przez nelson82 23 Mar 2014, 04:13, edytowano w sumie 2 razy
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [Szkielet Mod]

Postprzez Junx w 08 Kwi 2014, 02:06

Czy ktoś dał radę wypakować all.spawn?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Szkielet Mod]

Postprzez Plaargath w 08 Kwi 2014, 13:05

Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości