[Pytanie] Kompilacja HSM i CS:Enhanced

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Kompilacja HSM i CS:Enhanced

Postprzez Andolen w 06 Sty 2010, 18:59

Witam
O tuż jak już napisałem w temacie mam kłopot z połaczeniem tych dwóch modów
Helios Spawn Menu i Clear Sky: Enhanced. Do zrobienia tej kompilacji użyłem Total Commandera 7.50a
Dodam że pierwszy raz używałem tego programu więc może to wina jego obsługi.
Do rzeczy
Mam problem z modyfikacją ui_main_menu.script
a konkretnie w HSM mam problem od
:

Kod: Zaznacz wszystko
if dik == DIK_keys.DIK_F4 then
         self:start_helios("spawn")
      end

   end
   
   return true
end

function main_menu:start_helios(action)

if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then
   get_console():execute("main_menu off")
       local target = ui_helios.helios(get_hud(),action)
       level.start_stop_menu(target, true)
   end
end

a w CS:E
:

Kod: Zaznacz wszystko
--   else   if dik == DIK_keys.DIK_S then
--         self:OnButton_load_spawn()
        else    if    dik == DIK_keys.DIK_F9 then
            self:cheet_me()   
         
--      else
      if dik == DIK_keys.DIK_Q then
         self:OnMessageQuitWin()
      end
   
   end
   
   return true
end




end

function main_menu:cheet_me()
--create_items(db.actor,"af_fire",1)
--create_items(db.actor,"af_night_star",2)
create_items(db.actor,"af_vyvert",1)
--create_items(db.actor,"af_gravi",1)
--create_items(db.actor,"af_gold_fish",2)
--create_items(db.actor,"af_cristall",1)
--create_items(db.actor,"af_fireball",1)
--create_items(db.actor,"af_dummy_glassbeads",1)
create_items(db.actor,"matras",1)
end

local items_count=0
local itemin=nil

function item_much(itm,need_namber)
local actor=db.actor
items_count=0
itemin=itm
actor:iterate_inventory(cheking_item,actor)
   if items_count>=need_namber then
      return true
   else
      return false
   end
end   
function cheking_item(actor,item)
local items=item:section()
   if items==itemin then
      items_count=items_count+1
   end
end
function create_items(npc,section,number)
        for i=1,number do
         alife():create(section,
            npc:position(),
            npc:level_vertex_id(), 
            npc:game_vertex_id(),
            npc:id())
        end
end

local reloc_params={}
local stalk
function out_item_much(itm_section,need_number)
   reloc_params.itm_section=itm_section
   reloc_params.itm_cnt=need_number
   reloc_params.itm_cnt_found=0
   db.actor:iterate_inventory(checkout_items_count,db.actor)
   reloc_params.itm_cnt_found=0
   if reloc_params.itm_cnt_found<=reloc_params.itm_cnt then
      db.actor:iterate_inventory(out_items_count,db.actor)
   end
   news_manager.relocate_item(db.actor, "out", itm_section)
   reloc_params={}
end

function checkout_items_count(actor,item)
   if item.section and item:section()==reloc_params.itm_section then
      reloc_params.itm_cnt_found = reloc_params.itm_cnt_found + 1
   end
end
function out_items_count(actor,item)
   if item.section and item:section()==reloc_params.itm_section and reloc_params.itm_cnt_found<reloc_params.itm_cnt then
      amk.remove_item_from_inventory(item, actor)
      reloc_params.itm_cnt_found = reloc_params.itm_cnt_found + 1
   end
end

Dodam że nie podmieniłem tekstur z [Coś_tam]_Bump
Andolen
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 20 Gru 2009, 13:17
Ostatnio był: 15 Lip 2011, 00:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Reklamy Google

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość