Podmienianie dźwięków

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Podmienianie dźwięków

Postprzez Polski zolnierz w 02 Wrz 2007, 12:52

Witam!
Mam następujący problem. Chciałem podmienić sobię dźwięki w grze na te moje nagrane. Ale jest lipa. Udało mi się tylko podmienić muzę w Menu i Credits'ach bo miałem z innej gry w formacie ogg. Ale teraz do rzeczy. Mam własne nagrane i jeszcze z neta. Wszystkie w formacie wav albo mp3. To wszystko ładnie przekonwertowałem by było w wav . Następnie programem Ogg Drop (program do konwertowania wav na ogg wymaganego formatu do dźwięków gry Operatio Flashpoint) wszystko ładnie w formacie .ogg, ale jak wgrywam w odpowiednim miejscu np. sounds\scenario\bar\radio_music to jest cisza....niedziała. Ktoś wie czemu? A i czy ktoś ma link do moda Carry mod pozwalający nosić beczki itp. Bo niechcem ściągać paczki modów a później to rozładowywać...
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Fred w 03 Wrz 2007, 21:34

Tu masz linka do Carry Mod v3.0 http://www.gamershell.com/download_19337.shtml
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Polski zolnierz w 19 Wrz 2007, 19:02

Panowie, rozgryzłem jedną rzecz co do dźwięków. Te dźwięki są, lecz są mocno przyciszone jak są dodane jako dźwięki np. radia w barze czy megafonie na poziomie ,,bar''. Normalnie te utwory mają normalną wysokośc dźwięku. Niewiem czemu tak są przyciszone... czy ktoś mógł by mi powiedziec jak ,,podgłosic te utwory?
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez Crisu w 17 Lut 2008, 11:20

Ahh, wiem, że temat stary jak świat, ale poinformuję tych, którzy nie wiedzą.

Otóż szukając sposobu na podmiankę dźwięków trafiłem tutaj.
Przeczytałem, sprawdziłem - faktycznie wszystkie dźwięki są przyciszone, a w grze nie słuchać ich w ogóle.
Więc zwiększyłem głośność tych utworów najpierw nieznacznie, później całkowicie.

I co? Wciąż to samo. Chyba nie ma to związku z głośnością tych dźwięków...

- - - - -

A chciałem podmienić dźwięki w radiu w Barze i odgłosy tła w Prypeci i przed Sarkofagiem.

Bo po prostu dźwięki "wojny" w Prypeci powodują, że chce się jak najszybciej przebyć tę lokację, nawet olewając zabijanie Monolów.
A ja chcę ukończyć ją w spokoju (w Priboi Story Mod) eksplorując jej zakamarki.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez SandFighter w 05 Mar 2008, 12:33

Co do dźwięków, to oprócz tego, że są zapisane w formacie OGG, to jeszcze dla każdego utworu muszą to być dwa pliki - jeden na kanał lewy, drugi na kanał prawy, tak się dzieje dla wszystkich dźwięków "muzycznych", np. w menu gry. Oprócz tego wymagany jest specjalny format kompresji tych dźwięków, by był kompatybilny z grą. Możecie użyć Foobar Playera do konwertowania mp3 na ogg i nazad. Jak znajdę więcej info na ten temat to wam podrzucę.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez SaS TrooP w 05 Mar 2008, 14:26

Cztery tematy w dół to tłumaczyłem przecież. Temat: "problem z dźwiękami".
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez SandFighter w 05 Mar 2008, 15:08

Niektórzy nie mają problemów z dźwiękami tylko szukają jak je podmienić. I w jednym i w drugim temacie warto było umieścić tą informację. Takie jest moje zdanie. No i zastanawiam się, czy nie warto by było zrobić FAQ dla modderów itp. Co nasza społeczność moderatorów na to?

PS>Sorki za off-top. Już więcej nie będę :).
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości