Mam problem przy wczytywanym save

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez BejMaks2001 w 11 Mar 2018, 23:34

Witam mam problem z wczytywaniem save w stalker cień czarnobyla , gra mi się wysypuje w punkcie gdzie gra ma się zacząć od wczytanie save , myślę czy to nie od tego że mam dużo zapisów gry ale po 1260 zaczeło się sypać , odkryłem że dzieje mi się to tylko w Prypeci gdzie indziej zapisy się wczytują

Za ten post BejMaks2001 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
BejMaks2001
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 11 Mar 2018, 23:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2018, 20:40
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez tom3kb w 12 Mar 2018, 01:06

Ty masz 1260 save-ów o_0 że tak brzydko spytam na uj ci to. Co robisz nowego sejwa co sekunde, a potem myślisz sobie "Hmm może dziś wczytam sobie sejwa 754 albo nie tego 839, tam byłem o pół metra dalej".
W niektórych modach nie jest zalecane robienie dużej liczby zapisów (kilkadziesiąt to już mi się wydaje sporo, ja chyba nigdy nie miałem więcej jak 15). Taka liczba jak u ciebie i czystą grę może przydusić. Weź wywal zbędne albo przenieś je do jakiegoś folderu. Zostaw kilka ostatnich i spróbuj wtedy wczytać ten co się sypie albo jakiś wcześniejszy.
Zawsze mogło też się coś zrypać w zapisie i może być on do wywalenia.

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sztakler.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez BejMaks2001 w 12 Mar 2018, 13:54

pozbyłem się zapisów i mam tylko kilka , i mam te zapisy jak by się coś zrypało w jednym to mam inny bo już pare razy miałem tak że save wywalał grę i działa wszystko tylko jak zapisuje w prypeci to wywala zawsze gre jak wczytuje .
Nie mam modów
BejMaks2001
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 11 Mar 2018, 23:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2018, 20:40
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez tom3kb w 12 Mar 2018, 15:08

Możesz podać to co jest w logu, żółta ramka u góry tematu to wtedy można coś kombinować. Najlepiej to co jest na końcu po Fatal Error.
Tak to tylko strzelanie.
Ewentualnie zrób to co najprostsze, jeśli masz słabego zabytkowego kompa to zejdź z opcjami i rozdziałką w dół.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez BejMaks2001 w 13 Mar 2018, 23:59

Mam słabego pc ale nigdy stalker mi się tak nie wysypywał , a jeśli ci chodzi jak mi się wywala to mnie wywala na pulpit zamykając grę . Jeśli chodzi o log to tam jest 60 t linii tekstów
-------------------
tak wygląda log po wysypaniu gry
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S2, 2006.00 mhz, 65-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30543 files cached, 5670Kb memory used.
Init FileSystem 1.872781 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[1955812 K], reserved[56716 K], committed[84560 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7386 K], process heap[841 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* GPU driver: 21.21.13.4201
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1384 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=43 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x720
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1280x720
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [113 ms]
"d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 85031 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    11566 ms
* [prefetch] memory:  82587Kb
* phase time: 11639 ms
* phase cmem: 157097 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 136 ms
* phase cmem: 143561 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 143561 K
Wczytywanie zapisanej gry "1266.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8641 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 19874 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game 1266 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\documents\stalker-shoc\savedgames\1266.sav' (3.100s)
* phase time: 3099 ms
* phase cmem: 176445 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 176461 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 176486 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 176486 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 8000 ms
* phase cmem: 285085 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 510 ms
* phase cmem: 286344 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65278 verts, 2039 Kb
* [Loading VB] 63741 verts, 1991 Kb
* [Loading VB] 29059 verts, 908 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 42022 verts, 1313 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 8420 verts, 263 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 685497 indices, 1338 Kb
* phase time: 752 ms
* phase cmem: 286680 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 2822 ms
* phase cmem: 290628 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 87 ms
* phase cmem: 290671 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\steamlibrary\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\levels\l11_pripyat\level.hom
* phase time: 68 ms
* phase cmem: 291047 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l11_pripyat_musics'...
* phase time: 76 ms
* phase cmem: 291095 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 504 ms
* phase cmem: 298192 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 878, 86022 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 3040 ms
* phase cmem: 298192 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 298192 K
* [win32]: free[1242760 K], reserved[92620 K], committed[761708 K]
* [ D3D ]: textures[96264 K]
* [x-ray]: crt heap[298192 K], process heap[31376 K], game lua[19762 K], engine lua[215 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3997 K], smem[28221 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...alker shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)
 

stack trace:


BejMaks2001
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 11 Mar 2018, 23:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2018, 20:40
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez jedrek777 w 19 Mar 2018, 20:44

BejMaks2001 napisał(a):tylko jak zapisuje w prypeci to wywala zawsze gre jak wczytuje

Problem z sejwami w Prypeci to standard sam też je mam. Odsyłam tutaj:
http://www.stalker.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1719
Chyba jeśli chodzi o Prypeć to nie należy wałęsać się i zwiedzać lokacji, tylko zrobić co trzeba i lecieć do Elektrowni. Idąc do Prypeci po raz pierwszy (z tymi skryptami i ekipą) wszystko zazwyczaj działa w moim przypadku, ale gdy wracam do Czerwonego Lasu i ponownie idę do Prypeci to wtedy wywala sejwy na potęgę. Choć zdarza się, że zapisy psują się również za pierwszym podejściem, ale zdecydowanie rzadziej niż gdy wkraczam do Prypeci pierwszy raz.
Awatar użytkownika
jedrek777
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 12:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez BejMaks2001 w 23 Kwi 2018, 11:05

dobrze wiedzieć że save się psują po 2 wejściu do prypeci
BejMaks2001
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 11 Mar 2018, 23:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2018, 20:40
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez Sztakler w 05 Maj 2018, 21:04

Nie mogę wczytać gry w prypeci, czy jest jakaś nadzieja na odpalenie tego sejwu?
Sztakler
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 09 Maj 2017, 15:22
Ostatnio był: 07 Maj 2018, 02:49
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez Red_Bullet w 06 Cze 2018, 12:40

Dziwne. Ja Cień przechodziłem uuu, albo i jeszcze więcej razy. Nigdy jednak nie miałem problemów z save w Prypeci. Ba, często po dojściu do miasta porzucam fabułę i zwiedzam do oporu. Nigdy nie miałem problemów z zapisami. Albo macie coś pokopane z komputerami (padający dysk, walnięty ram, syfy i inne wirusy) albo gra legalna inaczej.
Red_Bullet
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 14 Lis 2011, 11:16
Ostatnio był: 25 Lut 2020, 12:22
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 6

Re: Mam problem przy wczytywanym save

Postprzez djcycu w 06 Cze 2018, 13:36

Z grą i komputerami wszystko jest ok tylko lokacja Prypeci ma pewne niedoróbki. W podstawowej wersji gry nawet na najnowszym patchu Prypeć można eksplorować do godziny czasu. Po tym zaczyna się syf na skryptach i spawnie. Szczególnie dzieje się to przy pierwszej wizycie na Prypeci. Wobec tego zalecane jest wejść, zrobić co mamy do zrobienia i albo iść dalej albo wrócić na Czerwony Las i wrócić po "przeczytaniu" twardego zapisu na dalsze eksploracje. Jeśli nie pomaga to poszlajać się chwilę na innych lokacjach aż się "kocioł prypecki" nieco przydusi. Zwróćcie uwagę ile tam jest szczegółów i ile potyczek się dzieje od mutantów poprzez frakcje. Co ciekawe w modach fabularnych tego problemu z Prypecią nie ma. Sam eksplorowałem Prypeć na modach po kilka godzin bo chciałem wszystko za jednym zamachem wyczyścić i pozałatwiać.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość