[Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez DanieloZ w 01 Mar 2010, 21:58

Jak w temacie.
Ostatnio edytowany przez DanieloZ, 25 Gru 2010, 20:39, edytowano w sumie 1 raz
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez Wojak w 01 Mar 2010, 22:25

Zobacz sobie mody takie jak ABC Inferno i Priboi. Pełno tego jest na forum, wystarczy poszukać. Ale to, czy istnieje mod który daje tylko aktywacje artefaktów, to chyba nie ma. No jak ja kiedyś szukałem, to nie znalazłem, ale nie jestem pewien. poszukaj.

Edit: O kurcze ale jestem głupi :facepalm:
Przecież to ma być Czyste Niebo, sorry
Ostatnio edytowany przez Wojak, 02 Mar 2010, 16:46, edytowano w sumie 1 raz
Oceniasz zbyt prędko.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez Freeman w 01 Mar 2010, 22:51

DanieloZ - mod jako taki pod Czyste Niebo nie istnieje - przynajmniej o takim nie słyszałem. Spróbuj zrobić tak: znajdź plik artefacts.ltx (lokalizacja ----> gamedata/configs/misc), otwórz i zmień w sekcji [af_base] wpis slot = -1 na 1, w Shoc'u taki motyw działa i za pomocą takiej modyfikacji da się z artefaktów tworzyć anomalie - sprawdź na CS i daj znać czy działa.
P.S - aktywacja kryształu, błysku i złotej rybki w Shoc'u powodowała wylot na pulpit bez loga (niektórych artefaktów nie dało się aktywować).
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez djcycu w 01 Mar 2010, 23:50

I sam nawet mówiłem koledze DanieloZ że takowe mody nie będą stabilne... Nie upieraj się na takie cuda bo jak zespawnujesz 3 anomalie to gra wyleci na pulpit i będziesz miał grę zakończoną. Poważnie. Tak było w Priboi Story. Jeśli to pomysł GSC to niestety niestabilny i dlatego nie wydany. Jeśli chodzi ci o zabijanie przyjaciół anomaliami to wiedz że dany artefakt jest bronią...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez DanieloZ w 02 Mar 2010, 19:02

Hmmm... Dzięki :)
Sprawdzę czy działa,mimo że mogą być wyloty na pulpit warto spróbować :wink:

Nie, ten trik nie działa , w ogóle gry nie można z nim włączyć :|


Po długich Poszukiwaniach modu do aktywacji artefaktów/spawnu anomalii , musze stwierdzić iż takowy istnieje tylko rosyjski "God Of Zone" którego także nie udało mi odnaleźć :|
Link do filmiku http://www.youtube.com/watch?v=fTP1XZSF6UA
Ostatnio edytowany przez DanieloZ 25 Gru 2010, 20:44, edytowano w sumie 2 razy
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez Freeman w 02 Mar 2010, 22:08

DanieloZ - to zrób inny wpis, ten sam plik artefacts.ltx - są w nim opisane poszczególne artefakty, ich cena i właściwości. Ja przykładowo zmieniłem wpis dla kamiennej krwi - spróbuj przerobić go tak:

Kod: Zaznacz wszystko
[af_blood]:af_base
$spawn            = "artefacts\acidic_1_blood"
class            = ARTEFACT

visual            = dynamics\artefacts\af_blood.ogf
description         = st_af_blood_descr
inv_name         = st_af_blood_name
inv_name_short      = st_af_blood_name
inv_weight         = 0.5

inv_grid_x         = 17
inv_grid_y         = 0

cost            = 2000
slot                            = 1



Zwróć uwagę - dodałem wpis slot = 1 (pod cost) i dzięki temu mogłem aktywować artefakt, możesz dodać ten wpis dla każdego i zobaczyć które działają w CS.
Próbowałem tak z 5 artefaktami i nie miałem wylotu na pulpit - na screenie masz "dowód rzeczowy".

Image
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez DanieloZ w 04 Mar 2010, 18:24

Wielkie dzięki :wink:
Myślę że temat można zamknąć :)
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez Viper w 04 Mar 2010, 18:43

Jedno pytanie jeszcze - czy będzie działać w Cieniu Czarnobyla?Sprawdziłbym, ale nie mam teraz dostępu do gry.

A w Czystym Niebie aktywacja nie działa na wszystkich artefaktach - zauważyłem, że tylko na tych, które powstają w anomaliach grawitacyjnych (Trampolina, Wir, Karuzela). Na artefaktach "ogniowych" (xD) wyskakuje bugtrap.Elektrycznych jeszcze nie próbowałem.Reszta nie działa.
Viper
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 24 Wrz 2009, 08:50
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 16:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez Freeman w 04 Mar 2010, 21:37

Aktywację artefaktów GSC prawdopodobnie wywaliło przez niestabilność działania, ale zostawiło "otwartą furtkę". Viper - działa ona również w Cieniu Czarnobyla na tej samej zasadzie (dodajesz również wpis slot = 1\plik artefacts.ltx) - podobnie jest tutaj - aktywujesz artefakty tworzące anomalie grawitacyjne i elektryczne z tym że na "błysku" miałem CTD. Nie ruszać kryształu !- na pewno wywali buga.

Uwagi dla administracji: Jeśli już zamykać temat to nie wywalać do kosza, kto wie czy ktoś nie będzie o to kiedyś pytał. Swoją drogą - ten wątek powinien być w temacie o tworzeniu modyfikacji.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez DanieloZ w 05 Mar 2010, 21:33

Początkowo chodziło mi o gotowy mod a nie o tutorial - jednak teraz bardziej pasuje do tworzenia niż do gotowych modyfikacji :wink:
Ostatnio edytowany przez DanieloZ, 25 Gru 2010, 20:41, edytowano w sumie 1 raz
Otwórz oczy i spójrz na świat z innej perspektywy, być może odkryjesz coś, co zmieni twoje życie.
Awatar użytkownika
DanieloZ
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 27 Lut 2010, 20:27
Ostatnio był: 07 Lut 2015, 16:55
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Szukam] Mod do aktywacji artefaktów

Postprzez MatrixSTR w 05 Mar 2010, 21:58

Znalazłem na ruskiej stronie jeszcze jedną ciekawą rzecz. Otóż na początku pliku artefacts.ltx mamy linijki typu:
Kod: Zaznacz wszystko
af_medusa = zone_mosquito_bald_weak, 2.0, 30.0
af_cristall_flower = zone_mosquito_bald_weak, 3.0, 50.0
przez ich edycje można zmieniać po kolej
typ anomalii dla danego artefaktu, wielkość anomalii oraz czas jej trwania
Możliwe że wywala bugtrapy przez to że danego artefaktu nie ma w tym spisie, lub po prostu danej anomali nie da się wywołać i wtedy można spróbować zmienić ją na inną
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość