Ak-47 mod

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Ak-47 mod

Postprzez Mroczny w 06 Paź 2008, 15:06

Witam!
Mam następujący problem. Gdy zamienie rodzaj amunicji używany przez AK-74 na 7,62 gra w magazynach wojskowych się wiesza (tam gdzie jest nadajnik i trzeba zabić żołnierzy). W pozostalych lokacjach jest git majonez.
Oryginał:
Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class           = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap  ; name of the ltx-section of used ammo


Noj poprostu zmieniam na rodzaj ammo taki jak używa PK. Informacje jak się ammo nazywa wziołem z pliku w_pkm
Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class              = ammo_pkm_100 ; name of the ltx-section of used ammo


Ma ktoś jakis pomysł czemu tak jest?
Image
Image
Image

Gdy odwrócisz się ujrzysz ich prawdziwą twarz, cios zadany w plecy to jest ich najlepsza broń.
Spójrz więc prawdzie w oczy nie akceptuj dziś ich słów,trzymaj swoja stronę nigdy nie daj im się zwieść.
Awatar użytkownika
Mroczny
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 24 Wrz 2008, 13:42
Ostatnio był: 11 Maj 2016, 09:36
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Ak-47 mod

Postprzez Michu w 06 Paź 2008, 15:20

Zawiesza, bez żadnego BugTrapa ?. Jak jest bugtrap to skopiuj go tu. Po drugie, czy w innych lokacjach trupy mają owe ammo ?. Po 3 - może to być jakaś zawiska nie związana z modem :P. Po prostu od gry, najwyżej że bez moda chodzi all dobrze.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Ak-47 mod

Postprzez Mroczny w 06 Paź 2008, 15:27

Wyskakuje bugtrap
Kod: Zaznacz wszystko
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:015CB8A4, xrDebug::backend()+164 byte(s)

Jednak gdy zmienie spowrotem plik na oryginalny wszystko gra. Można chodzić po magazynach strzelać itp.
EDIT:
Problem chyba tkwi w Notatniku bo gdy zedytuje plik dam oryginalną amunicje 5,45 a nie zastąpie oryginałem to i tak wyskakuje BUgtrap. Ma ktoś nazwe jakiegoś lepszego programu do edycji tego pliku?
Image
Image
Image

Gdy odwrócisz się ujrzysz ich prawdziwą twarz, cios zadany w plecy to jest ich najlepsza broń.
Spójrz więc prawdzie w oczy nie akceptuj dziś ich słów,trzymaj swoja stronę nigdy nie daj im się zwieść.
Awatar użytkownika
Mroczny
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 24 Wrz 2008, 13:42
Ostatnio był: 11 Maj 2016, 09:36
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Ak-47 mod

Postprzez Michu w 06 Paź 2008, 15:51

Podaj mi dolną cześć bugtrapa bo po tym to se mogę. Ja edytuję ''WordPad'em'' i jest git :). Możesz też NotePad'em, ale mnie tam się bardziej wordpad podoba :D.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Ak-47 mod

Postprzez Mroczny w 06 Paź 2008, 18:13

Log: xray_Jacek
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M15/S2, 2210.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26540 files cached 30 archives, 4191Kb memory used.
Init FileSystem 1.324242 sec
'xrCore' build 3502, Sep  5 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2020420 K], reserved[6992 K], committed[69676 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8099 K], process heap[1006 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4057 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:393]: NVIDIA GeForce 7300 GT
* GPU driver: 6.14.10.9131
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 616 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [146 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 127321 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    274 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 364 ms
* phase cmem: 118239 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 876 ms
* phase cmem: 104494 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 104494 K
Wczytywanie zapisanej gry "jac14.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 28921 objects are successfully loaded
* Game jac14 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\jac14.sav' (12.542s)
* phase time: 12541 ms
* phase cmem: 156616 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 145 ms
* phase cmem: 156660 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
-S- Entered to csPlayers [3912]
001B:015CB50F xrCore.dll, LogStackTrace()
001B:0329FBA7 xrGame.dll
001B:0316CF0B xrGame.dll
* client : connection accepted - <>
* phase time: 99 ms
* phase cmem: 156692 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 156692 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 9869 ms
* phase cmem: 256727 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 466 ms
* phase cmem: 257775 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63724 verts, 1991 Kb
* [Loading VB] 17324 verts, 541 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65454 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 47969 verts, 1499 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 49100 verts, 1534 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 260865 indices, 509 Kb
* phase time: 1918 ms
* phase cmem: 258062 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 133 ms
* phase cmem: 261004 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 87 ms
* phase cmem: 261020 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\military\level.hom
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 261211 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 69 ms
* phase cmem: 261211 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 42 ms
* phase cmem: 261211 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 532, 160778 K
* t-report - lmap: 20, 20482 K
* phase time: 3046 ms
* phase cmem: 302559 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 66 ms
* phase cmem: 302559 K
* [win32]: free[1216656 K], reserved[37760 K], committed[842672 K]
* [ D3D ]: textures[216795 K]
* [x-ray]: crt heap[302557 K], process heap[315030 K], game lua[58470 K], render[196 K]
* [x-ray]: economy: strings[15194 K], smem[1219 K]
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\weapons\n_ak74_shot.ogg
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 787
[error]Description   :
 

stack trace:


z errorlog'a
Kod: Zaznacz wszystko
Application: XRay Engine
Computer: 35AFC2C47FF1432
User: Jacek
Date: Monday, October 06, 2008 3:26:34 PM

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:015CB8A4, xrDebug::backend()+164 byte(s)

User Message:
----------------------------------------
Expression    : error handler is invoked!
Function      : invalid_parameter_handler
File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
Line          : 787
Description   :



System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.

Registers:
----------------------------------------
EAX=372DE0B0  EBX=781445DB  ECX=372DE0B8  EDX=372DE179
ESI=015F86E0  EDI=7814BD7F  FLG=00000216
EBP=001346C8  ESP=001336C0  EIP=015CB8A4
CS=001B  DS=0023  SS=0023  ES=0023  FS=003B  GS=0000
Image
Image
Image

Gdy odwrócisz się ujrzysz ich prawdziwą twarz, cios zadany w plecy to jest ich najlepsza broń.
Spójrz więc prawdzie w oczy nie akceptuj dziś ich słów,trzymaj swoja stronę nigdy nie daj im się zwieść.
Awatar użytkownika
Mroczny
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 24 Wrz 2008, 13:42
Ostatnio był: 11 Maj 2016, 09:36
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Ak-47 mod

Postprzez Equilibrium w 06 Paź 2008, 18:17

Notepad++, sam mam często ten błąd i wystarczy jeszcze raz zapisać plik, nawet bez zmian i działa ^^
Equilibrium
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 13:50
Ostatnio był: 13 Mar 2009, 22:54
Miejscowość: Zawiercie
Kozaki: 0

Re: Ak-47 mod

Postprzez Mroczny w 06 Paź 2008, 18:43

Notepad ++ też nie pomógł. Jednak już wiem w czym tkwi problem.
Gdy zmienię rodzaj amunicji na dowolny (czy to od SVD czy to PK czy to Wintara czy to TRS) zawsze w Magazynach wojskowych jest Bugtrap. Jak zmienie spowrotem na amunicje standardową wszystko jest w najlepszym porządku.
I powiecie mi jak to rozkminic?
Image
Image
Image

Gdy odwrócisz się ujrzysz ich prawdziwą twarz, cios zadany w plecy to jest ich najlepsza broń.
Spójrz więc prawdzie w oczy nie akceptuj dziś ich słów,trzymaj swoja stronę nigdy nie daj im się zwieść.
Awatar użytkownika
Mroczny
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 24 Wrz 2008, 13:42
Ostatnio był: 11 Maj 2016, 09:36
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Ak-47 mod

Postprzez Michu w 06 Paź 2008, 20:00

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : invalid_parameter_handler
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 787
[error]Description :


To co masz na grubo, przeczytaj sobie i przetłumacz. To tyle ode mnie, może wyczaisz co schrzaniłeś (ja nie wiem, ale coś z handlarzem pewnosz):P Aha, zawsze podawaj końcowki od ''Fatal error''
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Ak-47 mod

Postprzez Mroczny w 06 Paź 2008, 21:37

Problem rozwiązany. Nic nie miało to wspólnego z handlarzem. Po prostu trzebabyło wpisać 2 typy amunicji. Czyli np od PK i SVD PP i pięknie chula :D. J
Jednak narósł następny problem. Gdy chce wywalić możliwość zmiany kalibru na 5,56 (Nato) kończy się to bugtrapem.
Gdy wywale z pliku : w_ak74_up
ten oto fragment:
Kod: Zaznacz wszystko
[up_sect_k_ak74]
cost                  = 1600
value               = "5.56x45"
ammo_class            = ammo_5.56x45_ss190, ammo_5.56x45_ap


P.S Wreszcie mam potężną spluwe seria w klate i koles jest dead :D
Image
Image
Image

Gdy odwrócisz się ujrzysz ich prawdziwą twarz, cios zadany w plecy to jest ich najlepsza broń.
Spójrz więc prawdzie w oczy nie akceptuj dziś ich słów,trzymaj swoja stronę nigdy nie daj im się zwieść.
Awatar użytkownika
Mroczny
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 24 Wrz 2008, 13:42
Ostatnio był: 11 Maj 2016, 09:36
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości