Jak zrobić sobie nową broń

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Jak zrobić sobie nową broń

Postprzez matidmx w 16 Mar 2011, 20:21

Witam! Chciałbym wam pokazać jak zrobić sobie nową broń.Jestem dopiero początkujący więc proszę o wyrozumiałość

1.Wypakowujemy grę wchodzimy w folder gamedata\configs\weapons i kopiujemy dowolną broń dla przykładu niech to będzie SVD
2.Modyfikujemy linijkę [wpn_svd] zamieniając svd na np.gnat powinno to wyglądać tak [wpn_gnat]
3.W linijce description wpisujemy opis naszej nowej broni.Opis musi być w cudzysłowiu
4.W linijkach inv_name i inv_name short wpisujemy nazwę naszej broni .także w cudzysłowiu
5.Modyfikujemy także linijki hud = wpn_svd_hud oraz [wpn_svd_hud]:hud_base tak by było
hud = wpn_gnat_hud oraz [wpn_gnat_hud]:hud_base
6.Nie będę pisał więcej gdyż reszta znajduje się w tym tutku viewtopic.php?f=68&t=626
jest tam wszystko o parametrach broni
Z mojej strony to na razie tyle.To dopiero mój pierwszy post więc nie pisać że amerykę odkryłeś czy coś.Dopiero zaczynam robić mody
matidmx
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Mar 2011, 19:49
Ostatnio był: 17 Lip 2012, 11:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Jak zrobić sobie nową broń

Postprzez Universal w 16 Mar 2011, 20:29

Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052


Powróć do Czyste Niebo