[Nuclear Snow] Sin Zone.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Nuclear Snow] Sin Zone.

Postprzez MCaleb w 20 Cze 2007, 18:46

Opis:
Chyba jak dotąd nie było takiego moda.
Zmienia on całego Stalkera na czarno-biały film à la Sin City.
Działa z polską wersją.

Instalacja:
Wypakowujemy folder "gamedata" do naszego katalogu z grą (NIE 'bin').

Download:
Nuclear Snow - uwaga - archiwum 350 mega! Po rozpakowaniu 620 MB!

Lista zmian:
-Przeteksturowano ponad 3000 tekstur
-Silniejsze bumpmapy
-Silniejsze parallaxmapy
-Większe ślady krwi
-Większe fontanny krwi
-Wydłużono światło latarki
-Zmieniono kolory pogody
-Wydłużono cząsteczki ognia
-Zmodyfikowany Carrymod2 dodany, zgodny z Carrymod3

Screeny:
Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Reklamy Google

Postprzez Soviet w 20 Cze 2007, 19:41

Super mod, ale raczej tylko do wypróbowania. Świetnie prezentuje sie na statycznych sreenach, wewnątrz budynków i w nocy. Taki czarno-biały klimat zabija. Z drugiej strony, granie w takim trybie dłuższy czas może być nieco męczące.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez Vaniol w 20 Cze 2007, 23:04

A jak to się ma do wydajności ?
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez MCaleb w 21 Cze 2007, 09:51

Nie zauważyłem żadnych spadków wydajności - jest tak jak było.
Z uwagi na dobrą maszynę mogłem nie poczuć poprawy, jeżeli taka zaistniała.
No i oczywiście podczas testów nie używałem żadnego innego moda - czysta wersja 1.0003.
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez MadYarpen w 26 Cze 2007, 16:39

GF 7600 GT
Athlon 4600+ DC 1024 DDR 667 - brak zmian wydajności. a klimat świetny, polecam! Narazie tylko godzinkę grałem, ale warto to ściągnąć.
Behemoth - The Apostasy
MadYarpen
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Cze 2007, 16:37
Ostatnio był: 26 Cze 2007, 22:46
Miejscowość: Tychy
Kozaki: 0

Postprzez MadYarpen w 26 Cze 2007, 22:46

poprawka, mod klimatyczny i fajny do spacerów, nada się też do walki w budynkach. ale nie da sie na nim walczyć na dystans, bo niestety przeciwników praktycznie nie widać. A jak ktoś nie ma lunety to w ogóle jest koszmar.
Behemoth - The Apostasy
MadYarpen
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 26 Cze 2007, 16:37
Ostatnio był: 26 Cze 2007, 22:46
Miejscowość: Tychy
Kozaki: 0

Postprzez Reaper w 30 Cze 2007, 17:14

Mam prośbę do tych, którzy już ściągnęli moda Nuclear snow, mianowicie chodzi mi o to by ktoś z Was przesłał mi na maila plik wood_walls7_dark.dds (textures/wood/wood_walls7_dark.dds) ponieważ u mnie jest uszkodzony, a ściąganie po raz kolejny przy moim niestabilnym łączu jest bez sensu (na 8 razy, tylko 1 raz mi się udało).

PS
Po kilku dniach tego posta można skasować.
Awatar użytkownika
Reaper
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 09 Cze 2007, 11:59
Ostatnio był: 27 Lis 2013, 23:51
Miejscowość: Wysypisko, Placówka Powinności
Kozaki: 2

Re: [Nuclear Snow] Sin Zone.

Postprzez M.R.O.K. w 07 Mar 2010, 10:35

Mam ogromną prośbę.
1. Czy owy mod posiada plik ui_equipment ?
2. Jeśli ktoś posiada ten mod mógłby ten plik kopsnąć bo nie opłaca mi się ściągać całego moda ze względu na słabe łącze.
Z góry dzięki za pomoc.


EDIT: Też prawda.
Dzięki za rade.
Ostatnio edytowany przez M.R.O.K., 07 Mar 2010, 10:49, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [Nuclear Snow] Sin Zone.

Postprzez atikabubu w 07 Mar 2010, 10:39

Nie posiada. Jaki to problem przepuścić go przez GIMPa i dać filtr grayscale? :P
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Nuclear Snow] Sin Zone.

Postprzez tomekz w 22 Paź 2012, 10:52

Panowie jest sprawa. Przestały mi działać sejwy, działają tylko te automatyczne po zmianie lokacji. Także mogę grać, ale wczytanie sejwa kończy się pulpitem, znaczy się wczytanie sejwa którego sam zrobię, jak przejdę na inną lokację to ten sejw automatyczny będzie działać...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\
tomekz
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 07 Paź 2010, 00:27
Ostatnio był: 30 Lis 2022, 01:03
Kozaki: -1

Re: [Nuclear Snow] Sin Zone.

Postprzez vandr w 22 Paź 2012, 11:03

Jaki masz patch? Na 90 procent będzie trzeba zmienić cyferkę w pliku system.ltx w linii:

current_server_entity_version = 7

na "5" lub "6" jeśli masz patch poniżej 1.0005.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tomekz.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Nuclear Snow] Sin Zone.

Postprzez tomekz w 22 Paź 2012, 13:57

Posiadam patha 1.0005

edit:

Pierwotnie miałem "6" po zmianie na "7" chwilowo działa :) Dzięki za pomoc
tomekz
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 07 Paź 2010, 00:27
Ostatnio był: 30 Lis 2022, 01:03
Kozaki: -1


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 5 gości