[Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Wrz 2013, 13:07

Mod w założeniu miał tylko zmieniać modele i tekstury broni unikalnej na naprawdę unikalne, tak żeby było widać że przy tej broni coś było grzebane żeby poprawić jej osiągi (coś jak w Falloucie New Vegas) ale przy tworzeniu trochę się zapędziłem, oto pełna lista zmian:

- Każda unikalna broń ma swój unikalny i ciekawy wygląd.
- Nowa broń: TOZ-34 Myśliwego czyli Zwykły TOZ z zamontowaną na stałe lunetą PSO-1 i troszkę lepszą celnością.
- TOZa Myśliwego dostajemy od Wilka razem z kilkoma paczkami amunicji.
- Każdy kombinezon zwiększa maksymalny udźwig Naznaczonego ale każdy w różnym stopniu.
- Zwiększony udźwig maksymalny, rodzaj noktowizji i inne efekty specjalne kombinezonów są teraz widoczne w ich opisach.
- Wszystkie przedmioty których możemy użyć mają opis efektów jakie wywierają na postać.
- Nowy HUD
- Nowe menu
- Cała masa nowych modeli NPC
- Tekstury otoczenia i shadery użyczone przez vandra zapewniające świetną atmosferę przy zerowym spadku wydajności.
- Nowe tektury podstawowych modeli broni (Reaper's RPW)
- Delikatnie zmienione configi broni aby odpowiadały przerobionym modelom.
- Naprawa broni i pancerzy u handlarzy poprzez dialog.
- Śpiwór który dostajemy na starcie.

UWAGA!
Mod w ciągłej produkcji (aż mi sie znowu nie znudzi)

Screeny:
:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Download:
http://www5.zippyshare.com/v/91306736/file.html
http://www10.zippyshare.com/v/62325086/file.html

Lista płac:
:

vandr - tekstury otoczenia i drzew, shadery
KingFriday - animacje
Reaper - Tekstury
Millenia - Tekstury
Teh Snake - Tekstury
Różni rosjanie - modele NPC
AMK Team, vandr - śpiwór
CrommCruac - część tekstur
No i oczywiście ja - Tekstury, configi, modele i cała reszta syfu.
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz 29 Wrz 2013, 18:08, edytowano w sumie 6 razy
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ

Postprzez Pangia w 29 Wrz 2013, 13:15

Jak zwykle nabałaganione w icon_equipment :/ Ja nie wiem, o co chodzi ludziom z tymi ikonkami. Przecież nie ma nic złego w domyślnych ikonach. Ale może to tylko ja jestem taki dziwny.
Zmieniałeś obrażenia w TOZ-ie? Bo jak wciąż ma dmg na poziomie 150%, a do tego lunetę i poprawioną celność, to właściwie używanie innej broni nie ma sensu :P W sumie to nie dziwię się, że nie wstawiono jej w oryginale do gry – nawet w CEJ, gdzie da się znaleźć trochę amunicji kulowej, ta broń jest niebywale skuteczna, bo łatwo trafić w głowę :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Wrz 2013, 13:20

Obrażenia są domyślne, pokazuje 150% bo jest mnożnik amunicji śrutowej. Obrażenia są przyznawane każdej śrucinie i mnożone przez ich ilość.
Nie wiem co rozumiesz przez nabałaganione. Oryginalne nie pasują do nowych tekstur broni.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ

Postprzez vandr w 29 Wrz 2013, 14:51

Pangia napisał(a):Jak zwykle nabałaganione w icon_equipment :/ Ja nie wiem, o co chodzi ludziom z tymi ikonkami. :P


Jak się ma nowy model karabinu/nową teksturę to zostawisz domyślną ikonę w teksturze z takowymi? Myśl.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez Pangia w 29 Wrz 2013, 15:40

vandr napisał(a):Jak się ma nowy model karabinu/nową teksturę to zostawisz domyślną ikonę w teksturze z takowymi?

Tak, bo komuś może się nowa nie podobać. Jak mu się tekstura broni nie podoba, to sobie ją usunie, jak mu się ikonka nie podoba, to musi albo brandzlować się z Paint.NET i sobie ją zmieniać, albo poszukać tego ruskiego programu do otwierania ikon ze Stalkera i skopiować sobie starą.
BJ Blazkowicz napisał(a):Obrażenia są domyślne, pokazuje 150% bo jest mnożnik amunicji śrutowej.

Nie, nie, nie. Ja pytałem o linijkę hit_power w pliku w_toz34.ltx, w której oryginalnie mamy wartość 1.5, dzięki czemu NPC w egzoszkieletach kładą się po co najwyżej drugim strzale.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez vandr w 29 Wrz 2013, 15:58

Pangia napisał(a): jak mu się ikonka nie podoba, to musi albo brandzlować się z Paint.NET i sobie ją zmieniać, albo poszukać tego ruskiego programu do otwierania ikon ze Stalkera i skopiować sobie starą.


Wiesz, to już nie jest moja sprawa, lecz problem osoby, której się ikonka nie podoba. ;) Jak ktoś chce zmieniać na własną potrzebę, w ramach "lepszego odczuwania gry" mój zamysł- proszę bardzo, droga wolna, niech sobie zmienia co dusza zapragnie. Ja na pewno takiej osobie tego nie będę ułatwiał poprzez specjalne niedoszlifowanie jakiegoś elementu(w tym wypadku pozostawienie domyślnej ikony tylko z powodu świadomości, że jakaś maruda na świecie woli vanilliową ikonkę).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Wrz 2013, 16:00

Jak ci się nie podoba - nie ściągaj, nikt cię nie zmusza.
No w tym modzie nie położysz wolnościowca ani powinnościowca nawet całym magazynkiem z FN2000 w klatę, o strzelbie to całkiem zapomnij.
Obrazek dla zobrazowania tego co powinno być zobrazowane obrazem:

ImageImage
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez Pangia w 29 Wrz 2013, 16:12

BJ Blazkowicz napisał(a):Jak ci się nie podoba - nie ściągaj, nikt cię nie zmusza.

Nie no, ciekaw tylko byłem, bo na screenie zobaczyłem, że TOZ dalej ma wymaksowane obrażenia w plecaku i stąd to pytanie było.
BJ Blazkowicz napisał(a):Obrazek dla zobrazowania tego co powinno być zobrazowane obrazem:

Aaa, a więc całkiem odbija pociski? Fajny patent, nawet nie wiedziałem, że da się w ogóle coś takiego zrobić w grze. Choć na 1. screenie to ten Wolnościowiec wygląda, jakby nie interesowało go to, że walisz do niego ze strzelby :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez vandr w 29 Wrz 2013, 16:54

BJ, przy próbie rozpoczęcia nowej gry wywala z logiem:

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : false
Function      : CXml::Init
File          : E:\stalker\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
Line          : 87
Description   : XML file:ui\inventory_new.xml value: errDescr:Error reading Attributes.

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Unique Weapons Unique Look] by BJ v0.8

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Wrz 2013, 18:07

Zmieniłem liczbę artów na pasie i wielkość ich okienek ale chyba tylko w pliku ui_inventory_new_16 i to może powodować błąd.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości