[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Quinn w 30 Sty 2008, 16:21

Pogan napisał(a):instrukcji jest że działa na 1.004 i 1.005


Napisałem przecie, że ściągam w ciemno. Czyli nie miałem jeszcze kontaktu z instrukcją. :wink: Dzięki za pomoc.

EDIT: Mod jest miodny i moim zdaniem taki mógłby być S.T.A.L.K.E.R. Zona jest przepiękna, a i przepych moda przytłacza. Cudo.
Ostatnio edytowany przez Quinn, 30 Sty 2008, 16:47, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Quinn
Ekspert

Posty: 712
Dołączenie: 14 Cze 2007, 13:37
Ostatnio był: 26 Sty 2024, 17:02
Miejscowość: Seattle, budynek z elektryczną owcą na dachu...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Reklamy Google

Postprzez Pogan w 30 Sty 2008, 16:46

Pisze też w 1 poście nad linkami:)
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Pogan w 30 Sty 2008, 16:48

Quinn napisał(a):EDIT: Mod jest miodny i moim zdaniem taki mógłby być S.T.A.L.K.E.R. Zona jest przepiękna, a i przepych moda przytłacza. Cudo.

Masz 100% racje
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 30 Sty 2008, 16:56

Absolutnie NIE! Całe szczęscie, że Zona tak nie wygląda. To jakaś bajeczka się teraz zrobiła.
Czekam na spolszczenie, to wtedy może trochę pogram. Te kwiaty i drzewa to mnie doprowadza do szału.

Czy można coś zrobić z tymi kwiatami i nie potrzebnymi drzewami?
Jest jakiś sposób?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Quinn w 30 Sty 2008, 17:23

A idże, Pan Mroku się znalazł. :wink: Drzewa i kwiaty to istny symbol odrodzenia się Zony, dalszej ewolucji natury na przekór człowieczeństwu.
Awatar użytkownika
Quinn
Ekspert

Posty: 712
Dołączenie: 14 Cze 2007, 13:37
Ostatnio był: 26 Sty 2024, 17:02
Miejscowość: Seattle, budynek z elektryczną owcą na dachu...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Postprzez MeZZerschmitt w 30 Sty 2008, 17:37

Wszystko by było ok, gdyby było ich o 50% mniej
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez msq666 w 30 Sty 2008, 17:51

Mod przeboski, gdyby poprawić kilka bugów, które zresztą nie są specjalnie istotne, to byłby wręcz idealny. Kwiaty jak dla mnie klimatu nie psuja ani trochę, a po to są modyfikacje, żeby gra wyglądała inaczej, prawda?
!!SPOILER!!
Na razie zdenerwowała mnie jedna rzecz, w zadaniu, w którym mamy oczyścić teren Agropromu z najemników, musiałem godzinę biegać i szukać jednego barana który się gdzieś ukrył -,-.
Pomimo tego mod jest naprawdę warty zainstalowania.
msq666
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 30 Sty 2008, 17:37
Ostatnio był: 30 Mar 2008, 13:02
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 30 Sty 2008, 18:00

Dokładnie. Przedobrzyli z tymi kwiatami, bo drzewa się czasem przydają.
Tak w ogóle, ten bug z pendrivem zażegnany- trza było przeinstalować Priboya. Ale jest jeszcze jeden- przy wyjściu z Baru (tam gdzie normalnie ładuje wysypisko) łapie mnie ścinka, zwykle jak się idzie drogą (brzegiem rzadziej), więc ostrzegam Was Stalkerzy.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez MCaleb w 30 Sty 2008, 18:34

Pograłem jeszcze trochę i odnalazłem parę błędów.
- Dzicz się nie odradza po pierwszym przejściu - tak jak to miało miejsce po uratowaniu Krugłowa w podstawce. Teraz nikogo nie ratujemy i przez to Dzicz jest pustkowiem (dwa razy tylko byłem).
- W X16 pada deszcz. Nie tylko na zewnątrz, ale również pod ziemią!
- Zabiłem najemnika w Barze i słyszę od razu "na terenie Baru jest morderca...". No pochlastać się można.
- Roślinki - dzięki nim kilka razy krążyłem wokół leżącego artefaktu, niemogąc go spostrzec.
- MegaBlowout! Wyobraźcie sobie trzy Chimery, dwie Pijawki, Burera i Snorka na raz, a na deser dwóch Kontrolerów prowadzących dwadzieścia zombiaków. To wszystko, a nawet więcej w Magazynach Wojskowych, od strony Baru, po powrocie z Czerwonego Lasu.
- Stalkerski nos jest wymagany do szukania dokumentów i pchania fabuły dalej. Co prawda nie miałem z tym kłopotów, gdyż pchałem się tam, gdzie zazwyczaj nie łaziłem.
- Ekolog w Jantarze sprzedaje gówna na patyku. W porównaniu do asortymentu Barmana on przespał kilka lat w swoim bunkrze. Nawet ceny skupu ma zaniżone.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Fred w 30 Sty 2008, 18:51

Te kwiatki to jakaś kpina. Ze stalkera i przygnębiającej niszczejącej przyrody zrobili piękną łąkę pełną kolorowych kwiatków (sic).
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez adin w 30 Sty 2008, 19:07

a mi wyskakuje bugtrap gdy zaczynam rozmowę z generałem na początku gry :/
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Postprzez Pogan w 30 Sty 2008, 19:16

Fakt kwiatki sa troche przesadzone za duzo ich a drzewa za dużo zasłaniaja ale oprócz tego reszta super
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości