1.
Czy jest jakis bardziej "elegancki" i mniej toporny sposób na zrobienie tego:
function on_game_start()
math.randomseed (device ():time_global ())
end
local tmp_intro=false
function first_run()
if amk.load_variable("x_first_run",true) then
amk.g_start_timer("gg_need_sleep",0,0,6)
amk.g_start_timer("show_news",0,0,10)
amk.spawn_item_in_inv("matras")
amk.spawn_item_in_inv("water")
amk.spawn_item_in_inv("amk_metka")
amk.spawn_item_in_inv("wpn_knife")
amk.spawn_item_in_inv("mobile_box")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("papierosy1")
amk.spawn_item_in_inv("konserva_tushenka")
amk.spawn_item_in_inv("batteries")
amk.spawn_item_in_inv("radio")
amk.spawn_item_in_inv("karimata")
amk.spawn_item_in_inv("crowbar")
amk.spawn_item_in_inv("flask")
amk.spawn_item_in_inv("gasmask")
amk.spawn_item_in_inv("filtr")
amk.spawn_item_in_inv("camelback")
amk.save_variable("x_first_run",false)
end
Chodzi o to, aby skrypt amk_mod.script dawał na starcie Strielokowi 20 sztuk papierosa. Oczywiście powtózenie 20 razy komendy działa, ale jestem ciekawy, czy można to zrobić bardziej "subtelnie".
2,
Czy dałoby się zrobić tak, jak w CoP, że niektóre dobra konsumpcyjne (np. racje żywnościowe, woda itp.) są wielokrotnego użytku, tzn. zużywa się je w kilku porcjach? W sensie, czy da się to rozwiązać jakoś prosto czy potrzeba napisać jakis potwornie skomplikowany skrypt i powiązać go z bind_stalker.script?