Blowout mod - Mod na emisje

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Strelok_95 w 23 Lut 2009, 20:57

Jak w temacie. Poszukuje moda do Clear Sky (v. 1.5.07), który dodaje w zonie emisje co jakiś czas. Jeśli taki mod już istnieje to prosiłbym o podanie linka, jeśli nie ma to prosiłbym o "pokierowanie" mnie jak takie coś zrobić. :D

Z góry wielkie dzięx.

Aha. I najlepiej by było jakby nie trzeba było zaczynać od nowa całej gry :wink:
Awatar użytkownika
Strelok_95
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 07 Sty 2009, 17:13
Ostatnio był: 13 Sty 2011, 18:31
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Pasza w 23 Lut 2009, 21:21

Z tego co udało mi się zobaczyć config i skrypt na blow out w SoC i CS wyglądają bardzo podobnie moge Ci podesłac gotowy(nie trzeba nowej gry) i sprawdzisz czy działa.

EDIT: Sktypt jest ale nie pojawią się po nim mutanty ani artefakty, jedynie cię zrani.
gamedata.rar
skrypt do cs prawdopodobnie działający...
(4.58 KiB) Ściągnięto 231 razy
Pasza


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Zari w 24 Lut 2009, 08:05

Ale przecież w CSie co jakiś czas są emisje. Przynajmniej u mnie. Gram bez modów.
Ryzen 7 2700X | GTX 1060 6GB | 32GB RAM
Po co ja się tym w ogóle chwalę?
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 596
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 09 Lis 2023, 22:15
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 60

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Strelok_95 w 24 Lut 2009, 15:52

No u mnie niestety takowych nie ma ;D Wielkie dzięki za tego modzika Pasza!!!

PS. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje to chętnie "wysłucham" ;))
Awatar użytkownika
Strelok_95
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 07 Sty 2009, 17:13
Ostatnio był: 13 Sty 2011, 18:31
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Pasza w 24 Lut 2009, 19:01

I jak działa? Wywala do windows czy wszystko jest 'okej'
Pasza


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Michu w 24 Lut 2009, 21:00

Blowouty w CS są na pewno, tylko rzadko. Mi np, pierwszy zdarzył się dopiero w magazynach wojskowych, a raczej po wyjściu z nich. Więc na kilka h może się zdarzyć max 1. No najwyżej że ktoś załapie durnego buga i tak jak ja kiedyś miałem co chwile -,- (po przejściu na inną planszę)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez GrabeRo w 19 Mar 2009, 15:32

A jak wyłączyć te blowouty? Bo co przy drugim przejściu na inną lokację ciągle mam blowout'a i już mnie to wku..wia :mad:
Awatar użytkownika
GrabeRo
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Lis 2007, 11:45
Ostatnio był: 15 Paź 2009, 18:20
Miejscowość: LJA
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez elektrica w 13 Kwi 2009, 19:52

prawde mówiąc emisje są bardzo często ja mam prawie Zawsze na MISTRZ poziomie są baardzo często na początkującym mało kiedy
elektrica
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 19:11
Ostatnio był: 02 Maj 2010, 20:25
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Czaha w 16 Sie 2009, 12:12

Blowouty są ale ja mam pytanie. Co jak się nie schowam?
dupa hujek dupa cipa
lol

Czaha
Wygnany z Zony

Posty: 28
Dołączenie: 19 Lip 2009, 21:09
Ostatnio był: 22 Sie 2010, 20:42
Miejscowość: Zona
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Alucard w 16 Sie 2009, 12:28

Umrzesz.

Napisz coś więcej. - F360
A co innego miał napisać? "Gdy się nie schowasz umrzesz, gdyż emisję źle wpływają na układ nerwowy Stalkera niszcząc go, a to doprowadza - jak wcześniej napisałem - do śmierci"? Koleś wyżej chciał konkretnej odpowiedzi to ją ma, co tutaj się bardziej rozpisywać ;) - xKoweKx
UUuuumrzyjcieee - Michu
You're already dead - Czaro16
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Strelok_95 w 18 Sie 2009, 00:03

Zależy, np w Kordonie to zadawało mi obrażenia i zwiększało promieniowanie, ale w dalszych etapach umierałem.
Awatar użytkownika
Strelok_95
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 07 Sty 2009, 17:13
Ostatnio był: 13 Sty 2011, 18:31
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Blowout mod - Mod na emisje

Postprzez Samotnik94 w 15 Paź 2009, 17:11

U mnie najczęściej kończyło się śmiercią. A emisje są, gdy wejdziesz do lokalizacji, w której już kiedyś byłeś. Mi nigdy się emisja nie zdarzyła, gdy zmieniałem lokacje pierwszy raz.
Awatar użytkownika
Samotnik94
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 10 Paź 2009, 15:20
Ostatnio był: 14 Lis 2009, 00:52
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość