Po krótkiej przerwie powracam do tworzenia modyfikacji. Wiele rzeczy mam już gotowych. Premiera we wrześniu. Być może niedługo zrzucę kilka nowych screenów. Pozdrawiam.
EDIT:
Co już mam:
- zwiększony poziom trudności, lecz wyważony tak by amatorzy też wynieśli na najniższym poziomie trochę rozrywki (nie mylić z faktem, ze wyskoczy na 10 bandytów z makarovem i do tego wyjdzie bez szwanku).
- zmienione parametry broni - zapomnijcie o strzelaniu z biodra
- celny strzał ze strzelby jest śmiertelny. Dla każdego (nie licząc oczywiście zmutowanych genetycznie mieszkańców zony).
- zmodyfikowany spawn z basixa, wersja pod 1.0004
- pogoda jak zawsze mroczna, machana od początku + "wykradzione" z poprzednich odsłon tekstury nieba
- kilka nowych tekstur
- jak na razie jedna nowa broń (będzie więcej)
- amunicja bardzo szybko się kończy, trzeba opierać się na kilku (nie kilkunastu czy kilkudziesięciu) nabojach znalezionych przy truposzach. bardzo często ratować się będziemy makarovem do którego amunicji będzie najwięcej.
- w amunicję do karabinów będzie trzeba się zaopatrzyć u handlarzy, znajdowane ilości są niewystarczalne, innymi słowy, jeżeli wróg upuścił broń lepiej ją podnieść i sprawdzić czy nie ma czegoś jeszcze w magazynku. Może to uratować życie gdy goni nas kontroler i kilku zombiaczków
- zaaplikowany AI Pack
- 100% nowych dźwięków broni (dzięki Black Avalon Studio)
- nowe menu oraz ekran ładowania
- mroczna muzyka
To z tych rzeczy które już są (wszystko stabilne!), przez najbliższe dwa miesiące mam zamiar usprawnić jeszcze spawn, dodać kilka nowych broni z Arsenala oraz jeżeli pozwoli czas kilka nowych zadań, postaci i pancerzy.
12345neXt EDIT:
Trzy nowe skriny prezentujące łysego sida, minigunk i nowy hud.
PierwsiejszyDrugiejszyTrzeciejszyPS: Info dla tych dla których jest "brzydko": screeny na dx 8
PS2: Tekstura trawy zostanie przyciemniona, bez obaw
EDIT 3 albo 4
5 nowych screenów - tak jak mówiłem
1 2 3 4 5