[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez hipis88 w 01 Mar 2014, 11:03

Witam!
Panowie, proszę o pomoc. Ściągnąłem sobie wczoraj priboi story, wszystko było ok. Dzisiaj chciałem sobie pograć i po wczytaniu gry, pojawia sie bug trap :(
Gra oczywiście oryginalna, patch 1.0005, nie miałem wcześniej żadnych modów

w raporcie pojawia sie to co w załączniku
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
hipis88
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 01 Mar 2014, 10:48
Ostatnio był: 08 Maj 2014, 16:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez WheeljackSPW w 01 Mar 2014, 11:09

A widział milord wieeelką pomarańczową ramkę u góry strony?
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez hipis88 w 02 Mar 2014, 18:28

Przepraszam :(

Oto mój log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S5, 1995.00 mhz, 24-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 31153 files cached, 5569Kb memory used.
Init FileSystem 2.763222 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1972656 K], reserved[35436 K], committed[88996 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7697 K], process heap[785 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1306 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DF1]: NVIDIA GeForce GT 420M             
* GPU driver: 9.18.13.2702
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1987 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=4
load time=163 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [345 ms]
"e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 60981 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    24933 ms
* [prefetch] memory:  83072Kb
* phase time: 25015 ms
* phase cmem: 143702 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 137 ms
* phase cmem: 143949 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 143949 K
Wczytywanie zapisanej gry "xxx_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9121 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 18045 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game xxx_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\xxx_quicksave.sav' (3.424s)
* phase time: 3423 ms
* phase cmem: 173877 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 72 ms
* phase cmem: 173893 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 173917 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 173917 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4849 ms
* phase cmem: 238912 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 411 ms
* phase cmem: 239884 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 24512 verts, 766 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65502 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 51552 verts, 1611 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62255 verts, 1945 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 438036 indices, 855 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 42643 verts, 499 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 615231 indices, 1201 Kb
* phase time: 1383 ms
* phase cmem: 240204 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 946 ms
* phase cmem: 243395 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 111 ms
* phase cmem: 243421 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l02_garbage\level.hom
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 243504 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l02_garbage_musics'...
* phase time: 80 ms
* phase cmem: 243533 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 507 ms
* phase cmem: 250322 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1440, 564244 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 11063 ms
* phase cmem: 250322 K
Wchodzisz do Zony...
* phase time: 74 ms
* phase cmem: 250322 K
* [win32]: free[777744 K], reserved[105456 K], committed[1213888 K]
* [ D3D ]: textures[570388 K]
* [x-ray]: crt heap[250322 K], process heap[45818 K], game lua[20899 K], engine lua[168 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3870 K], smem[27642 K]
! auto-generated bump map: wpn\mac10\wpn_mac10_grip_bump#
! auto-generated bump map: wpn\mac10\wpn_mac10_upper_bump#
! auto-generated bump map: wpn\mac10\wpn_mac10_mag_bump#
! auto-generated bump map: wpn\mac10\wpn_mac10_lower_bump#
! auto-generated bump map: wpn\silencer\wpn_9mm_silencer_bump#
! auto-generated bump map: wpn\ots_33\wpn_ots33_gps_bump#
! auto-generated bump map: wpn\ots_33\wpn_ots33_frame_bump#
! auto-generated bump map: wpn\ots_33\wpn_ots33_mag_bump#
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

hipis88
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 01 Mar 2014, 10:48
Ostatnio był: 08 Maj 2014, 16:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez WheeljackSPW w 02 Mar 2014, 18:35

Ściągnąłeś wersję moda pod 1.0004 czy pod 1.0005?
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez hipis88 w 02 Mar 2014, 19:00

Ściągnąłem tą dostępna na stronie z patchem 1.0005 który nie działał więc ściągnąłem z innej strony i działało przez jeden dzień

edit: przeinstalowałem grę wrzuciłem patcha 1.0004 i dzieje sie to samo
edit2: zapomniałem zmienić jednej linijki w pliku ltx. tak jak było w readme i na patchu 1.0004 działa ok jak na razie. Przepraszam jesli narobiłem bałaganu
hipis88
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 01 Mar 2014, 10:48
Ostatnio był: 08 Maj 2014, 16:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Zavorotko w 06 Mar 2014, 00:28

Witam, mam pytanie czy jest jakiś mod do Priboi Story zmieniający hud (ten z inwentarzem) na np. taki jaki jest w Soljance, czyli zamiast pionowego huda jest poziomy?
Awatar użytkownika
Zavorotko
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Lut 2014, 22:09
Ostatnio był: 29 Kwi 2019, 18:42
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez PainChiller w 12 Maj 2014, 18:35

Witam. Mam Problem z PDA doca.
mam zadanie odnalezienia Pendrive doca, który jest w X18, a kody są w jego PDA którego nie ma...
co mam robić? gdzie jest jego PDA? zabijając go otrzymuje tylko "Shotgun" i troszke śrutu :/

Proszę o pomoc, gdyż ciekawość mnie zżera niczym Kwas :(

Z góry dzięki za pomoc i oczywiście :wódka:
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Ranger801 w 15 Maj 2014, 18:17

Pendrive leży w niebieskiej skrzyni jeszcze na tym piętrze co nie trzeba żadnego kodu.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez PainChiller w 17 Maj 2014, 13:13

Dzięki za pomoc. ukończyłem moda i powiem że bardzo dobry, tylko że zakończenie trochę rozczarowujące :(

UWAGA TEKST PONIŻEJ ZAWIERA ŚLADOWE ILOŚCI SPOILERÓW!!! JEŚLI NIE UKOŃCZYŁEŚ NIE CZYTAJ!!!!

:

Znaleźliśmy wiele dokumentów na temat USHF, Zabiliśmy przywódce Wolności, odkryliśmy tajne laboratorium monolitu (warlab),a my dostajemy medal w postaci ołowianej kulki między oczy...(w skrócie-logika ZSSR)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez glut0 w 16 Lip 2014, 01:39

Witam Stalkerów!
1. Mam problem, otóż aktualnie jestem przy Radarze i pocisnąłem Monolit w ich bazie. Wdarłem się do tych podziemi/laboratoriów i byłem w stanie otworzyć jedne drzwi (co jest trochę frustrujące), zatem się cofnąłem i ruszyłem na Prypeć... Wracając do bazy Monolitu, mam masę dokumentów (KGB, Martwe Miasto i o laboratoriach), jeśli chodzi o laboratoria to posiadam kod od "Dezodora" do jednych drzwi, dokument y=6 lub 8, kilka pendrive'ow, papiery z kryjówki Strieloka i nie mam pojęcia jak otworzyć wszystkie "wrota" w ich bazie. Proszę o pomoc, podajcie mi miejsca, w których znajdę brakujące "ogniwa". Dodam, że przeszukałem wszystko na południe od Radaru (sam Radar też) lecz oczywiście nie zaprzeczam, że mogłem coś przeoczyć. :wódka:

2. Wracając do Prypeci, automatycznie miałem za zadanie odszukać zaginiony oddział, koło szkółki (prosto i prawo na skrzyżowaniu) znalazłem stertę trupów Powinności, chociaż dwóch przeżyło nie mogłem z nimi gadać o niczym konkretnym. Nie wiem teraz czy o nich chodzi. Mam jeszcze jedną kwestię, przy wejściu do Prypeci stoi oddział Samotników, którzy w podstawce ruszali z nami do boju, a tu lipa. Może to być wina bug'a, którego napotkałem, otóż ustawicznie pojawia mi się znacznik na mapce, abym porozmawiał z dowódcą Powinności, sęk w tym, że ten znacznik miga mi na bazie Wolności w Magazynach, które wcześniej spacyfikowałem :kotek:

Pomóżcie zabłąkanemu, bo inaczej Zona wraz z modem mnie pożrą! :)
"O wiele lepiej pakować się w kłopoty z siedmioma prawdziwymy facetami niż z setką popie***eńców".

Pułkownik Charlie A. Beckwith, założyciel Delta Force
Awatar użytkownika
glut0
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Sty 2013, 04:33
Ostatnio był: 23 Sie 2015, 23:26
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 16 Lip 2014, 11:18

1. Do każdego dokumentu w PDA masz informacje o jego ostatnim pobycie (w którejś wersji moda jest nawet zdjęcie, gdzie się znajduje). Podaj aktualne misje z PDA.

2. Zaginiony oddział jest w
:

Elektrowni, jak wchodzisz na mapę, to biegnij prosto do torów, skręć w lewo, trzymaj się torów, a jak dojdziesz do miejsca, gdzie w podstawce wchodziło się do Sarkofagu skręć w LEWO, biegnij prosto, aż natrafisz na niewielkie obozowisko wojskowych.


Co do samotników w Prypeci to po prostu skrypt zablokowali i siedzą sobie, nie ma żadnego buga.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive glut0.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez BlaBlaBla w 10 Sie 2014, 15:12

Mam mod priboi story i nie mogę nic wczytać w grze ponieważ już po wciśnięciu przycisku last save ładuje się jest enthering the zone i wywala. Poszukałem na forum i trzeba coś nadpisać, ale jestem tępy i nie rozumiem tego jak nadpisać. Ktoś pomoże ?
BlaBlaBla
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 08 Mar 2014, 22:01
Ostatnio był: 24 Wrz 2014, 19:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości