[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez HitFan w 01 Lut 2016, 22:39

Pangia napisał(a):No tak, w każdym waniliowym Stalkerze jak wciśniesz klawisz sprintu (u mnie to lewy Alt), to automatycznie zbiera ci wszystkie graty ze schowka czy zwłok do ekwipunku.

W SoC tego nigdy nie było.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 01 Lut 2016, 22:45

Pangia napisał(a):Jak działają detektory? W owej jaskini znalazłem Kroplę (dawne Kropelki), ale Echo nie dawał żadnych oznak życia. To tylko grat w lewej ręce, który jest absolutnie statyczny? W dodatku albo jest również niemy, albo ma taki sam dźwięk detekcji, co detektor anomalii… to bezsens!


Detektory są trzy i każdy wykrywa artefakty wg ich stopnia "zajebistości" i każdy ma inny dźwięk wykrywania. detektory nie mają animacji światełek jak w CoP ponieważ silnik SoC'a to taki beton że nawet tego nie obsługuje.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 02 Lut 2016, 00:09

Per$hing16 napisał(a):Mito - wychodzisz ze szkoły na plac centralny (tak jak szedłeś do Dana) i jak wejdziesz z placu szkolnego na uliczkę to skręcasz w prawo tak jak idzie uliczka, a potem cały czas prosto tą uliczką (mając plac z pomnikiem po lewej ręce) idziesz aż do granicy miasteczka.

Coś kiepski ten opis, bo raz, że Dan jest szefem ochrony na Jantarze, dwa, że wychodząc z budynku, o którym mowa (a owym Danem pewnie miał być Demon) i skręcając w prawo, to pomnik z Leninem będzie po lewej i wreszcie trzy – to nie jest szkoła, tylko dom kultury. Ale OK, jak gdzieś na skraju mapy są, to się pokręcę i poszukam. Mam nadzieję, że jakiś skrypt się nie zwalił i oni się rzeczywiście zrespili – chyba tak, bo gdy dostawałem paczkę z pieniędzmi od Layli, to miałem charakterystycznego laga.
HitFan napisał(a):W SoC tego nigdy nie było.

Na pewno? Chociaż hmmm… Kurcza, teraz już sam nie jestem pewien.
vandr napisał(a):detektory nie mają animacji światełek jak w CoP ponieważ silnik SoC'a to taki beton że nawet tego nie obsługuje


radzę to zmienić :u3:

A już na poważnie to dziadostwo. Ale Echo to mogłoby, kuźwa, inny dźwięk dostać, bo pipczy tak samo, jak detektor anomalii.

Przy opcjonalnej wymianie przedmiotów NPC długo zastanawiałem się, czy zaryzykować wymianę i wziąć jakiś celownik z wyjątkowo długą i dziwną nazwą (coś w stylu „celownik kolimatorowy 2x 4 dot”, nie pamiętam dokładnie). Ostatecznie odważyłem się… i dostałem zwykłe PSO-1, które sobie przyczepiłem do AK. Kto taką głupią nazwę wymyślił? :E

I takie już całkiem pytanie z ciekawości: czemu w praktycznie każdym modzie, w jaki grałem, a który podmienia jakieś dźwięki (i TŚ2+AA2 nie jest tu inne), ZAWSZE gdzieś w tle słychać ambient z początku rozdziału „On A Rail” z HL1, a jakiś mutant ryczy jak Tank z L4D2?

O właśnie, jeśli mowa o dźwiękach w tle. Nie wiem, czemu, ale non-stop zapętla się jakiś dźwięk, który przypomina dźwięk nowego kontaktu w PDA z wanilii (w modzie jest tylko jeden, w wanilii dwa). Strasznie rozprasza, jak się chodzi po Lesie albo innej wyludnionej lokacji.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Per$hing16 w 02 Lut 2016, 00:20

Pangia,

gdzieś tutaj (załacznik)
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.

Za ten post Per$hing16 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 02 Lut 2016, 17:56

Hm, odpaliłem grę, najechałem w okolice tego miejsca kursorem… i pojawiła mi się informacja „Maruderzy”. Czyli znacznik może i jest, ale niewidzialny, hehe.
Jak się robi przyspieszenie czasu? Bo przypadkiem je raz włączyłem i mi 3 godziny w grze przeleciały w jakieś 15 sekund. Jakoś to odkręciłem, ale nie wiem w sumie, jak. Czy ono jest pod F1? Bo mam tam Powłokę Steama (Steam Overlay) i czasem, jak się na jakiś czat przełączam, to żeby się nie okazało, że sobie coś rozwalę w grze. Swoją drogą, mi normalnie działa, chociaż podobno miało się gryźć z ENB, tylko, co dziwne, wyłącza pauzę, chociaż zazwyczaj w grach robi dokładnie odwrotnie.
O, i sobie przypominałem. Leśnik na początku mówi, że mamy 5 października 2011 roku, a w PDA jest bodajże 25 października 2013.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 02 Lut 2016, 18:57

Przyspieszenie czasu jest na F1.

Leśnik na początku mówi, że mamy 5 października 2011 roku, a w PDA jest bodajże 25 października 2013.


Boszszsz, ty to masz problemy :E Gorzej jak baba :D
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 02 Lut 2016, 22:46

A, ok. Da się wyczyścić ten bind jakoś?
vandr napisał(a):Boszszsz, ty to masz problemy :E

No co, tylko mówię :P Przecież to jest tylko kwestia zmiany daty w alife.ltx.

Jakiś sprawdzony patent na misję ze snorkami od Merlina? Troszkę się wyprztykałem na pijawkach (bo już podczas rozmowy z Merlinem koło autobusu kręciły się trzy, a i tak dwie ostatecznie dźgnąłem nożem), później wpieprzyłem się w Spalacza i jakimś cudem wyszedłem z niego z połową ostatniej kreski zdrowia (i zgubiłem w nim lornetkę, przez co teraz przy jej używaniu towarzyszy mi ikonka całkowitego zniszczenia broni :P), troszkę się napromieniowałem (ale jeszcze nie w niebezpieczny sposób), odespałem do wyzdrowienia, więc GG umiera z głodu (i to dosłownie, bo po czasie zauważyłem, że zjeżdża mu zdrowie), uciekałem przed chimerą (która chyba jednak zajęła się snorkiem) i ostatecznie po tych przygodach krążę w okolicy budynku, który w wanilii stanowił bazę Monolitu, mam pełen magazynek w Colcie i kolejne dwa w zapasie i zastanawiam się, jak ja do ch♥ja mam to przejść, nie mając nawet obrzyna i nie wiedząc, czy gdy nie wrócę na ziemię (bo biegam po piętrach), to ta chimera znowu nie wróci znikąd.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Koniak w 02 Lut 2016, 23:15

W prypeci chyba po lewej stronie mapy są najomnicy, zabijasz ich i bierzesz ekwipunek ☺ banalne, jakby co pod F2 masz spawner przedmiotów
OS: W7 HomePremium 64bit CPU:Amd fx-4130 3.8GHz;GPU:Gigabyte Radeon r7 260x 2gb; MOTHERBOARD:MSI 760g-p43; RAM:2x4GB GoodRam1333MHz;HDD:500GB WB; PSU:Thermaltake LP500W

Za ten post Koniak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.

Koniak
Wygnany z Zony

Posty: 135
Dołączenie: 11 Mar 2014, 18:42
Ostatnio był: 09 Maj 2016, 22:00
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 18

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 03 Lut 2016, 07:56

Ja tam snorki ciułam z knajfa
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trolololo,
Negative Kudkudak.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Koniak w 07 Lut 2016, 12:26

Zadanie: Znajdź Księcia i przynieś mu broń...
Podchodzę do helikoptera (Magazyny wojskowe) i otwieram skrzynie która stoi o bok a tam pusto, powinna byś jakaś broń.
Mogóby ktoś powiedzieć co konkretnie powinno być w tej skrzynce, bym spawnerem dobie dodał i gitara :D
EDIT: już sobie znalazłem, karabin to FN FAL
OS: W7 HomePremium 64bit CPU:Amd fx-4130 3.8GHz;GPU:Gigabyte Radeon r7 260x 2gb; MOTHERBOARD:MSI 760g-p43; RAM:2x4GB GoodRam1333MHz;HDD:500GB WB; PSU:Thermaltake LP500W

Koniak
Wygnany z Zony

Posty: 135
Dołączenie: 11 Mar 2014, 18:42
Ostatnio był: 09 Maj 2016, 22:00
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 18

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Koniak w 10 Lut 2016, 19:55

Wywaliło przy przechodzeniu na radar - po skrzynkę dla Łukasza
Nie mogłem wczytać zapisu przed przejściem, error. Po wczytaniu wcześniejszego dostaje komunikat "Witamy w odświeżonej wersji Tajnych ścieżek 2 by vandr itp" wtf.
Nie da się przejść na radar bo znowu pulpit
Log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M1/S2, 3852.00 mhz, 54-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 40078 files cached, 7689Kb memory used.
Init FileSystem 1.963657 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4057780 K], reserved[54036 K], committed[82424 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12977 K], process heap[805 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5576 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6658]: AMD Radeon R7 200 Series
* GPU driver: 8.17.10.1429
* CREATE: DeviceREF: 206
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1528 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=380
load time=128 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias -0.5
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_subtitles_intro.xml] returns [ui_subtitles_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_ui_base.xml] returns [amk_ui_base.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_razgruzka.xml] returns [ui_razgruzka.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mini_games_textures.xml] returns [ui_mini_games_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mini_games_textures2.xml] returns [ui_mini_games_textures2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud_16.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_16.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk_16.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_16.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\tt21_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\tt21_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_opt.xml] returns [ui_mm_opt.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_keybinding.xml] returns [ui_keybinding.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias -0.5
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 82357 K
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias -0.5
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [2981 ms]
"d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -nointro -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 82378 K
Ładowanie obiektów...
* phase time: 7412 ms
* phase cmem: 79722 K
Serwer: Rozpoczynanie...
* phase time: 2317 ms
* phase cmem: 79747 K
Serwer: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 2114 ms
* phase cmem: 79747 K
Wczytywanie zapisanej gry "90.sav"...
* Loading spawn registry...
* 7823 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 13870 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_artefacts.xml] returns [map_spots_artefacts.xml]
* Game 90 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\90.sav' (4.125s)
* phase time: 4124 ms
* phase cmem: 139112 K
Serwer: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 4074 ms
* phase cmem: 139111 K
Klient: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 4080 ms
* phase cmem: 139136 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 4052 ms
* phase cmem: 139136 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 8873 ms
* phase cmem: 231911 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 4760 ms
* phase cmem: 233005 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62874 verts, 1964 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65449 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 9999 verts, 312 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 58032 verts, 1813 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 876555 indices, 1712 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22001 verts, 257 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 501153 indices, 978 Kb
* phase time: 4786 ms
* phase cmem: 233532 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 5893 ms
* phase cmem: 236665 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 5161 ms
* phase cmem: 236708 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l07_military\level.hom
* phase time: 5816 ms
* phase cmem: 236956 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l07_military_musics'...
* phase time: 5953 ms
* phase cmem: 237008 K
Klient: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 5789 ms
* phase cmem: 249189 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1318, 685856 K
* t-report - lmap: 6, 6144 K
* phase time: 14062 ms
* phase cmem: 249189 K
Klient: Synchronizacja...
* phase time: 2810 ms
* phase cmem: 249189 K
* [win32]: free[2745324 K], reserved[129432 K], committed[1319484 K]
* [ D3D ]: textures[692001 K]
* [x-ray]: crt heap[249168 K], process heap[14328 K], game lua[17892 K], engine lua[211 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6825 K], smem[0 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:387: table index is nil
 

stack trace:

! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\doktor.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\privet.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\iuda.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\vano1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\trade_mono.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_radiation_quest_12.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\haron_hello.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\leila.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik_start.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\david.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin3.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\vano2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\vstrecha.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\graf.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\karina.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin1.ogg
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upgrades1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_556ar_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg552_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg552_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg550_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\sg550_d2_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_acog1_bump#
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\braad_test.script:72: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

stack trace:

! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope1_d1_bump#
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_scope1_d2_bump#
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\new_dialog.script:116: attempt to index local 'actor' (a nil value)
 

stack trace:



EDIT: Dobra walić to, wróciłem na kordon mam tu parę zadań jeszcze, ale jest inny problem, przedwczoraj zrobiłem formata C (tylko system i stery, stalker został), ale mam mało fps po tym formacie (15-25) wcześniej było po 40-50.
Wgrałem directa z płyty i nic, stery najnowsze. Miał ktoś taki problem?
OS: W7 HomePremium 64bit CPU:Amd fx-4130 3.8GHz;GPU:Gigabyte Radeon r7 260x 2gb; MOTHERBOARD:MSI 760g-p43; RAM:2x4GB GoodRam1333MHz;HDD:500GB WB; PSU:Thermaltake LP500W

Koniak
Wygnany z Zony

Posty: 135
Dołączenie: 11 Mar 2014, 18:42
Ostatnio był: 09 Maj 2016, 22:00
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 18

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Predator w 12 Lut 2016, 22:23

Hej mam pewien problem zainstalowałem sobie modzika działa, gram może 10 min i zauważyłem ze no cóż mapa tak jakby ładuje się w trakcie gry znaczy widzę to co jest pod teksturami dopóki nie podejdę np 50m od miejsca w które się patrze miał kos może coś takiego, za pomoc :wódka: i z góry thx :E
Predator
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 18:26
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 02:19
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 3 gości