[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Gorik w 31 Gru 2012, 18:29

Może w końcu jakiś mod pójdzie na wersji 1.0006 :E
Muszę przyznać, że całość zapowiada się bardzo ciekawie. Wiadomo może w jakim czasie rozgrywa się akcja?
Piękno zbawi świat
Awatar użytkownika
Gorik
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 26 Lut 2012, 17:43
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 20:11
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 33

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez djcycu w 31 Gru 2012, 19:52

Ten mod będzie zaiste na 1.004 wersję :P Zwykle tak się robiło jak w modzie było AMK a znając ruskich mogą się o to pokusić (oby nie przewalili).

Akcja będzie się rozgrywać przed wydarzeniami znanymi z podstawki. Cała z resztą fabuła będzie całkowicie inna i nie będzie nijak związana z CoP, CS oraz SoC. Wspólne zostaną mutanty, zona i laborki.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Kpuc w 31 Gru 2012, 21:07

Wunderwaffe napisał(a): Bar na przykład, według starej koncepcji, był zbiorem luźno rozrzuconych budynków mieszkalnych z barem "Stalker" (nie 100 Radów!) w podziemiach opuszczonego sklepu spożywczego.


To było by ciekawie chociaż ta mapa w build'źie była dość pusta... . I fajnie że jest choć jedna osoba oprócz mnie która wie że taki model istniał ;) Pamiętasz który to był nr. Kompilacji ? Wrzucił bym screeny.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Wunderwaffe w 31 Gru 2012, 21:14

Jeśli dobrze pamiętam, to ta wersja Baru pojawiła się w buildach 1574 (mało znany, a szkoda) i 1865. Może jeszcze jakichś, ale mało która alpha mi się włącza. A co do zaludnienia, to według pierwszych planów w Zonie miało przebywać od 80 do 120 ludzi, czyli przy 100 (uśrednijmy) i planowanych 18 lokacjach po 5,(5) na lokację. Niedużo ;).

Poza tym cały czas czekam na odpowiedź od tworzącego moda hi_flyera. Powstrzymałem się od przetłumaczenia komentarza StalkerCiastka o dźwiękach, ale zapytałem moddera o parę rzeczy. Jak tylko mi odpowie, to przetłumaczę. :)

Edit: Pomyliłem się, stary Bar jest w buildzie 1537, a nie 1574.
Ostatnio edytowany przez Wunderwaffe, 31 Gru 2012, 22:26, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Kpuc w 31 Gru 2012, 22:15

W 1865 jest tylko Prypeć http://stalkerteam.pl/topic/2501-build- ... en-9-2004/ Jutro zobaczę 1574
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Wunderwaffe w 31 Gru 2012, 22:24

No jak to tylko Prypeć? :mad: viewtopic.php?f=61&t=10580

I przepraszam za pomyłkę, stary Bar jest w buildzie 1537, a żadnego 1574 nawet nie udostępniono.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez djcycu w 31 Gru 2012, 22:27

No 100 niby dużo ale blisko 6 na mapkę to naprawdę nie dużo :D Sam widząc stare zapowiedzi miałem wrażenie że w całej tej zonie będziemy absolutnie sami. Tak czy inaczej myślę że ze 300 stalkerów w modzie będzie bo jak będzie za pusto to zrobią z nas na siłę bohatera :P

Stary Bar to przypadkiem w 1865 nie był? To takie miasteczko jakby było coś na wzór zubożonego Dead City.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez KoweK w 01 Sty 2013, 11:43

Przecież ta mapa to bieda z nędzą. Niedorobione Dead City. Porobiłem nawet trochę screenów:

Image Image Image Image
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Wunderwaffe w 01 Sty 2013, 22:57

Dostałem odpowiedź od hi_flyera na moje pytania. Tłumaczenie:

P: Może ktoś pomóc? Wiesz, jakieś pomysły, może pomoc w skryptach.
O: Co możecie zrobić? Potrzebuję modelera broni (konwersja starego HUD-u do Cienia).

P: Co możesz powiedzieć o fabule? To będzie oryginalna fabuła stworzona przez GSC w latach 2002-2003?
O: Tak, to będzie oryginalna fabuła stworzona przez GSC w latach 2002-2003.

P: Co z dźwiękami?
O: 90% dźwięków będzie z buildów z lat 2002-2004.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez BJ Blazkowicz w 01 Sty 2013, 23:32

Modeler mu nie potrzebny, żeby przywrócić animacje chodzenia w broni trzeba edytować dll'ki. Hudy są w większości takie same (niektóre animacje są inne ale wystarczy zmienić nazwy tych animacji w configach żeby je przywrócić).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez djcycu w 02 Sty 2013, 00:27

Te dźwięki z buildów to od razu wyzamieniam :P Dość się w niektórych modach tego osłuchało poza tym lepiej do gustu mi przypadły te finalne bardziej realnie zmasterowane. Te buildowskie takie suche, wydaje się jakby wszystko się tu na miejscu działo.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez KoweK w 02 Sty 2013, 09:56

BJ Blazkowicz napisał(a):Modeler mu nie potrzebny, żeby przywrócić animacje chodzenia w broni trzeba edytować dll'ki.

A ty czytać umiesz? Gdzie on pisze o kiwaniu broni na boki podczas chodzenia? Chodzi mu o ułożenie broni podczas trzymania. Zobacz sobie jak trzymany jest pistolet PM w 2002/2003 roku, a jak w finalnej wersji. W sumie to samo tyczy się reszty broni.

Porównanie:
Image Image
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości