[PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez kubekpop w 28 Sty 2012, 23:17

Że za mało miejsc na arty? Jutro sobie popróbuję. Z tego co widzę, nie jest to takie trudne od strony technicznej, tylko bardziej od estetycznej :) Wielkie dzięki :D
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 23:20

Nie :E

Miejsca na pistolet i karabin (są "ściśnięte") i siatka w ekwipunku (wychodzi prawie na teksture) i nie można nic z robić z dwona ostatnimi wierszami w siatce.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez kubekpop w 28 Sty 2012, 23:57

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
Function      : CUIXmlInit::InitStatic
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
Line          : 172
Description   : XML node not found
Arguments     : msg_box_kicked_by_server:picture


:-/ Zrobiłem tak:
Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="120"
            cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="2" cols_num="5"/>

I przy uruchamianiu gry. Wersja z CDA, unpacker niby do angielskiej wersji, ale wypakował ładnie.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez Junx w 29 Sty 2012, 00:00

Śmiechem żartem nie miałem czegoś takiego, ale spróbuj takie cóś:

Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="110"
            cell_width = "50" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>


:arrowu: Ja też ją mam tylko wersję 1.006
:arrowd: ok, czekam
Ostatnio edytowany przez Junx, 29 Sty 2012, 00:07, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez kubekpop w 29 Sty 2012, 00:02

Nie, na razie nie trzeba. Usunąłem całą zawartość ui oprócz tych dwóch plików, i się włącza. Zaraz sprawdzę, czy mam to, co chciałem.
[EDIT]
Image
Udało się!!! Wielkie dzięki!

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez Junx w 29 Sty 2012, 00:16

Brawo :wódka:

Ja może dam na 72 arty jak będę miał nudy :E
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [PYTANIE]Edycja okienek inwentarza itp.

Postprzez r_populik w 29 Sty 2012, 10:16

Elegancko. Jak jeszcze delikatnie zmniejszysz wysokości i dasz "y" trochę do góry to ładnie ci się to zawrze w ramce tekstury.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość