Witam. Nie chciałem zakładać nowego topicu, a dotyczy poniekąd tego samego. Chciałbym stworzyć bumpa, mającego symulować wklęsłość ran na teksturze, w grze Fallout New Vegas. Programy, jakimi dysponuję, to: GIMP (konwert, freeware), Photo Pos Pro (zrobiłem tu teksturę, też freeware) oraz CrazyBump (wersja trialowa, zostało 25 dni). Problemem jest to, że na podglądzie w CrazyBump nie widać w ogóle, czy to wypukłe, czy wklęsłe. Dla przykładu, na tym tutorialu:
http://www.youtube.com/watch?v=4NvzGUpzjSU w minucie 2:00 widać wyraźnie, że to jest wypukłe. Czy tu chodzi o złe kanały? Czy o co, bo bez bumpów raczej mój mini-mod do F NV nie wyglądałby tak jakbym chciał. Proszę o szybkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.