OGG Player by Ferrari i ktoś tam jeszczespolszczony prze zemnie
Działa domyślnie na 1.0005 ale wystarczy w pliku system.ltx zmienić wartość linijki
- Kod: Zaznacz wszystko
current_server_entity_version = 7
z 7 na 6 żeby działał na 1.0004
prawdopodobnie nie trzeba zaczynać od nowa
OPISMod ten dodaje do gry odtwarzacz plików .ogg (które wcześniej muszą się znajdować w odpowiednich folderach)
Do kupienia u Sidorowicza wraz z Pendrivami z muzyką
UŻYWANIEKlikamy 2 razy na ikonkę odtwarzacza żeby go otworzyć, następnie wybieramy odpowiedniego Pendriva, wybieramy głośność i tryb odtwarzania i klikamy na kółko obok nazwy utworu który chcemy żeby grał
INSTALACJASkopiuj [gamedata] do głównego folderu gry Stalker.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to zmień pierwszą linijkę w pliku fsgame.ltx na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
DOWNLOADhttp://dl.dropbox.com/u/16429396/stalker/OGGplayer.rarhttp://strefa14.pl/up2/download.php?fil ... ayer_rar56DODAWANIE MUZYKINajpierw muzykę którą chcemy dodać konwerterujemy do formatu .ogg (
pamiętając o tym że musi być mono)
następnie wrzucamy po
12 kawałków do folderów
- Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\sounds\ogg_player\flash_xx
pod xx numer pendriva
następnie zmieniamy nazwę utworów na sound_1.ogg , sound_2.ogg , sound_3.ogg aż do sound_12.ogg
I praktycznie moglibyśmy na tym skończyć ale jeśli chcemy możemy nadać Pendrivom i utworom nazwy które będą wyświetlane w Playerze
Otwieramy plik
- Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\config\ui\ui_cheat_flash_xx.xml
xx to numer pendriva w którym chcemy zmienić nazwy (ui_cheat_flash_0.xml to nazwy wyświetlane gdy nie ma żadnego pendriva uruchomionego) Mamy kilka linijek w stylu
- Kod: Zaznacz wszystko
<background_f1_t1 x="180" y="157" width="100" height="20" stretch="1">
<text font="letterica16" r="162" g="181" b="205" a="255" >Muzyka1</text>
</background_f1_t1>
i zamiast Muzyka1 wpisujemy nazwe danego utworu dla danego pendriva
na końcu jest wpis
- Kod: Zaznacz wszystko
<background_12 x="456" y="326" width="50" height="35">
<text font="letterica18" r="238" g="154" b="0" a="255" align="l">Muza</text>
</background_12>
i zamiast Muza wpisujemy nazwe Pendrajwa która będzie wyświetlana w Playerze
i właściwie to tyle
ŁĄCZENIE Z INNYMI MODAMIKopiujemy gamedate z playerem do folderu ze stalkerem tylko nie należy zastępować żadnych plików, teoretycznie pliki które mogą się "gryźć" to system.ltx, bind_stalker.script oraz ui_icon_equipment.dds
jeśli jeszcze jakieś pliki się gryzą to wtedy może być mały problem i trzeba porównać te pliki np przez NOTEPAD++ i odpowiedni połączyć. W każdym razie gdy już skopiujemy otwieramy plik gamedata/config/system.ltx z moda i na początku dopisujemy linijke
- Kod: Zaznacz wszystko
#include "misc\OGG_player.ltx"
Potem trzeba otworzyć plik bind_stalker.script szukamy linijki
- Kod: Zaznacz wszystko
function actor_binder:on_item_drop (obj)
i wpisujemy pod nią
- Kod: Zaznacz wszystko
player_ogg.lose_item(obj)
Co do pliku ui_icon_equipment.dds to ikonki musimy już przenieś sami albo po prostu kupić Playera i Pendrajwy na wyczucie
Należy jeszcze dodać go handlarza czyli w odpowiednim pliku w sekcji
- Kod: Zaznacz wszystko
[supliess_coś_tam]
wpisujemy
- Kod: Zaznacz wszystko
player = 1, 1
ogg_flash_1 = 1, 1
ogg_flash_2 = 1, 1
ogg_flash_3 = 1, 1
ogg_flash_4 = 1, 1
ogg_flash_5 = 1, 1
ogg_flash_6 = 1, 1
ogg_flash_7 = 1, 1
ogg_flash_8 = 1, 1
ogg_flash_9 = 1, 1
ogg_flash_10 = 1, 1
ogg_flash_11 = 1, 1
ogg_flash_12 = 1, 1
ogg_flash_13 = 1, 1
ogg_flash_14 = 1, 1
ogg_flash_15 = 1, 1
ogg_flash_16 = 1, 1
a w sekcji
- Kod: Zaznacz wszystko
[coś_tam_sell]
wpisujemy
- Kod: Zaznacz wszystko
player = 1, 3
ogg_flash_1 = 1, 3
ogg_flash_2 = 1, 3
ogg_flash_3 = 1, 3
ogg_flash_4 = 1, 3
ogg_flash_5 = 1, 3
ogg_flash_6 = 1, 3
ogg_flash_7 = 1, 3
ogg_flash_8 = 1, 3
ogg_flash_9 = 1, 3
ogg_flash_10 = 1, 3
ogg_flash_11 = 1, 3
ogg_flash_12 = 1, 3
ogg_flash_13 = 1, 3
ogg_flash_14 = 1, 3
ogg_flash_15 = 1, 3
ogg_flash_16 = 1, 3