[PROBLEM] "Niepełna" tektura celownika

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PROBLEM] "Niepełna" tektura celownika

Postprzez Rumcajs93 w 17 Sie 2012, 00:17

Siemka.
Mam mały problem w SM 1.9. Mianowicie chodzi mi o tekstury niektórych celowników - nie wypełniają one całego ekranu, pozostawiają puste kolumny po obu bokach monitora. Wydaje mi się że celowniki dodane przez modyfikacje są dostosowane do monitorów o formacie 4:3 i tylko do nich. Tutaj macie dowód:
Image
Może mi ktoś doradzić jak pozbyć się tych małych mankamentów, nie przeszkadzają one co prawda w rozgrywce ale denerwują trochę oko.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] "Niepełna" tektura celownika

Postprzez nelson82 w 17 Sie 2012, 00:22

Może ten temat będzie lekarstwem dla Twojej przypadłości :D
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rumcajs93.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [PROBLEM] "Niepełna" tektura celownika

Postprzez Rumcajs93 w 17 Sie 2012, 18:20

No jak czytam ten poradnik i przeglądam określone nim pliki to wszystko wydaje się być OK. Co prawda tam są delikatne różnice: tu macie wycinek z scopes_16.xml w którym są różnice:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
  <wpn_crosshair_milldot x="0" y="0" width="1364" height="1024">
    <auto_static x="85" y="0" width="854" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn\wpn_crosshair_milldot</texture>
    </auto_static>
    <auto_static x="0" y="0" width="86" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair_add_l</texture>
    </auto_static>
    <auto_static x="939" y="0" width="85" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair_add_r</texture>
    </auto_static>
  </wpn_crosshair_milldot>

Może rozwiązaniem byłoby po prostu zmiana wpisanej rozdzielczości do 1024x768?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [PROBLEM] "Niepełna" tektura celownika

Postprzez Cromm Cruac w 20 Sie 2012, 18:04

No bo pewnie wycinki wpn_crosshair_add_l i wpn_crosshair_add_r są zdefiniowane na przezroczystym kawałku tekstury. To właśnie części, które powinny zasłaniać widok po lewej i prawej.
Sprawdź jak są zdefiniowane w configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości