piranninja napisał(a):Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak stworzyć własną amunicje, w jakim programie i jak stworzyć model jej pudełka do gry
Studio 3D Max lub Maya
A jeżeli chodzi o textury to polecam PhotoShop.
i jak ustawić jej spawny ?
gamedata\scripts\se_respawn.script w tym pliku możesz dopisać miejsce respawnu, czas respawnu, nazwę respawnowanego przedmiotu/postaci/pojazdu itd. lub go zmodyfikować.
Chciałbym wejść w robienie modów bo to fajna sprawa a na razie jestem zieloniutki ;(
Nie chce Cię zniechęcać ale nie dasz rady. Są moderzy którzy już dobrych parę miechów rozgryzają STALKERA ale nikt nie zrobił działającego nowego modelu
Dlatego że STALKER jak i inne gry(pomijając Unreal Tournament) mają cholernie ciężki silnik pod względem kompilacji innych modeli. W UT był prosty program który ważył 2mb i można było zrobić zaawansowany model postaci czy to broni.
Niestety STALKER jest prosty w ingerncji w skrypty czy textury ale z modelami..masakra
Na koniec, musisz znać DOBRZE program 3D studio Max lub Maja aby robić modele, PhotoShop aby zrobić dobre textury i obcykać DOBRZE strukturę oraz pliki STALKERA plus oczywiście musisz wiedzieć jak skompilować model z resztą gry