Jak stworzyć własny model amunicji?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Jak stworzyć własny model amunicji?

Postprzez piranninja w 12 Cze 2007, 15:36

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak stworzyć własną amunicje, w jakim programie i jak stworzyć model jej pudełka do gry i jak ustawić jej spawny ?

Chciałbym wejść w robienie modów bo to fajna sprawa a na razie jestem zieloniutki ;(
Awatar użytkownika
piranninja
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 11 Cze 2007, 21:49
Ostatnio był: 22 Sie 2007, 21:28
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Amunicja

Postprzez Rain w 12 Cze 2007, 22:51

piranninja napisał(a):Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak stworzyć własną amunicje, w jakim programie i jak stworzyć model jej pudełka do gry

Studio 3D Max lub Maya :)
A jeżeli chodzi o textury to polecam PhotoShop.
i jak ustawić jej spawny ?

gamedata\scripts\se_respawn.script w tym pliku możesz dopisać miejsce respawnu, czas respawnu, nazwę respawnowanego przedmiotu/postaci/pojazdu itd. lub go zmodyfikować.
Chciałbym wejść w robienie modów bo to fajna sprawa a na razie jestem zieloniutki ;(

Nie chce Cię zniechęcać ale nie dasz rady. Są moderzy którzy już dobrych parę miechów rozgryzają STALKERA ale nikt nie zrobił działającego nowego modelu ;)
Dlatego że STALKER jak i inne gry(pomijając Unreal Tournament) mają cholernie ciężki silnik pod względem kompilacji innych modeli. W UT był prosty program który ważył 2mb i można było zrobić zaawansowany model postaci czy to broni.
Niestety STALKER jest prosty w ingerncji w skrypty czy textury ale z modelami..masakra :mad:
Na koniec, musisz znać DOBRZE program 3D studio Max lub Maja aby robić modele, PhotoShop aby zrobić dobre textury i obcykać DOBRZE strukturę oraz pliki STALKERA plus oczywiście musisz wiedzieć jak skompilować model z resztą gry ;)
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez MCaleb w 12 Cze 2007, 23:23

Zgodzę częściowo się z powyższym postem, lecz nie do końca.
Istnieje mod, który dodaje nowe granaty miotane. Używają istniejących modeli i tekstur, lecz działają inaczej niż zwykłe granaty. Mod ten stworzył Parabellum9x19, a zwie się VOG-25 Napalm and Phosphorus Grenades.
Tak więc nie trzeba znać się na modelowaniu, by zrobić coś nowego. ;)

Oczywiście wtedy idziemy na pewien kompromis - coś nowego, używając już stworzonych rzeczy. Lecz w tym wypadku robienie wszystkiego od podstaw nie wchodzi w grę.
Radzę zacząć od takich modyfikacji, a nie rzucać się na głęboką wodę.
Ostatnio edytowany przez MCaleb 12 Cze 2007, 23:28, edytowano w sumie 2 razy
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez piranninja w 13 Cze 2007, 16:58

no w zasadzie można by użyć modelu amunicji np. nato i zmienić tekstury
Awatar użytkownika
piranninja
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 11 Cze 2007, 21:49
Ostatnio był: 22 Sie 2007, 21:28
Kozaki: 1


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość