[SiC: Summer in Chernobyl]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez vandr w 21 Kwi 2013, 09:22

SiC: Summer in Chernobyl

Opis:
Niewielka modyfikacja, którą postanowiłem stworzyć zeźlony na niewiarygodnie gówniane systemy pogodowe i ogólnie bardzo biedny wygląd w modach fabularnych, a nuż komuś się przyda. ;)

Lista zmian:

-w Strefie panuje letnia szata roślinna(dominuje zieleń)
-całość oparta na vanilliowych shaderach
-gęstsza i znacznie wyższa trawa(do jajec)
-modyfikowane na poziomie mip-map tekstury drzew z Absolute Nature. Korony drzew teraz są znacznie gęstsze. Ogólnie, teraz można się poczuć niczym jurodiwyj w filmie S.T.A.L.K.E.R., Tarkowskiego. :)
-znacznie zmodyfikowany system pogodowy oparty na Dynamic Weather. Pogoda jest zróżnicowana, a wbrew nazwie "Lato w Czarnobylu" nie ma błękitnego nieba, skowronków itp. Wszystko jest zbalansowane. Brak kurozialnych sytuacji, które ubóstwiają fanboje wiecznie czarnej jak dupa mieszkańca Somalijskiej wioski Strefy, kiedy to trzeba w dzień popylać z latarnią morską na łbie, noktowizją i odwrotnie- w masce spawalniczej). Wycięte niektóre skyboxy z Total Weather Conversion Gold 2.0 i odpowiednio dopasowane oświetlenie do każdej godziny dnia, każdego cyklu.
-kilka pomniejszych pierdół

Działa na wersji S.T.A.L.K.E.R.'a:
Mod działa na każdej wersji gry. W dodatku jest kompatybilny ze wszystkimi innymi modyfikacjami, także fabularnymi(w niektórych przypadkach wymagana może być ręczna interwencja w pliki pogodowe i skrypt nią sterujący, lecz wszystko jest do zrobienia. ;))

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata oraz bin do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em. Jeśli korzystasz z patcha 1.0004, możesz skorzystać również z plików bin w folderze #Gęstsza trawa(Tylko dla 1.0004). Nie korzystać z tych plików na grze w wersji innej niż 1.0004.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

WAŻNE: Plik User.ltx z paczki wrzucamy do:

Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\


Screeny(z udziałem moda Tajne Ścieżki 2):
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
ImageImageImage

Download:
Zippyshare
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, Kudkudak, Junx, Per$hing16, r_populik, scigacz1975, silos, n1ck, nelson82, Ranger801, pronx18, apg2312.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez Kudkudak w 26 Kwi 2013, 22:33

Nikt nie pochwalił w poście to ja pierwszy :P Najpierw muszę podziękować autorowi za oczywistą pomoc w sprawie dodania go do Gwiazdy, bo nie ma to jak granie w SoC ze mną i bez problemów ;) Dziękuje. A teraz do rzeczy - mod prezentuje się bardzo ładnie nawet na słabszych komputerach jak mój. Wszystko wygląda pięknie, mamy gęsta dżunglę miejscami, drzewa są teraz drzewami a nie krzaczkami na patyku. Powiem że listki..mmm listki są wyborne :) Przypominają mi lasy z Gothica 3. Oj, już nie mogę się doczekać eksploringu mapy bardziej zalesionej niż ten Priedbannik, ale różnica jest widoczna. Przypominam, gram na słabszym sprzęcie ;)

Tak btw...wygląda mi to na protest przeciw szarej Zonie, który ujawnił się w temacie z LA. I naprawdę jest to fajne, nawet ładniejsze od AA :P (ukamienowany)

Efekty na słabym komputerze:
:

Image

Image

Image

Image

Image

Potem zaszałem z ustawieniami(zwłaszcza z trawą) i jest bosko ;)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez Ranger801 w 27 Kwi 2013, 14:06

Mam pewne pytanie, na screenach widać ręce jak w CS i CoP. Po zainstalowaniu tego moda ich nie ma, jest jakiś osobny mod który by je dodawał? Niby nic, ale bardziej mi się podobają niż te z SoC :D
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 14:09

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez Kudkudak w 27 Kwi 2013, 23:59

Vandr, na zdjęciach są np. paprotki. Będą one w grze czy do tego już wymagane są .dllki z BIN?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez pronx18 w 28 Kwi 2013, 02:14

Vandr, niesamowicie spodobał mi się ten mod ale skąd masz tą teksturę rękawków i rękawiczek co są na screenach?
Z góry dzięki za odpowiedz :)
Kozak dla ciebie :wódka:
"Nie da się tu żyć bez gorzałki..."
Awatar użytkownika
pronx18
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 21 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 10 Maj 2020, 14:15
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 63

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez vandr w 28 Kwi 2013, 08:31

Vandr, na zdjęciach są np. paprotki. Będą one w grze czy do tego już wymagane są .dllki z BIN?


Nie, paprotki to po prostu jeden z elementów tekstury o nazwie build_details.dds dla (prawie) każdej mapy. Jeśli masz na przykład w modzie fabularnym w folderze levels mapy o nazwie dajmy na to "predbannik" itp.(te, których nie ma w SiC) po prostu wrzuć do tego folderu z danej lokacji plik build_details.dds na przykład z folderu 01_escape.

ale skąd masz tą teksturę rękawków i rękawiczek co są na screenach?


Trzy posty wyżej wrzuciłem linka do tematu. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [SiC: Summer in Chernobyl]

Postprzez pronx18 w 28 Kwi 2013, 08:53

Aha bo myślałem, że tam ten mod to tylko polepszone animacje :D
Dzięki.
"Nie da się tu żyć bez gorzałki..."
Awatar użytkownika
pronx18
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 21 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 10 Maj 2020, 14:15
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 63


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości