Witam. Od kilku dni tworzę drobną modyfikację na własny użytek. Jedną z rzeczy którą chciałbym zmienić, a właściwie usunąć jest latarka (lampa na głowie). Wiem gdzie znajdują się pliki
light_night.ltx oraz
light_night.ogf lecz nie jestem w stanie odnaleźć pliku konfiguracyjnego (?) opowiadającego za dopasowanie latarki do własnej postaci. W trybie multiplayer domyślnie jej nie ma (nie działa, nie widać jej z kamery trzeciej osoby) - o taki efekt właśnie mi chodzi.
W pliku
config\gameplay\character_desc_general.xml znalazłem takie coś:
<specific_character id="actor" no_random = "1">
<name>actor_name</name>
<icon>ui_npc_u_actor</icon>
<map_icon x="2" y="5"></map_icon>
<team>Actor</team>
<supplies>
[spawn] \n
device_torch \n
</supplies>
<class>actor</class>
<community>actor</community>
<rank>00</rank>
<reputation>0</reputation>
<visual>actors\hero\stalker_novice</visual>
</specific_character>
<specific_character id="mp_actor" no_random = "1">
<name>actor_name</name>
<icon>ui_npc_u_actor</icon>
<map_icon x="2" y="5"></map_icon>
<team>mp_actor</team>
<supplies/>
<class>mp_actor</class>
<community>actor</community>
<rank>00</rank>
<reputation>0</reputation>
<visual>actors\hero\stalker_novice</visual>
</specific_character>
Usunięcie
device_torch na wzór profilu "mp_actor" nie działa a był to mój jedyny trop, no cóż
Jeśli ktoś zna odpowiedź, z góry wielkie dzięki!