Czołem Waszmościom! Walczę wciąż z komentarzami do ogg'ów, postanowiłem w końcu przyswoić tę odrobinę SDK potrzebną, by to zrobić. I udało się, nowe dźwięki są skomentowane, konsola nie mędzi, NPCe reagują. Żeby było jasne co zrobiłem:
No i teraz mam zagwozdkę (a konkretnie dwie), bo każdy wave, którego tam kliknę ma z góry te same ustawienia: 0 jakości, 1 Min Dist, po 300 Max i Max AI Dist, Base Volume 1, Game Type niezdefiniowany. To dość logiczne, skoro wav to nie kontener, ale skąd się dowiedzieć, jakie parametry mają ogg'i z vanilli dla porównania, żeby sensowne wartości poprzypisywać? Druga rzecz to taka: w Sound Editorze "Play" nie działa, a czasu i objętości pliku wyjściowego nie liczy. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Może czegoś nie ustawiłem abo co?
Będę bardzo wdzięczny za wskazówki.
EDIT: Pytanie 2 nieaktualne - to po prostu działa tylko po konwersji.
EDIT 2: Znalazłem StkOggCommentsViewer, który rozwiązałby cały problem. Ale ściągnąć nie idzie. Ma to ktoś może u siebie albo link dostępny po tej stronie Uralu? Na GSC też jest tylko link do
tej strony...
--------------------------------------------------------------------------
Zmieniam tytuł tematu, bo wyprosiłem na rosyjskim GSC od pana R.M.A. program rozwiązujący kwestię, może się komuś przyda.
StkOggCommentViewer wrzucony na megafileupload.
Jak sama nazwa wskazuje - do oglądania stalkerowych komentarzy z plików ogg. Działa z NET Framework'iem 4. Smacznego!
Ups, przepraszam, spieszyłem się z wyjściem do roboty.