[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez trolololo w 09 Maj 2016, 16:23

A log?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Ranger801 w 09 Maj 2016, 16:31

@.D.u.c.h. - M.K
Przejdź na oświetlenie statyczne.

Za ten post Ranger801 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive .D.u.c.h. - M.K.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 09 Maj 2016, 21:19

Ranger801 dzieki pomogło :D

- - -

A teraz mam inny problem,bo wywala mi grę jak chcem przejść z lasu do Prypeci
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_bed1a
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Ale postów zaś dublować nie wolno. - Wheeljack
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Ranger801 w 09 Maj 2016, 22:07

Teraz spróbuj na oświetleniu dynamicznym.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez exar w 09 Maj 2016, 22:08

Jestem na samym początku, trafiłem do elektrowni i mam problem z rozmazanym obrazem tzn. tak, jakby Strielok był zmęczony, lub kiedy oddziałuje na postać bliskość kontrolera. Zmęczony nie jest bo spał, kiedy wyjdę z elektrowni to samo. Nie wiem co jest, czy może tak ma być kiedy pierwszy raz chodzimy po elektrowni omamieni przez monolit?
Aha, dodam jeszcze, że zaczęło się to kiedy polowałem na snorki dla Merlina, spanie nie pomogło.
Druga sprawa, czy gdzieś w momencie gdzie jestem, a mianowicie akcja pozbycia się niechcianych stalkerów razem z Salomonem znajdę lub kupię żarcie? Pytam bo Strelokowi zaczyna doskwierać głód a nic znaleźć nie mogę, w skrzynkach mam granaty, amunicja NATO ale poczciwej konserwy nie ma. Grałem w zew monolitu kilka razy ale nie pamiętam gdzie można było się okupić w prowiant, a używanie spawnera mi się nie uśmiecha.
Oraz ostatnie pytanie, czy kiedy pierwszy raz tracimy cały dobytek przepada też dozymetr? Bo mam tylko śpiwór i dziennik Kruka.

EDIT:
Pograłem trochę i problemy się rozwiązały. Rozmazany obraz był efektem napromieniowania, widocznie gdy ganiałem snorki po Prypeci musiałem na taki obszar trafić, a że nie miałem dozymetru to nie miało mnie co ostrzec. Sam dozymetr można kupić u salomona, który to też ma na sprzedaż kilka rzeczy do żarcia. Jeśli głód ciągle doskwiera, można wymienić fanty na żarcie u monolitowców, trzeba jednak czasami się na klikać, żeby wskoczył odpowiedni asortyment. W taki też sposób zostałem właścicielem nowiutkiego kombinezonu Skat, monolitowiec chciał za niego zdezelowanego Siga :D .
Image
Awatar użytkownika
exar
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Maj 2011, 14:07
Ostatnio był: 12 Maj 2016, 18:10
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 14 Maj 2016, 09:24

Hej, a co trrzeba zrobić, żeby każdy umarlak miał w plecaku PDA?
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 12 Wrz 2016, 19:36

Panowie...

mam zaj.. problem, mianowicie, po przejściu standardowych Stalkerów zachciało mi się pograć w mody, za Waszą namową pobrałem wersję Ukryte Ścieżki 2 + Autumn Aurora 2. Sam mod uruchomił mi się na początku, instalacja zgodnie z Waszymi instrukcjami itd., ale podczas grania, kiedy miał nastąpić moment przejścia z Lasu do Jantaru cały czas mi wywalało do pulpitu, postanowiłem przeinstalować grę, ale wtedy TŚ2 w ogóle nie chciały mi się włączyć (błąd X_RDA), przeinstalowałem sterowniki graficzne i grę, kiedy to nie pomogło, przeinstalowałem system i wtedy wówczas pokazał mi się ten błąd, log jak niżej. Podam jeszcze dane techniczne kompa. Dodam, że po zainstalowaniu Stalkera SHOC, wersja 1.0004 gra działa, choć wtedy nie widać folderu GAMEDATA, po przeczytaniu wątków na forum spakowałem pliki gamedata i umieściłem w folderze GAMEDATA, a następnie wrzuciłem zmodyfikowane foldery BIN i GAMEDATA z moda i wtedy zaczyna się w/w problem...

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S1, 1697.00 mhz, 26-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 38097 files cached, 8009Kb memory used.
Init FileSystem 2.824166 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4079396 K], reserved[28824 K], committed[86020 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13217 K], process heap[660 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5577 K], smem[0 K]
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hD3D9
[error]Function      : CHW::CreateD3D
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\HW.cpp
[error]Line          : 80
 
Can't find 'd3d9.dll'
Please install latest version of DirectX before running this program
 

stack trace:




------------------
System Information
------------------
Machine name: LENOVO
Operating System: Windows 8.1 64-bit (6.3, Build 9600) (9600.winblue_r4.141028-1500)
System Manufacturer: LENOVO
System Model: 20351
BIOS: InsydeH2O Version 03.73.069ACN29WW
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-4005U CPU @ 1.70GHz (4 CPUs), ~1.7GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3992MB RAM
Page File: 2704MB used, 2696MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found

---------------
Display Devices
---------------
Card name: Intel(R) HD Graphics Family
Manufacturer: Intel Corporation
Chip type: Intel(R) HD Graphics Family
DAC type: Internal
Device Type: Full Device
Device Key: Enum\PCI\VEN_8086&DEV_0A16&SUBSYS_380C17AA&REV_0B
Display Memory: 1792 MB
Dedicated Memory: 32 MB
Shared Memory: 1760 MB
Current Mode: 1366 x 768 (32 bit) (60Hz)
Native Mode: 1366 x 768(p) (59.973Hz)
Output Type: Internal
Driver Name: igdumdim64.dll,igd10iumd64.dll,igd10iumd64.dll,igdumdim32,igd10iumd32,igd10iumd32


Card name: AMD Radeon R5 M230
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x666F)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Type: Render-Only Device
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_666F&SUBSYS_380C17AA&REV_00
Display Memory: 3836 MB
Dedicated Memory: 2044 MB
Shared Memory: 1792 MB
paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Cromm Cruac w 12 Wrz 2016, 20:23

paolo_15 napisał(a):
Kod: Zaznacz wszystko
Please install latest version of DirectX before running this program

Spróbuj doinstalować to
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 12 Wrz 2016, 20:51

Dzięki Cromm Cruac za zainteresowanię się tematem. Zainstalowałem to, co powiedziałeś, gra uruchamia się słychać jakiś dźwięk i... grę znów wywala do pulpitu, log poniżej. Normalnie szlag trafia..



Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S1, 1697.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 38098 files cached, 8009Kb memory used.
Init FileSystem 2.783843 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4079340 K], reserved[28880 K], committed[86020 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[13217 K], process heap[660 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5577 K], smem[0 K]
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:666F]: AMD Radeon R5 M230
* GPU driver: 8.17.10.1267
* CREATE: DeviceREF: 206
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3729 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=383
load time=110 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\tt2_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\tt2_r.ogg
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'ui\ui_ani_cursor'
 

stack trace:

paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Cromm Cruac w 12 Wrz 2016, 22:55

paolo_15 napisał(a):po przeczytaniu wątków na forum spakowałem pliki gamedata i umieściłem w folderze GAMEDATA, a następnie wrzuciłem zmodyfikowane foldery BIN i GAMEDATA z moda i

Coś chyba źle przeczytałeś. Instrukcja instalacji jest w pierwszym poście. Instalujesz grę w wersji 1.0004 (to zrobiłeś). Rozpakowujesz moda, wrzucasz jego gamedata i bin do folderu gry i tyle. Żadnego spakowywania
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 13 Wrz 2016, 09:02

Tylko, że u mnie nie było folderu Gamedata, tylko parę plików gamedata.db1, db2 itd. w folderze głównym, dlatego te gamedaty rozpakowałem. Jakaś pomoc z tym bugtrapem ?

PS. Tak to się przedstawia, skrin w załączniku, po lewej stronie TŚ2, po drugiej stronie działająca wersja 1.0004. Które pliki gamedata mam spakować ? Dodam, że poprzednim razem po spakowaniu tych plików i nałożenia na nich Gamedaty z TŚ gra nie chciała działać...
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Universal w 13 Wrz 2016, 10:38

Niczego nie wypakowuj, nie pakuj - skopiuj pliki moda do czystej instalacji. Zwyczajnie przekombinowałeś, miałeś wrzucić dosłownie jak w instrukcji, a nie tworzyć żadnych folderów.
vandr napisał(a):3. Pobieramy i rozpakowujemy pobraną pakę z modem. Zawartość Tajne Ścieżki 2 (Gamedata, Bin) wrzucamy do folderu z grą i potwierdzamy nadpisanie wszystkich plików.

Proste jak konstrukcja cepa.

Co rozumiesz przez "spakować"? Wiesz w ogóle o czym piszesz?
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2613
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 08 Sie 2023, 20:40
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1051

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości