[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 14 Gru 2009, 20:01

Pietrucha, 99% tego, to na pewno nie w tej wersji. Tą chcę niedługo wydać, a tak to wiesz, będzie kolejne DM:E czy inne LA...
Wydam to, pomyślimy nad następnym.
Co do łączenia się z Dymitrem... rozważania są. Zobaczymy. Teraz wydaję to, co jest :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez veryjednak w 14 Gru 2009, 20:50

Zgłaszam się na testera.Bardzo chętnie bym wypróbował coś takiego.Fajne urozmaicenie gry dodałeś.
Mam nadzieje że będzie to nowa jakoś.A przy łączu 8 mbts jest co ściągać.......
Polecam się na przyszłość! :D
Awatar użytkownika
veryjednak
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 03 Gru 2009, 17:43
Ostatnio był: 25 Lis 2010, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez wiko123 w 14 Gru 2009, 22:34

Ogólnie zapowiada się fajny modzik :D tylko spolszczenie trzeba zrobić :wink: .
Ostatnio edytowany przez wiko123, 14 Gru 2009, 22:36, edytowano w sumie 1 raz
wiko123
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Sty 2018, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 15 Gru 2009, 12:31

wiko123 napisał(a):tylko spolszczenie trzeba zrobić :wink: .


No to zapraszam ;) Daj znać, jak skończysz :P
A tak na serio, to może ktoś się skusi do zrobienia, jeśli się mod spodoba. Ostrzegam jednak, że tekstu jest dużo...


PS.
Dodałem pierwszy filmik gameplay:

Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez ZRIEL w 15 Gru 2009, 15:00

Mod zapowiada się ciekawie- wreszcie ktoś wpadł na pomysł żeby dać npc to, co im się należy czyli naturalne zachowanie. Długo czekałem na moda w którym npc wzajemnie sobie pomagają, osłaniają się leczą itp. gdyby do tego jeszcze dodać system wykrywania przez AI taki jak w L.U.R.K to byłbym w pełni szczęśliwy. bo wkurza mnie np. gdy siedząc skamuflowany w krzakach nocą w czasie burzy , waląc ze 150 m z takiego np. wintoreza który sam w sobie ma tłumik dźwięku oraz płomienia gdy ustrzelę jednego npc to wszyscy pozostali nagle wiedzą gdzie jestem i do mnie walą. Przecież takie zachowanie AI jest nierealne. A w kwestii technikaliów to jak już jesteśmy przy produktach firmy " Tulsky Oruzheiny Zavod " to oprócz AS Val i VSS Vintoriez z tych samych zakładów pochodzi np. cała rodzina strzelb TOZ - w tym jedna którą chętnie bym widział jako zamiennik Benelli Short : http://www.tulatoz.ru/en/toz106.html , wziąwszy pod uwagę ze ma magazynek i jest to strzelba kalibru 20 to ma niezły wykop no i jest ruska co bardziej pasuje do fabuły, w gamie produktów zakładów z Tuły jest też oparty na konstrukcji karabinów ASS oraz VS pm SR-3 : http://www.tulatoz.ru/en/milsr3.html oraz standardowy rosyjski granatnik podwieszany : http://www.tulatoz.ru/en/milgp25.html a także ciekawe pod względem konstrukcji pistolet oraz karabin przystosowane do strzelania pod wodą- co nie uniemożliwia zastosowania standardowych magazynków : http://www.tulatoz.ru/en/milaps.html , http://www.tulatoz.ru/en/milspp.html i prawdziwy ruski stosowany przez specnaz nóż : http://www.tulatoz.ru/en/milnr2.html przystosowany standardowo do cięcia drutów, płotów oraz kabli pod napięciem do 400v :)

A w kwestii testów, to bardzo chętnie. Jestem graczem już dojrzałym w wieku 30 lat, więc niejedną grę już zaliczyłem w tym takie o których większość z was zapewne w ogóle nie słyszała. Tylko uprzedzam- jestem bardzo drobiazgowy i lubię wnikać w szczegóły :)
Ostatnio edytowany przez ZRIEL, 15 Gru 2009, 23:34, edytowano w sumie 1 raz
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 15 Gru 2009, 16:31

ZRIEL napisał(a):Tylko uprzedzam- jestem bardzo drobiazgowy i lubię wnikać w szczegóły :)


No i bardzo dobrze :) o to chodzi...
Choć uprzedzam - wszystkiego się wyeliminować i wypolerować nie da... gdyby tak chcieć, to byśmy 10 lat czekali ;)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez veryjednak w 15 Gru 2009, 16:55

mam tylko pytanie jeśli chodzi o optymalizację. Na filmikach czasami nieźle się cięło. Czy to dlatego, że nagrywałeś programem, czy to czasami tak "haczy"?
Awatar użytkownika
veryjednak
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 03 Gru 2009, 17:43
Ostatnio był: 25 Lis 2010, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez wiko123 w 15 Gru 2009, 21:12

utak3r kiedy wyjdzie Twój modzik ? :D bo u mnie priboi=pulpit :P jest jeszcze cop ale już mi się nudzi wykonywanie zadań pobocznych ( muszę mieć kasę żeby kupić SEVE i ulepszyć broń u Azota zanim wyruszę do Prypeci :P )
wiko123
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Sty 2018, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 15 Gru 2009, 21:50

veryjednak napisał(a):mam tylko pytanie jeśli chodzi o optymalizację. Na filmikach czasami nieźle się cięło. Czy to dlatego, że nagrywałeś programem, czy to czasami tak "haczy"?


Po pierwsze dlatego, że nagrywałem, a po drugie dlatego, że mam słaby sprzęt do grania a mam ustawione max detale i oświetlenie ;)
Spokojnie, mod kompletnie nie wprowadza obciążenia - a wręcz przeciwnie, działa lepiej niż vanilla, mimo, że wygląda znacznie ładniej.


wiko123 napisał(a):utak3r kiedy wyjdzie Twój modzik ?


Nie potrafię podać dokładnego terminu - jeszcze testerom nawet nie wydałem, ten krok nastąpi w najbliższych dniach. Postaram się wydać jak najszybciej - pierwsza wersja i tak nie będzie perfekcyjna... gdyby taka miała być, nigdy by nie wyszedł ;) poza tym - to mój pierwszy mod...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez veryjednak w 15 Gru 2009, 22:10

Aha no git ja mam geforce 8500 Gt i procesor 2,33 ghz.I kto tu ma słaby sprzęt :D.Ale chodzi mi na wysokich detalach cień.
Awatar użytkownika
veryjednak
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 03 Gru 2009, 17:43
Ostatnio był: 25 Lis 2010, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez sola sideris w 18 Gru 2009, 12:18

ZRIEL napisał(a): gdyby do tego jeszcze dodać system wykrywania przez AI taki jak w L.U.R.K to byłbym w pełni szczęśliwy. bo wkurza mnie np. gdy siedząc skamuflowany w krzakach nocą w czasie burzy , waląc ze 150 m z takiego np. wintoreza który sam w sobie ma tłumik dźwięku oraz płomienia gdy ustrzelę jednego npc to wszyscy pozostali nagle wiedzą gdzie jestem i do mnie walą. Przecież takie zachowanie AI jest nierealne.


Byłoby dobrze, ale znowu w Lurku jest tak, że mozesz wykosić praktycznie wszystkich siedząc w cieniu, trochę przedobrzone, ale chyba lepiej niż w vanilli. Taka zmiana jest raczej mile widziana.

Co do przykładów broni, które podałeś, to bardzo dobry pomysł.

Ogólnie zapowiada się jeden z lepszych modów, tak patrząc po opisie. Ważne zmiany takie jak anomalie, oczekiwanie na naprawę broni czy ogólne zachowanie stalkerów odświeży znowu grę.

Podobno w Lost Alpha ma być system ulepszania broni , a ty utak3r nie planujesz czegoś takiego w modzie?
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 18 Gru 2009, 12:25

sola sideris napisał(a):Podobno w Lost Alpha ma być system ulepszania broni , a ty utak3r nie planujesz czegoś takiego w modzie?


W tej wersji nie, za późno już. Natomiast będę o tym myślał przy drugiej wersji :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości