[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez r_populik w 03 Cze 2014, 07:51

W takim razie dziwna sprawa. Ja, gdy miałem ten błąd, również zrobiłem to co tam radzili i błąd jednak zniknął. Coś więc robisz źle. To nie są bardzo skomplikowane sprawy, pokombinuj, a na pewno Ci się uda.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez zlyzuw w 03 Cze 2014, 13:14

nie miałem folderu ''pol''. Zdublowalem folder eng i podmieniłem nazwę i problem występuje nadal. Spróbuję przeinstalowac grę i dodatek i zobaczymy czy problem zniknie.
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Szagart w 06 Cze 2014, 15:51

Witam,mam problem zainstalowałem complete z naszego foruma i wyskakuje mi błąd przy włączaniu gry. Log muszę wrzucić w takiej postaci,bo nie wiem jak go otagować, Nie kumam tego,przepraszam,mam nadzieję,że admin lub moderator poprawi,przykro mi,proszę o pomoc,jeżeli ktoś potrafi z tego coś wywnioskować

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2792.00 mhz, 41-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 32229 files cached, 6386Kb memory used.
Init FileSystem 2.799333 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4062668 K], reserved[53936 K], committed[77636 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8209 K], process heap[671 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1126 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:683D]: AMD Radeon HD 7700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1247
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2792 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=6
load time=73 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Logi tagujemy w [CODE] - xKoweKx
|| i7-9700K 5.00GHz | 16GB DDR4 RAM | Asus Strix RTX 2070 Super Advanced 8GB GDDR6 | Windows 10 x64 ||
Szagart
Ekspert

Posty: 707
Dołączenie: 30 Paź 2013, 00:54
Ostatnio był: 20 Sie 2023, 19:41
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Eros w 06 Cze 2014, 22:18

Chyba chodzi o to że nie będzie działać na polskiej wersji dopóki nie wrzucisz tego:
http://www.moddb.com/mods/stalker-compl ... calization
Ale pewny nie jestem :E

Za ten post Eros otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szagart.
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Szagart w 06 Cze 2014, 23:52

Ok,dzięki,jutro sprawdzę ;)
|| i7-9700K 5.00GHz | 16GB DDR4 RAM | Asus Strix RTX 2070 Super Advanced 8GB GDDR6 | Windows 10 x64 ||
Szagart
Ekspert

Posty: 707
Dołączenie: 30 Paź 2013, 00:54
Ostatnio był: 20 Sie 2023, 19:41
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez zdzicho w 08 Cze 2014, 00:36

Szagart napisał(a):Witam,mam problem zainstalowałem complete z naszego foruma i wyskakuje mi błąd przy włączaniu gry. Log muszę wrzucić w takiej postaci,bo nie wiem jak go otagować, Nie kumam tego,przepraszam,mam nadzieję,że admin lub moderator poprawi,przykro mi,proszę o pomoc,jeżeli ktoś potrafi z tego coś wywnioskować

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2792.00 mhz, 41-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 32229 files cached, 6386Kb memory used.
Init FileSystem 2.799333 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4062668 K], reserved[53936 K], committed[77636 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8209 K], process heap[671 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1126 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:683D]: AMD Radeon HD 7700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1247
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2792 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=6
load time=73 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng
 

stack trace:


Wiesz co wejdź sobie w gamedate, tam powinien być w folderze config podfolder lang, i tam folder eng, i w tym folderze weź prawy przycisk, nowy->dokunemt tekstowy, nazwij ten nowy plik string_table_includes.xml i powinno śmigać tylko paru wyrazów pewnie nie będziesz miał ale na co to komu, aby działało...

Za ten post zdzicho otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szagart.
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 16 Paź 2023, 20:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Kłopot z modem Complete

Postprzez sitek_pps w 16 Sie 2014, 09:04

Witam serdecznie całą forumową społeczność Stalker.pl
Mam pewien problem z modem COMPLETE do gry Stalker. Otóż posiadam oryginalną grę z serwisu GOG z zainstalowanym spolszczeniem. Po instalacji moda i łatki lokalizującej wszystko zdaje się być w porządku - Sidorowicz wita nas z genialnym lektorem Pana Utty. Niestety zaraz po wyjściu do wioski zaczynają się problemy, ponieważ Wilk jak i wojsko w oddali porozumiewają się w języku angielskim :/ Czy to już tak musi zostać, czy może skopałem coś podczas instalacji ?

Mam też inny problem - w instrukcji do moda przeczytałem, że po wpisaniu w elemencie docelowym "-nointro" znikną mi filmy wprowadzające - i faktycznie tak się stało, ale oprócz tego nie startuje mi także główne intro po wczytaniu gry. Jest na to jakaś rada ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam, sitek_pps
sitek_pps
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 16 Sie 2014, 08:56
Ostatnio był: 14 Maj 2015, 20:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: Kłopot z modem Complete

Postprzez vandr w 16 Sie 2014, 09:16

sitek_pps napisał(a):jak i wojsko w oddali porozumiewają się w języku angielskim :/ Czy to już tak musi zostać, czy może skopałem coś podczas instalacji ?



Przenieś na pulpit (w razie czego) Gamedata/Sounds/Characters_voices

Mam też inny problem - w instrukcji do moda przeczytałem, że po wpisaniu w elemencie docelowym "-nointro" znikną mi filmy wprowadzające - i faktycznie tak się stało, ale oprócz tego nie startuje mi także główne intro po wczytaniu gry. Jest na to jakaś rada ?


Nie. Albo grasz bez -nointro, albo z nim i nie masz żadnego filmiku.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Kłopot z modem Complete

Postprzez sitek_pps w 16 Sie 2014, 09:47

Ajć, przepraszam, już wszystko wiem. W temacie w International Patchem jest wyraźnie napisane:

For now, to remove English audio, you have to delete everything from this folder:

gamedata\sounds\characters_voice\scenario

except for these 2 folders inside:

gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bar\radio_music
gamedata\sounds\characters_voice\scenario\megafon


I teraz już wszystko działa sprawnie :) Dzięki za pomoc, no nic, będę grał zatem bez "-nointro", bo szkoda tak klimatycznych wstawek.
Pozdrawiam, sitek_pps
sitek_pps
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 16 Sie 2014, 08:56
Ostatnio był: 14 Maj 2015, 20:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Problem z instalacją moda Complete 2009

Postprzez Decimus76 w 27 Sty 2015, 22:25

Witam otóź mam problem z instalacją moda Complete 2009 do Cienia Czarnobyla. Spachowałem do wersji 1.0005, ściągnąłem moda, wrzuciłem gamedatę do folderu z grą i mam bugtrapa. Z resztą tak samo jest na wersji 1.0006. Jakby co pobrałem ze strony moddb. Posiadam polską wersję z lektorem.
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Problem z instalacją moda Complete 2009

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sty 2015, 23:40

Complete? Ktoś w to jeszcze gra? :P
A jakby co, to pomarańczowa ramka u góry strony :tm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Kanciaste cienie z AMK, Stalker Complete

Postprzez Sayel w 27 Sty 2015, 23:57

Bracia stalkerzy, poratujcie. Mam następujący problem z Cieniem Czarnobyla. Zacznę od tego, że wcześniej nigdy nie miałem z tym doczynienia tj. na wcześniejszej konfiguracji sprzętowej. Był to komputer wyposażony w kartę Nvidii.

Obecnie posiadam kartę od Radeona, R9 270X. Problem jest widoczny na screenshotach. Wszystkie ustawienia na maksimum.

Czysta instalacja z patchem 1.0004:

Image

Image

A tak wygląda to z zainstalowanym AMK lub Stalker Complete, obydwie modyfikacje tak wyglądają:

Image

Próbowałem dodać do skrótu parametr -smap4096, nie pomaga. r2_sun_near faktycznie działa ale dopiero przy wartości 30 co niestety tworzy artefakty w pobliżu postaci na które nawet r2_sun_near_border nie pomaga.

Jakieś pomysły stalkerzy? Co powoduje tę pikselozę cieni :/
Sayel
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 27 Sty 2015, 15:52
Ostatnio był: 23 Kwi 2015, 00:07
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości