[Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez scigacz1975 w 30 Paź 2012, 13:45

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez nelson82 w 31 Paź 2012, 22:45

Nie jestem pewien czy Plaargath nie chodziło o ekwipunek z jakim zaczynamy grę od samego poczatku, tj. w bunkrze Sidorowicza. Jeśli tak, to można to zmienić edytując spawn. Rozpakowujesz spawna (ACDC) i w pliku alife_l01_escape.ltx szukasz tej sekcji
:

Kod: Zaznacz wszystko
[63]
; cse_abstract properties
section_name = actor
name = level_prefix_actor_0001
position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203
direction = 0.00431653670966625,-1.39625442028046,-0.00068671052576974
s_flags = 0x29

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 4
distance = 0.699999988079071
level_vertex_id = 11713
object_flags = 0xffffffbf
custom_data = <<END
[dont_spawn_character_supplies]

[spawn]
wpn_binoc
detector_simple
novice_outfit
device_torch
END

; cse_visual properties
visual_name = actors\hero\stalker_novice

; cse_alife_creature_abstract properties
g_team = 0
g_squad = 0
g_group = 0
health = 1
dynamic_out_restrictions =
dynamic_in_restrictions =

upd:health = 1
upd:timestamp = 0x75732029
upd:creature_flags = 0x70
upd:position = -246.726303100586,-24.7932605743408,-134.433868408203
upd:o_model = 0
upd:o_torso = -1.39625442028046,0.00431653670966625,0
upd:g_team = 0
upd:g_squad = 0
upd:g_group = 0

; cse_alife_trader_abstract properties
money = 40
trader_flags = 0
character_profile = actor

; cse_ph_skeleton properties

; cse_alife_creature_actor properties

upd:actor_state = 0xd20
upd:actor_accel_header = 0
upd:actor_accel_data = 0
upd:actor_velocity_header = 0
upd:actor_velocity_data = 0
upd:actor_radiation = 0
upd:actor_weapon = 110
upd:num_items = 0
to ona, a konkretnie ten fragment
Kod: Zaznacz wszystko
[spawn]
wpn_binoc
detector_simple
novice_outfit
device_torch
END
opisuje, co mamy na początku, jeszcze przed rozmową z Wilkiem.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Szukam] Model Naznaczonego bez kombinezonu

Postprzez Plaargath w 01 Lis 2012, 22:08

Dzięki, Panowie. Tak, chodziło mi o to, co, Nelson, piszesz. Dodawanie każdej rzeczy przez Wilka już mi się sprzykrzyło. Finalnie chcę na samym początku zespawnowanć Naznaczonego w samym swetrze, głodnego, z połową HPków. Po pierwszej rozmowie Sid daje namiar na skrzynię, która tam leży obok - tam jest kilka pierdół typu lornetka, kompas, kurtka gorsza niż ta z vanilli, spleśniała kiełbasa (odbierająca po kilku minutach healtha, hahaha!) etc. Ponadto w finalnym zamyśle moda, którego sobie powoli ciupę, jest patent, że na samiutkim początku jest konkurencyjny quest, którego wybranie uniemożliwia spotkanie Wilka, a już na pewno sensowność faktu, że miałby cokolwiek Naznaczonemu sprezentować. W skrócie mówiąc - chcę na samym początku zmusić gracza, żeby musiał faktycznie zawalczyć o możliwość wyjścia w zonę, a każda ścieżka coś łatwi, a coś innego utrudni. Cóż, rozgadałem się. Anyway - wielkie dzięki za hinty.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości