Ilość artefaktów przy pasie

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Ilość artefaktów przy pasie

Postprzez krell w 24 Lip 2007, 16:20

Witam. Szukam moda zwiększającego ilość miejsca w pasie na artefakty z 5 do 7, w ostateczności do 10. Informacjami jak to zrobić ręcznie też nie pogardzę :wink:
krell
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Lip 2007, 16:13
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 17:26
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Sipso_III w 24 Lip 2007, 22:35

Poszukaj:
http://stalker.filefront.com/files/Stalker/Mods;3785

A jeżeli nie znajdziesz to sprubuj w gamedata/cofing/cośtam/actor znajdź linijkę belt cośtam i zwiększ z 5 na X.
ABC Inferno - polecam dla tych którzy przeszli podstawkę.
Awatar użytkownika
Sipso_III
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 10 Cze 2007, 10:22
Ostatnio był: 09 Lip 2008, 19:42
Miejscowość: KASZANKA!!!
Kozaki: 2

Postprzez konik w 04 Sie 2007, 19:49

Jesli chodzi o ten drugi sposob to nie radzilbym probowac. Kiedy chcialem "dorzucic" kolejne artefakty gra sie zwiesila :(
Awatar użytkownika
konik
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lip 2007, 18:13
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 20:55
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Postprzez rzambol w 20 Sie 2007, 20:26

Poszukaj modu o nazwie stalker u.h.s.f. (united hungarian stalker forum) mod, tam jest możliwość do 10 artefaktów przy pasie i użycie artefaktu jako broni z 1 okna. Niestety jest to tylko wersja angielska. Sam staram sie wyciągnąć jakieś pliki odpowiedzialne za niektóre mody by zrobić grę "pod "siebie".
Awatar użytkownika
rzambol
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 29 Lip 2007, 18:17
Ostatnio był: 10 Lis 2018, 08:26
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Postprzez webcio w 23 Sie 2007, 10:43

w pliku actor.ltx, znajdujacym sie: Folder w ktorym jest gra/gamedata/config , ktory wyglada tak:

[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 50
max_ruck = 56
max_belt = 5 //16-
slots = 11
zmieniamy na:


[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 50
max_ruck = 56
max_belt = 10 //16-zmieniamy tylko to
slots = 11
Awatar użytkownika
webcio
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Sie 2007, 10:07
Ostatnio był: 09 Lut 2008, 22:35
Kozaki: 0

Postprzez bullet w 30 Lis 2007, 14:21

webcio napisał(a):w pliku actor.ltx, znajdujacym sie: Folder w ktorym jest gra/gamedata/config , ktory wyglada tak:

[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 50
max_ruck = 56
max_belt = 5 //16-
slots = 11
zmieniamy na:


[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 50
max_ruck = 56
max_belt = 10 //16-zmieniamy tylko to
slots = 11


Ten sposób powoduje iż gra na patchu 1.0004 zwiesza sie i wychodzi do windowsa.
Stalker angielski z polskim spolszczeniem (orginal).
Jeśli chodzi o link to nie jest już raczej aktualny bo nie ma tam moda który poprawia cechy w pasie.
Osobiście uważam że 10 artefaktów to lekka przesada :P.
bullet
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Lis 2007, 14:37
Ostatnio był: 23 Kwi 2008, 16:51
Kozaki: 0

Postprzez maks w 15 Sty 2008, 09:11

A czy ktoś próbował zmienć oprócz lini:
Max_belt
linie :
slot
bo mnie się tak wydaje że ją też trzeba by zmienić. jakby ktoś mógł to sprawdzić byłbym wdzięczny.
The true is out ther
maks
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 22 Lis 2007, 08:35
Ostatnio był: 09 Sie 2008, 16:05
Kozaki: 0

Postprzez nagyatsu w 15 Sty 2008, 11:21

max_belt = 5 //16-
slots = 11

A więc 16-5=11

Jeśli chcecie mieć 10 miejsc przy pasie:

max_belt = 10 //16-
slots = 11

A więc 16-10=6
zatem;

slots=6 ! :P

Wątpię żeby się to sprawdziło - wkońcu ja to wymyśliłem ale można spróbować xPP

max_belt = 10 //16-
slots = 6
Image
Awatar użytkownika
nagyatsu
Łowca

Posty: 501
Dołączenie: 21 Cze 2007, 21:25
Ostatnio był: 24 Sie 2015, 18:02
Miejscowość: krk city
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez MeZZerschmitt w 15 Sty 2008, 12:13

Niestety ta metoda zawodzi, a szkoda, bo była dosyć sensowna:P
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Nurek w 14 Lut 2008, 21:37

Oprócz zmiany w actor.ltx musisz zmienić plik gamedata\config\ui\inventory_new.xml
Są w nim zapisane ustawienia interfejsu. Przy takim wpisie:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60"
cell_width = "60" cell_height="30" rows_num="2" cols_num="5"/>

działa (10 artefaktów) tylko ikony sa trochę zniekształcone. Jakby chwilę się pobawić ustawieniami to powinno byc cąłkiem ok. Mozna podejrzeć jak jest w modzie inferno, bo tam jest 12 artefaktów

Parametr slot z tego co się zdązyłem zorientować odpowiada za miejsce wyswietlania się artefaktów w hud-dzie
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość