[Pytanie] Repair Kit by Autologic

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez Freeman w 14 Wrz 2009, 17:30

Sprawa jest tego typu – mianowicie problem dotyczy moda Repair Kit by Autologic v 1.0,
link : http://www.strategyinformer.com/pc/stalkershadowofchernobyl/downloads-3.html
W modzie nota bene brakuje pliku string_table_includes.xml (bez niego wywala na pulpit) ale nie on jest powodem tego tematu, do rzeczy mod działa na zasadzie przedmiotu który znajdujemy po zabitym i używamy jak np. apteczki czy kiełbasy – skutkiem użycia tegoż przedmiotu jest naprawa ekwipunku ale po naprawie przedmiot użyty znika tak jak wspomniana apteczka, jest on jednorazowego użytku, mi natomiast chodzi o takie przerobienie tego moda by przedmiot nie znikał po użyciu a był cały czas w ekwipunku, tak jak np. śpiwór z moda ABC Sleep, podejrzewam że chodzi o przerobienie kilku linijek skryptu bądź dopisanie kilku ale nie wiem jak się za to zabrać i mam nadzieję że ktoś będzie potrafił mi pomóc.
Jeśli macie jakieś pomysły to proszę o sugestię.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez utak3r w 13 Gru 2009, 00:33

W pliku ngc_mod.script, na samym końcu funkcji function use_repair_kit(what), gdzie masz:

Kod: Zaznacz wszystko
        item_in_slot_6:set_condition(rep_point)
    end
end


dopisz jedną linijkę:

Kod: Zaznacz wszystko
        item_in_slot_6:set_condition(rep_point)
    end
   alife():create("repair_kit", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())
end


Po użyciu, respawnuje nowy kit :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez Freeman w 15 Gru 2009, 22:18

Dzięki utak3r, teraz Repair Kit respawnuje się w ekwipunku, pierwotnie można go było znaleźć po trupach, był jednorazowego użytku. Dodam tylko, że podany sposób działa na wersji 1.1 - początkowo próbowałem odpalić na 1.0 i wywalało buga, pisze to aby zaoszczędzić innym stresu przy witaniu pulpitu.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez stojgniew w 05 Sty 2010, 12:01

Da się zainstalować tylko Repair Kit - wiem że jest częścią składową kilku różnych modów, a chciałbym tylko mieć możliwość naprawiania ekwipunku (no i może lepsza celność byłaby wskazana)??
stojgniew
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2009, 09:27
Ostatnio był: 17 Sty 2010, 17:37
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez Freeman w 06 Sty 2010, 01:13

stojgniew - ten mod to osobna modyfikacja stworzona tylko do naprawy sprzętu i ekwipunku, w modach był dodawany jako kompilacja.TU masz ten Repair Kit na "czystą" grę - pobierz w wersji 1.1 i przerób jak radził utak3r, wtedy nie będzie znikał po użyciu.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez stojgniew w 06 Sty 2010, 21:43

Kurcze, chłopaki i dziewczyny - mam jednak problem z tym modem. Po kliknięciu ikony gry robi się ciemny ekran a po chwili widzę pulpit. Mam wersję polska z patchem 1005. Macie jakieś pomysły??
stojgniew
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Gru 2009, 09:27
Ostatnio był: 17 Sty 2010, 17:37
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Repair Kit by Autologic

Postprzez utak3r w 06 Sty 2010, 22:16

O ile dobrze pamiętam, ten mod zawiera w sobie bind_stalker.script.... działa poprawnie tylko na 1.0004. Jeżeli podeślesz mi oryginalny plik bind_stalker.script z wersji 1.0005 - zrobię Ci wersję tego moda pod 1.0005.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość