Chcę moda! Dopisz się!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Nieznajomy X w 04 Paź 2014, 19:56

U Sida na chacie (w bunkrze) są nieotwieralne drzwi, chodzi o to żeby można było je otworzyć.

A jeśli chodzi o te wszystkie zmiany znaków w plikach, to z tym do mnie nie podchodź bo ja tego nie ogarniam. Tępy jestem i tyle :E Wolę to zostawić fachowcom.

Chociaż akurat to z celownikiem do SGI to zrobie.
Miarą Twojej wartości są Twoje zasady.

"jak przyjaźń to do śmierci i nigdy na odpie*dol"
O.S.T.R.

"co zrobić, by uczciwie zarobić, co zrobić, by nie wyj*bać szefowi, co zrobić, kiedy szefem jest kobieta, wyj*bać kobiecie to wielki nietakt"
Metrowy

Nieznajomy X
Wygnany z Zony

Posty: 310
Dołączenie: 15 Wrz 2014, 21:30
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 14:33
Miejscowość: Koszmary moich wrogów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -2

Reklamy Google

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez qwert12 w 07 Paź 2014, 15:05

Witam.
Mam prośbę
Czy dałby ktoś radę zrobić taki inventory ?
Image

Chodzi mi tutaj o ten sam pas. Bardzo bym prosił o pomoc.

@edit
Dobra dałem radę sam.
qwert12
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 02 Maj 2014, 17:37
Ostatnio był: 10 Paź 2014, 18:05
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Kacper777 w 31 Gru 2014, 22:54

Mam pytanko. Dałoby się dodać w jednej części stalkera lokacje z innej części?
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Cromm Cruac w 31 Gru 2014, 23:03

Dałoby. Takich modów jest w uj i trochę.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Kacper777 w 06 Sty 2015, 18:16

W takim razie. Wiem, że bardzo dużo wymagam, ale jakby komuś się chciało...

Fajnie by było dodać lokacje Zaton i Jupiter z Copa. Strielok po wyłączeniu Mózgozwęglacza nie mógłby przejść z Radaru do Prypeci tylko musiałby iść przejściem do Jupitera, a potem do Zatonu. Lokacje można by zostawić w takim stanie jak są w Cop, anomalie i artefakty też. Można by arty z Copa wziąć żeby były w Socu, chyba gdzieś widziałem takie coś. Ale żadnych ludzi by tam nie było. W końcu Strielok dopiero co wyłączył Mózgozwęglacz. Były by tylko zombie i połamańce oraz jakieś mutki. Atmosferę też można by zmienić dając odpowiednie dźwięki i pogodę. Byłyby to bardzo klimatyczne, opuszczone miejsca, przez które Strielok by musiał iść. Ewentualnie Strielok mógłby się natknąć na jakieś ciekawe fanty i dokumenty w laboratorium badawczym w Żelaznym Lesie, gdzie konstruowano Gaussa czy coś

Edit
Jak zmienić odporność kombinezonu w Zewie Monolitu Ukryte Ścieżki. W pliku outfit.Itx znalazłem np. killer_outfit


Kod: Zaznacz wszystko
[killer_outfit]:outfit_base
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn          = "outfit\killer_outfit"
;$prefetch       = 32
class         = E_STLK
cform           = skeleton
visual          = equipments\stalker_killer_suit
actor_visual   = actors\hero\stalker_killer.ogf   

ef_equipment_type   = 4

inv_name         = killer_outfit_name
inv_name_short      = killer_outfit_name
description         = killer_outfit_description
inv_weight         = 5.0
slot            = 6
inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 3
inv_grid_x         = 4
inv_grid_y         = 15
full_icon_name      = npc_icon_killer_outfit

cost            = 6000
full_scale_icon      = 4,11         ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

immunities_sect         = sect_killer_outfit_immunities

; LOW RESISTANCE
burn_protection             = 1.0
strike_protection             = 1.0
shock_protection             = 1.0
wound_protection            = 1.0
radiation_protection          = 1.0
telepatic_protection          = 1.0
chemical_burn_protection       = 1.0
explosion_protection          = 1.0
fire_wound_protection           = 1.0

bones_koeff_protection = gilet_antigas_damage

[sect_killer_outfit_immunities]
burn_immunity            = 1.00         ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity            = 1.00
shock_immunity            = 1.00
wound_immunity            = 1.00
radiation_immunity             = 1.0001
telepatic_immunity         = 1.00
chemical_burn_immunity      = 1.00
explosion_immunity         = 1.00
fire_wound_immunity         = 1.00




Chodzi mi o sekcję LOW RESISTANCE, tam wartości były np. 0,03 itp więc zmieniłem na 1.0 i po założeniu kombinezonu najemników miałem ochronę przed wszystkim 100% ale w opisie kombinezonu nadal były normalne wartości po kilkanaście %. Więc zmieniłem też tą sekcję:
[sect_killer_outfit_immunities]
wszędzie na 1.0 ale to kompletnie nic nie zmieniło, a wrogowie wygarniający do mnie np. z kałasza powalają mnie krótką serią. W ogóle to mam pytanie przy okazji. Jeśli pisze 100% to znaczy, że kule kompletnie nic mi nie mogą zrobić, czy że o 100% zwiększa się moja odporność (czyli dwokrotnie).
Czy coś trzeba zmienić jeszcze w jakimś innym pliku?

BTW
Zmiana cost i inv_weight działa ;)
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2015, 19:23

Kod: Zaznacz wszystko
; LOW RESISTANCE
burn_protection             = 1.0
strike_protection             = 1.0
shock_protection             = 1.0
wound_protection            = 1.0
radiation_protection          = 1.0
telepatic_protection          = 1.0
chemical_burn_protection       = 1.0
explosion_protection          = 1.0
fire_wound_protection           = 1.0


up: osłona jaką daje kombinezon - 1.0 oznacza 100% osłony

Kod: Zaznacz wszystko
[sect_killer_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.00     
strike_immunity            = 0.00
shock_immunity            = 0.00
wound_immunity            = 0.00
radiation_immunity             = 0.00
telepatic_immunity         = 0.00
chemical_burn_immunity      = 0.00
explosion_immunity         = 0.00
fire_wound_immunity         = 0.00


odporność kombinezonu - 0.00 niezniszczalny, 1.00 zerowa odporność

A opisy musisz zmienić w pliku gamedata\config\text\pol\string_table_outfit.xml
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Kacper777 w 06 Sty 2015, 20:50

Mi nie chodziło o opis tylko o statystyki kombinezonu, które się u mnie w ogóle nie zmieniają, ale po nałożeniu rzeczywiście się wyświetla przy statach postaci ochrona 100% ale nie jestem nieśmiertelny.
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez scigacz1975 w 06 Sty 2015, 21:39

Tak jak Ci napisałem - w pierwszej grupie im wyższe wartości tym większa ochrona, w drugiej (immunities) na odwrót - im niższe poniżej 1.0 tym rzadsze psucie kombinezonu. A staty wyświetlane w opisie musisz sobie pozmieniać w pliku który Ci podałem. W tym modzie są w opisach statystyki dodane i dlatego to Ci się nie zmienia.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Kacper777 w 16 Sty 2015, 20:01

Rzeczywiście, wszystko działa jak należy. Oprócz jednej rzeczy. Mianowicie chodzi o kuloodporność. 1 oznacza 100% ochrony więc czemu ginę gdy do mnie strzelają? Tak samo przy 1000, 10000 i 100000%.
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez scigacz1975 w 16 Sty 2015, 20:22

bo kombinezon ma jeszcze klasę odporności:

Kod: Zaznacz wszystko
bones_koeff_protection =


Wstaw sobie

Kod: Zaznacz wszystko
bones_koeff_protection = exo_helmet_damage


i w protection

Kod: Zaznacz wszystko
strike_protection             = 2.0
wound_protection            = 2.0
explosion_protection                  = 2.0
fire_wound_protection           = 2.0


przestaniesz ginąć po postrzale
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez Kacper777 w 16 Sty 2015, 20:41

Nie działa :(
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Chcę moda! Dopisz się!

Postprzez scigacz1975 w 16 Sty 2015, 20:45

Znaczy co? - Bo już nie kumam. Opisz dokładnie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość