[Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spawna

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez scigacz1975 w 21 Cze 2011, 23:04

otwórz gamedata\scripts\ui_main_menu.script na końcu znajdź sekcję:

Kod: Zaznacz wszystko
end

      if dik == DIK_keys.DIK_F1 then
         self:start_atlas("spawn")
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F2 then
         self:start_atlas2("spawn")
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F3 then
         self:start_atlas3("spawn")
      end


i pozmieniaj DIK_F1 na DIK_J itd.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 22 Cze 2011, 10:24

Właśnie po zmieniałem to co napisałeś i nic to nie pomogło, co jeszcze ciekawego to że w tym pliku znalazłem tylko
if dik == DIK_keys.DIK_F1 then
self:start_atlas("spawn")
end
a reszty nie ma. Kiedyś już chyba o to pytałem i dostałem odpowiedź, że trzeba pogrzebać w user i dopisać nowego lub zmienić bind. Tylko nie pamiętam gdzie o to pytałem :E
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez scigacz1975 w 22 Cze 2011, 16:38

@Duch - to dlatego że masz wersję 1.0. Ściągnij sobie wersję 1.1 - wtedy będziesz miał 3 panele. I w 1.1 zmieniasz jak :arrowu:

A w userze zmieniasz przypisanie widoków kamery :wink: .

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Iwan Iwanow.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 23 Cze 2011, 00:46

scigacz1975 dzięki za szczere chęci :wódka: Faktycznie w wersji 1.1 pojawiły się te pliki, których brakowało w starszej części moda. Tylko po zmianie tych pozycji nic się nie dzieje i żadne okno spawnu się nie pokazuje. A może trzeba też zmienić lub dopisać w pliku user :?: ( nie daje mi spokoju ten user,ale za Chiny nie mogę sobie przypomnieć co zmieniałem w tym pliku :wink: )

---

Problem z oknem spawnu zażegnany. Ale pojawił się nowy.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'wpn\pso1m2-01'
 

stack trace:

z tego co zrozumiałem to brakuje jakieś tekstury,ale jakiej i skąd ją pobrać?

Uwagi moderatora:

Edytuj posty! - Wheeljack
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez scigacz1975 w 24 Cze 2011, 12:29

Otwórz folder tekstures\wpn znajdź teksturę wpn_croschair zrób kopię i zmień nazwę kopii na podaną. Brakuje mu tekstury celownika optycznego PSO
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez blueye w 01 Lip 2011, 17:54

Witam, mam wersję 1.0005 oraz zainstalowaną ową modyfikację w wersji 1.1. Jednak po odpaleniu gry i wczytaniu save wywala mi błąd. Oto jego treść:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\


Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
blueye
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 27 Cze 2011, 15:09
Ostatnio był: 15 Sie 2011, 02:01
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez scigacz1975 w 01 Lip 2011, 18:00

Podaj tego loga jeszcze raz bo obciąłeś końcówkę i nie widać o jaki plik chodzi. I jeszcze pytanko - tylko atlas 1.1 czy coś jeszcze???
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez blueye w 01 Lip 2011, 18:09

@up,
log jest właśnie ucięty. Sam się zdziwiłem, dlaczego tak się stało.

Wyjaśnię od początku jak modyfikuję grę. Otóż, przeinstalowałem sobie grę, była czysta. Wgrałem patcha 1.0005. Kolejno wgrałem "Władce Zony". Mod działał. Także zespawnowałem sobie kilka rzeczy. Jednak po głębszym zapoznaniu się z modem, zrozumiałem, że jest on niekompletny. Brakuje kilku rzeczy, a niektóre powodują crash po spawnie. Zdecydowałem się na zmianę tejże modyfikacji na Atlas w wersji 1.1, poprzez usunięcie całego folderu gamedata i wstawieniu nowego, z samymi plikami Atlasa. I tak jak wyżej już napisałem wystąpił błąd. Teraz usunąłem Atlas i ponownie wgrałem Władce Zony. I o dziwo, moim oczom ukazał się błąd. Ja się pytam o co chodzi.

Podsyłam plik z logiem : http://www.przeklej.pl/plik/xray-ja-log-002b6fb8fagh

---

Ogarnięte. Muszę zaczynać grę od początku ponieważ savey mają problemy z odpalaniem się, gdy nie ma poprzedniego moda.

Pozdrawiam


Pozdrawiam

Uwagi moderatora:

Edytuj posty! - Wheeljack
blueye
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 27 Cze 2011, 15:09
Ostatnio był: 15 Sie 2011, 02:01
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez lol3r_86 w 25 Gru 2011, 13:53

Witam w ten sposób włączycie spawn dodatków (Weapon Addons):

Spawnowanie Dodatków (Weapon Addons) nie działa z powodu lterówki

Oto co trzeba zrobić aby zadziałały:

Otwórz plik "ui_atlas2.script" znadujący się w ...gamedata/scripts w np. notatniku.
Zmień

self:AddCallback("btn_12", ui_events.BUTTON_CLICKED, self.spawn_inventory_addon, self)

na

self:AddCallback("btn_12", ui_events.BUTTON_CLICKED, self.spawn_inventory_weapon_addons, self)

Zapisz

Jest to tłumaczenie. Autorem fixa jest Durbarak.
lol3r_86
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2011, 13:43
Ostatnio był: 01 Sty 2012, 16:33
Kozaki: 0

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez Iwan Iwanow w 27 Gru 2011, 20:14

Może nie doczytałem albo jestem głupi ale jak zwiększyć odległość spawn-u?
Czemu jestem w tej frakcji? A co innego mi zostaje? Zona nie ma rządy ni praw, a to zawsze jest kłopot. Bo kto ma stworzyć rząd? Powinność? Paramilitarni debile zabijający wszystko co się da. Wolność? Powaleni i cofnięci ćpuni. A może samotnicy? Ci to świni nie upilnują. Nie bracie, bandyci są najlepsi bo nie są żołnierzami, ćpunami, ani nieodpowiedzialnymi debilam. Bandyci są najlepsi bo są stróżami pokoju w władzy.
Awatar użytkownika
Iwan Iwanow
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Gru 2011, 17:27
Ostatnio był: 12 Maj 2013, 11:51
Miejscowość: Wiórków (polskie el dorado)
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -3

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez The Witcher w 27 Gru 2011, 21:11

Odległość spawnu? Co masz na myśli? Nigdy się z tym nie spotkalem, albo też jestem głupi...
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [Atlas (Spawn menu) Mod] dla tych, którzy nie czają spaw

Postprzez scigacz1975 w 27 Gru 2011, 21:25

Chodzi mu o to jak regulować spawn NPC czy mutków w odległości od gracza - Atlas ma taką opcję ale niestety nie doszedłem jak to zrobić. Chodzi tu o wpisanie współrzędnych N:=, S:=
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości