Wyłączenie oznaczeń ludzi i mutantów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Wyłączenie oznaczeń ludzi i mutantów

Postprzez KOSHI w 25 Sty 2018, 21:22

Jak wyłączyć te ciulowe żółte, czerwone kropki w mapie oznaczające ludzi lub mutki. Da się to w plikach jakoś zmienić prosto czy jesteśmy skazani na spierdolonną mapę?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Reklamy Google

Re: Wyłączenie oznaczeń ludzi i mutantów

Postprzez Marcus_Polonus w 26 Sty 2018, 00:46

Pewnie, że się da.

Są dwie opcje, jedna "łopatologiczna" oraz druga trudniejsza.

Pierwsza polega na tym, że w programie graficznym usuwasz/zmieniasz kropki w odpowiedniej teksturce UI. Znikną z widoku, ale dalej będą "działać".

Druga jest taka, że trzeba bawić się w configach UI, ale na tym się kompletnie nie znam.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: Wyłączenie oznaczeń ludzi i mutantów

Postprzez max1071 w 06 Lut 2018, 13:42

Wiem jak to zrobić bo kiedyś miałem problem z modem który mi to pousówał ;) ale nie mam dostępu do kompa w domu remont nie ma nawet jaak spojrzeć od jakoś 2 miesięcy prawie wszystko robię na telu.

Pierwsza opcja jest tak jak kolega wyżej powiedział plik ui od naszego radaru tam są takie te kropki i gwazdki w programje graficznym wystarczy waląć magnetą (kolor) jako podkład do przeźroczystości i moment zauwarzysz.. A druga to pliki xml od ui tylko nie pamiętam które bo ja właśnie nie edytowałem plików graficznych tylko te tekstowe . i bawiłem się winmwrge z tym więc na bank da radę to zrobić.
------------------------
mam ku*** XD pacz:
>> Stalker Call of Pripyat\gamedata\configs\ui:
pliki : map_spots_relations.xml

masz tam :
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
  1. <enemy_location hint="enemy" no_offline="1"> 
  2. <mini_map spot="enemy_mini_spot"/> 
  3. </enemy_location> 
  4.  
  5. <neutral_location hint="neutral"> 
  6. <mini_map spot="neutral_mini_spot"/> 
  7. </neutral_location> 
  8.  
  9. <friend_location hint="friend"> 
  10. <mini_map spot="friend_mini_spot"/> 
  11. </friend_location> 
  12.  
  13. <deadbody_location hint="deadbody"> 
  14. <mini_map spot="deadbody_mini_spot"/> 
  15. </deadbody_location> 
  16.  
  17. <enemy_mini_spot width="7" height="7" stretch="1" alignment="c" > 
  18. <texture r="255" g="0" b="0">ui_mmap_common_actor</texture> 
  19. </enemy_mini_spot> 
  20.  
  21. <neutral_mini_spot width="7" height="7" stretch="1" alignment="c"> 
  22. <texture r="255" g="200" b="0">ui_mmap_common_actor</texture> 
  23. </neutral_mini_spot> 
  24.  
  25. <friend_mini_spot width="7" height="7" stretch="1" alignment="c"> 
  26. <texture r="50" g="255" b="0">ui_mmap_common_actor</texture> 
  27. </friend_mini_spot> 
  28.  
  29. <deadbody_mini_spot width="7" height="7" stretch="1" alignment="c"> 
  30. <texture r="168" g="168" b="168">ui_mmap_common_actor</texture> 
  31. </deadbody_mini_spot> 


pozmieniaj z width="7" height="7" na width="0" height="0" i po problemie :)
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 135
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 09 Cze 2023, 20:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 24


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości