Problem z Metro 2033

Ano widzisz, Szrama, tak to już jest - ciągle tylko pytają i pytają i problemy mają...

Problem z Metro 2033

Postprzez BreakWalls w 14 Lut 2013, 15:11

otóż udało mi się wyrwać jakoś klucz do gry metro 2033. Pobrałem gre, odpaliłem i... na monitorze wyświetlił mi się komunikat "tryb nieoptymalny,zalecany tryb 1366x768". Co ciekawe rozdzielczosc byla ustawiona na wlasnie takich ustawieniach. Aby mogl noramlnie popatrzec na pulpit musze przywracac system do ostatniej daty... ma ktoś pomysł co z tym zrobić bo bardzo chciałbym w to zagrać :). Chciałem jeszcze dodać, że gram mi kiedyś chodziła (z 1-2 lata wcześniej)
BreakWalls
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 14 Lut 2013, 15:04
Ostatnio był: 14 Kwi 2013, 14:08
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez tomek9098 w 14 Lut 2013, 18:40

Pobierz jeszcze raz. Albo kup oryginał.

Za ten post tomek9098 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gizbarus.

tomek9098
Wygnany z Zony

Posty: 16
Dołączenie: 03 Lut 2013, 12:34
Ostatnio był: 14 Lut 2013, 20:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez KoweK w 14 Lut 2013, 19:03

Dobrze byłoby gdybyś podał konfigurację swojego kompa.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez Szkop Cegla w 14 Lut 2013, 20:21

Miałem ten sam problem Najlepiej by było jak byś najnowsze sterowniki do karty graficznej ściągną i by była gitara ale to może nie pomóc masz za stary monitor ?
Szkop Cegla
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 09 Lut 2013, 18:56
Ostatnio był: 24 Mar 2013, 10:48
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -7

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez BreakWalls w 14 Lut 2013, 20:27

Gra orginalna i pare razy przeinstalowywana
mój sprzęt:
NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz
Monitor był zmieniany od tamtego czas kiedy jeszcze mi gra działała ale na nowszy :).Sterowniki mam poaktualizowane i nadal nic nie działa
BreakWalls
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 14 Lut 2013, 15:04
Ostatnio był: 14 Kwi 2013, 14:08
Kozaki: 0

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez Soviet w 14 Lut 2013, 20:48

Znajdź plik User.cfg do Metro i dostosuj rozdzielczość i, przede wszystkim, odświeżanie, bo możliwe, że twój monitor nie wyrabia na tym, co domyślnie ustawia gra.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez BreakWalls w 14 Lut 2013, 21:11

plik znalazłem i rozdzielczość zmieniłem ale za nic nie moge znaleźć odświeżania... wie ktoś może jak to się tam nazywa ?:)
BreakWalls
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 14 Lut 2013, 15:04
Ostatnio był: 14 Kwi 2013, 14:08
Kozaki: 0

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez Soviet w 14 Lut 2013, 21:38

Poka jak ten plik wygląda.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez KoweK w 15 Lut 2013, 02:27

Plik wygląda tak:

Kod: Zaznacz wszystko
_show_subtitles 1
ai::feel_vision off
ai::feel_vision_ex off
ai::graph off
ai::graph::links off
ai::graph::normals off
ai::graph::radius 10.
ai::look_body off
ai::look_head off
ai::path::detail off
ai::path::patrol off
ai::path::vertex off
ai::patrol off
ai::space_restrictions off
aim_assist 1.
unbindall
bind changemenumap kESCAPE
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind medkit kQ
bind forward kW
bind use kE
bind wpn_reload kR
bind time kT
bind wpn_next kLBRACKET
bind wpn_prev kRBRACKET
bind menu_enter kRETURN
bind crouch kLCONTROL
bind lstrafe kA
bind back kS
bind rstrafe kD
bind wpn_light kF
bind gasmask kG
bind console kGRAVE
bind sprint kLSHIFT
bind crouch_toggle kZ
bind accel kX
bind nightvision kN
bind jump kSPACE
bind map kF1
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind cam_zoom_in kADD
bind pause kPAUSE
bind up kUP
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind down kDOWN
bind wpn_fire mouse0
bind wpn_aim mouse1
bind nightvision x_dpad_up
bind gasmask x_dpad_down
bind wpn_next x_dpad_left
bind wpn_prev x_dpad_right
bind changemenumap x_start
bind map x_back
bind sprint x_left_thumb
bind wpn_light x_right_thumb
bind time x_left_shoulder
bind wpn_reload x_right_shoulder
bind jump x_a
bind crouch_toggle x_b
bind use x_x
bind medkit x_y
bind wpn_aim x_left_trigger
bind wpn_fire x_right_trigger
dbg_cameratrack 0
fast_wpn_change 1
g_autopickup on
g_debug_levels_enabled 0
g_diff_start 0
g_game_difficulty 0
g_input_hand 0
g_laser 1
g_quick_hints 0
g_show_crosshair on
gamepad_preset 0
inv_y_controller 0
invert_y_axis off
joy_sens_adhersion 0.8
joy_sens_aiming_x 0.4
joy_sens_frict 0.5
joy_sens_linear 0.
joy_sens_x 1.
lang_sound us
lang_text pl
mouse_aim_sens 0.208
mouse_sens 0.4
msaa 0
ph_advanced_physX 0
ph_ce_sound_distance 70.
ph_ce_sound_maxvelocity 50.
ph_ce_sound_minvelocity 1.
ph_dump_stats 0
ph_enable_int_coll 1
physx_connect_to_agperfmon 0
physx_connect_to_debugger 0
r_af_level 1
r_api 2
r_bloom_threshold 0.01
r_can_miniformat 0
r_dao 0
r_dbg_portals 0
r_dbg_stereo_auto_separation 1
r_dbg_texture_usage 0
r_deblur_dist 10.
r_dvd 1
r_dx11_dof 0
r_dx11_tess 1
r_exp_temporal 0
r_fullscreen on
r_gamma 1.
r_gi 0
r_gi_distance 16.
r_gi_intensity 2.
r_gi_overlap 0.5
r_gi_quality 0.4
r_hud_weapon on
r_light_frames2sleep 10
r_mipcolor 0
r_msaa_level 0
r_quality_level 3
r_res_hor 1680
r_res_vert 1050
r_safe_area 0
r_sun_depth_far_bias 0.
r_sun_depth_far_scale 1.
r_sun_depth_near_bias -0.
r_sun_depth_near_scale 1.
r_sun_near_border 0.666
r_sun_near_range 16.
r_sun_tsm_bias -0.
r_sun_tsm_projection 0.3
r_supersample 1.
r_vsync off
s_dbg_peak_meter 1
s_dbg_portals 0
s_hdr_graph 0
s_master_volume 0.50
s_music_volume 0.50
sick_camera 0.
sick_fov 45.
sick_mblur 0.
sick_mouse 0.
sick_slowmo 0.
stats off
vibration 3
xbox_state_data (7,13,14,15,16,18,19,23,24,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68,69)(268435460=1)


Ale nigdzie nie mogę tutaj znaleźć odświeżania. :D Może spróbuj zmienić nazwę tego pliku (wtedy gra powinna wygenerować nowy z defaultowymi ustawieniami) i wtedy spróbuj uruchomić grę.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez kubekpop w 15 Lut 2013, 07:59

8800 GTS nie obsługuje DX11, więc zmiana r_dx11_tess 1 na r_dx11_tess 0 powinna pomóc. Do tego zaktualizuj DX 10/9, sterki i powinno być git.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez BreakWalls w 15 Lut 2013, 10:08

mój plik user.cfg wygląda tak
Kod: Zaznacz wszystko
_show_subtitles 0
ai::feel_vision off
ai::feel_vision_ex off
ai::graph off
ai::graph::links off
ai::graph::normals off
ai::graph::radius 10.
ai::look_body off
ai::look_head off
ai::path::detail off
ai::path::patrol off
ai::path::vertex off
ai::patrol off
ai::space_restrictions off
unbindall
bind changemenumap kESCAPE
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind medkit kQ
bind forward kW
bind use kE
bind wpn_reload kR
bind wpn_next kLBRACKET
bind wpn_prev kRBRACKET
bind time kT
bind menu_enter kRETURN
bind crouch kLCONTROL
bind lstrafe kA
bind back kS
bind rstrafe kD
bind wpn_light kF
bind gasmask kG
bind console kGRAVE
bind sprint kLSHIFT
bind crouch_toggle kZ
bind accel kX
bind nightvision kN
bind map kM
bind jump kSPACE
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind quick_save kF5
bind quick_load kF7
bind quick_load kF8
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind cam_zoom_in kADD
bind pause kPAUSE
bind up kUP
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind down kDOWN
bind wpn_fire mouse0
bind wpn_aim mouse1
bind nightvision x_dpad_up
bind gasmask x_dpad_down
bind wpn_next x_dpad_left
bind wpn_prev x_dpad_right
bind changemenumap x_start
bind map x_back
bind sprint x_left_thumb
bind medkit x_right_thumb
bind crouch_toggle x_left_shoulder
bind jump x_right_shoulder
bind use x_a
bind wpn_light x_b
bind wpn_reload x_x
bind time x_y
bind wpn_aim x_left_trigger
bind wpn_fire x_right_trigger
cvr_cover_hit_danger_distance 3.
cvr_cover_hit_danger_interval 1200.
cvr_cover_hit_danger_penalty 1000.
cvr_death_danger_distance 5.
cvr_death_danger_interval 2400.
cvr_death_danger_penalty 10000.
cvr_grenade_danger_distance 10.
cvr_grenade_danger_interval 1.
cvr_grenade_danger_penalty 1000.
cvr_hit_danger_distance 3.
cvr_hit_danger_interval 1200.
cvr_hit_danger_penalty 1000.
dbg_flower 0
dbg_ik_weight 0
dbg_look_params 0
dbg_macheta 0
dbg_safe_area 0
dbg_timing_full_cycle 0
dbg_uboynicheg 0
engine_step 0
g_autopickup on
g_game_difficulty 1
g_global_god off
g_god off
g_unlimitedammo off
goto_editor 0
goto_game 0
joy_sens_aiming_x 0.4
joy_sens_aiming_y 0.4
joy_sens_x 1
joy_sens_y 1
mouse_sens 0.4
msaa 0
npc_debug_draw 0
p_dbg_draw 0
ph_ce_psystem_distance 70.
ph_ce_psystem_minvelocity 1.
ph_ce_sound_distance 70.
ph_ce_sound_maxvelocity 50.
ph_ce_sound_minvelocity 1.
ph_ce_wmark_distance 70.
ph_ce_wmark_minvelocity 1.
ph_dbg_render 0
ph_dump_stats 0
ph_enable_int_coll 1
phv_actor_axes 0
phv_anim_mixing 0
phv_awake_only 0
phv_body_ang_velocity 0
phv_body_axes 0
phv_body_lin_velocity 0
phv_body_mass_axes 0
phv_buoyancy 0
phv_ccd_sceletons 0
phv_cloth_mesh 0
phv_collision_aabbs 0
phv_collision_axes 0
phv_collision_compounds 0
phv_collision_dynamic 1
phv_collision_edges 0
phv_collision_fnormals 0
phv_collision_free 0
phv_collision_sap 0
phv_collision_shapes 0
phv_collision_spheres 0
phv_collision_static 0
phv_collision_vnormals 0
phv_contact_error 0
phv_contact_force 0
phv_contact_normal 0
phv_contact_point 0
phv_dynamic 0
phv_fluids 0
phv_joints 0
phv_kinematic 1
phv_static 0
phv_trigger_shapes_only 0
phv_use_zbuffer 0
phv_world_axes 0
physx_connect_to_debugger 0
r_af_level 0
r_bloom_threshold 0.01
r_can_miniformat 0
r_dao 0
r_dao_enable 1
r_dao_smooth 1.
r_dbg_disable_occq 0
r_dbg_portals 0
r_dbg_texture_usage 0
r_deblur_dist 10.
r_api 0
r_exp_temporal 0
r_fullscreen oN
r_hud on
r_hud_weapon on
r_ignore_portals on
r_light_frames2sleep 10
r_local_mblur_coef 0.015
r_lod_shadow_quality 1.
r_lod_use_socclusion 0
r_mipcolor 0
r_msaa_level 0
r_ppaa_blend 0.5
r_ppaa_grad 0.01
r_quality_level 2
r_res_hor 1366
r_res_vert 768
r_show 0
r_smap_cache_clipdist 15.
r_smap_cache_clipvolatile 15.
r_sun_depth_far_bias 0.
r_sun_depth_far_scale 1.
r_sun_depth_near_bias -0.
r_sun_depth_near_scale 1.
r_sun_near 12.
r_sun_near_border 0.666
r_sun_tsm_bias -0.
r_sun_tsm_proj 0.2
r_supersample 1.
r_texnostreaming off
r_tone_adaptation 5.
r_tone_amount 0.
r_tone_bmax 10.
r_tone_bmin 0.01
r_tone_low_lum 0.01
r_tone_middlegray 0.33
r_view_distance 125.
r_vsync off
replay
role_border0 100.
role_border1 1000.
role_time0 2.
role_time1 0.5
s_cone_inner_volume 1.
s_cone_outer_volume 0.75
s_dbg_draw 0
s_dbg_draw_dist 0
s_dbg_draw_name 1
s_dbg_draw_stopped 1
s_dbg_stat_active 1
s_master_volume 0.5
s_music_volume 0.5
s_render_targets 24
sick_camera 0.
sick_fov 45.
sick_hud 0.
sick_mblur 0.
sick_mouse 0.
sick_slowmo 0.
stats off
stats_graph 1.000000,5,5.000000,1,0.000000
stats_graph_rect 300,200,1000,200
test_zbias 0
language us
gamepad_preset 0
show_points_ex 1


po zmianie i usunięciu pliku gra jak na złość nowego wygenerować nie chce ale z tego co mi wiadomo to nic nie było w nim zmieniane poza rozdzielczością i są to ustawienia zalecane :>
BreakWalls
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 14 Lut 2013, 15:04
Ostatnio był: 14 Kwi 2013, 14:08
Kozaki: 0

Re: Problem z Metro 2033

Postprzez kubekpop w 15 Lut 2013, 15:00

Spróbuj dodać linijkę r_dx11_tess 0
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Następna

Powróć do Problemy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości